![Οδηγούμε το νέο Hyundai Inster με 115 άλογα Οδηγούμε το νέο Hyundai Inster με 115 άλογα](/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/odhgoyme-hyundai-inster-115-ps-2025-06.jpg)
Ηλεκτρικό μικρό SUV με μέγεθος ανάμεσα σε i10 και i20
Σκοπός της Hyundai να γίνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προσιτά στον κόσμο, όπως παλιά με την βενζίνη
Είναι «γλυκούλι», high-tech και πρακτικό για 4 άτομα
Γρήγορο και ευέλικτο με 115 άλογα, υπόσχεται αυτονομία 370 χλμ.
autotriti team
Ηλεκτρικό μικρό SUV με μέγεθος ανάμεσα σε i10 και i20
Μέχρι και το πρόσφατο παρόν τα ηλεκτρικά οχήματα δεν ήταν διαθέσιμα στον μέσο αγοραστή εξαιτίας της υψηλής τιμής τους. Πλέον, η ηλεκτροκίνηση αρχίζει να γίνεται προσιτή και η Hyundai θέλει να μπει δυναμικά στην μάχη των φθηνών ηλεκτρικών οχημάτων με το νέο Inster.
Το μικρό compact SUV τοποθετείται ανάμεσα στο i10 και i20 σε μέγεθος, έχοντας συνολικό μήκος 3,83 μ.. Η σχεδίασή του είναι μοντέρνα, με «παιχνδιάρικα» στοιχεία, όπως τα ολοστρόγγυλα φώτα, σε ένα συνολικά τετραγωνικό σχήμα με πολλές καμπές. Χαρακτηριστικά είναι τα LED οριζόντια φώτα, τόσο στο μπροστά όσο και στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, που χρησιμοποιούνται ως φλάς και μοιάζουν με pixels.
Είναι «γλυκούλι», high-tech και πρακτικό για 4 άτομα
Στο εσωτερικό του, το Inster έχει «χαλαρή» και φιλική προς τον χρήστη σχεδίαση. Στο ταμπλό ξεχωρίζουν οι δύο οθόνες 10,3 ιντσών, αλλά και μία αρκετά μεγάλη μονάδα διαχείρισης των λειτουργιών του κλιματισμού. Παρόλο που έχει χρησιμοποιηθεί αρκετή ποσότητα πλαστικού, το design του εσωτερικού και η επιλογή να διατηρηθούν φυσικά κουμπιά το κάνουν ιδιαίτερα εύχρηστο και εργονομικό. Προς έκπληξη όλων, λόγω του μικρού μεγέθους του, οι χώροι στην καμπίνα είναι πολύ καλοί. Ειδικά στα πίσω καθίσματα, υπάρχει ευρυχωρία για τα γόνατα των πίσω επιβατών.
Γρήγορο και ευέλικτο με 115 άλογα, υπόσχεται αυτονομία 370 χλμ.
Το μικρό ηλεκτρικό SUV της Hyundai διατίθεται με δύο διαφορετικά μεγέθη μπαταριών. Το βασικό μοντέλο εξοπλίζεται με μπαταρία 42 kWh, ενώ σε μεγαλύτερη τιμή υπάρχει η έκδοση που χρησιμοποιεί μπαταρία 49 kWh. Τα δύο σύνολα αποδίδουν 97 και 115 ίππους αντίστοιχα.
Κατά την δοκιμή της κορεάτικης έκδοσης «Casper», που εξοπλίζεται με τη μεγαλύτερη μπαταρία, διαπιστώσαμε πως το ηλεκτρικό σύνολο έχει πολύ καλή απόκριση στο γκάζι και είναι ιδιαίτερα ομαλό σε λειτουργία. Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας είναι ρυθμίσιμο ως προς το πόσο «επιθετικά» λειτουργεί με την χρήση paddles στο τιμόνι. Μπορεί να μπει σε επιλογή «strong» για την μέγιστη αξιοποίηση της επιβράδυνσης του οχήματος από το ηλεκτρικό σύστημα. Ακόμα, διαθέτει λειτουργία «One-Pedal» που, όπως φανερώνει η ονομασία, το Ιnster μπορεί να οδηγηθεί μόνο με το πεντάλ γκαζιού. Για να επιβραδύνει, αλλά και τελικά να ακινητοποιήσει το μικρό SUV, ο οδηγός απλά αφήνει το γκάζι και το αυτοκίνητο σταματά προοδευτικά.