ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Tο στέλεχος της γερμανικής φίρμας θεωρεί λάθος τα ηλεκτρικά οχήματα να σχεδιάζονται για να πατήσουν σε πλατφόρμες που μπορούν να υποστηρίξουν και άλλα συστήματα κίνησης.

«Τα ηλεκτρικά πρέπει να εξελίσσονται αποκλειστικά»

1.911 Επισκέψεις στο άρθρο (7/5/2020)

Τα ηλεκτρικά οχήματα πρέπει να εξελίσσονται αποκλειστικά και να βασίζονται σε εξειδικευμένη πλατφόρμα, παρά πάνω σε αρχιτεκτονικές που μπορούν να υποστηρίξουν και άλλα συστήματα κίνησης. Αυτό υποστήριξε ο επικεφαλής σχεδιασμού της Volkswagen, Klaus Bischoff και εξήγησε τους λόγους.


Σύμφωνα με όσα τόνισε σε δηλώσεις του το στέλεχος της γερμανικής φίρμα θεωρεί λάθος τα ηλεκτρικά οχήματα να σχεδιάζονται για να πατήσουν σε πλατφόρμες που μπορούν να υποστηρίξουν και άλλα συστήματα κίνησης. Για τον Bischoff οι μάρκες πρέπει να δημιουργούν και να εξελίσσουν αποκλειστικές αρχιτεκτονικές για τα αμιγώς ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα, όπως για παράδειγμα έχει κάνει ο Όμιλος Volkswagen που ανέπτυξε την πλατφόρμα MEB.
 
Μιλώντας σε ξένα μέσα και ερωτηθείς γιατί η Volkswagen επέλεξε να αναπτύξει μια ξεχωριστή γκάμα ηλεκτρικών, ο Bischoff είπε ότι η ηλεκτρική τεχνολογία προσφέρει «μια ευκαιρία ζωής για να δημιουργήσει μια νέα εμπειρία στον χρήστη και μια νέα υπόσταση στο όχημα μέσω της σχεδίασής του». Συγκεκριμένα ανέφερε:
 
«Η νέα αρχιτεκτονική που προσφέρουν τα ηλεκτρικά οχήματα δίνει στους σχεδιαστές την ευκαιρία να βρουν μια εντελώς νέα προσέγγιση σχεδιασμού. Στοχεύουμε να αναπτύξουμε κάτι που δίνει στους πελάτες μεγάλα πλεονεκτήματα σε σχέση με τα υπόλοιπα μη-ηλεκτρικά αυτοκίνητα: χωρίς ρύπους, μεγάλο εσωτερικό και πλήρως ψηφιακή αρχιτεκτονική. Η διατήρηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου σε πιο παραδοσιακές πλατφόρμες θα ήταν λάθος απόφαση.   
 
Υπάρχει περισσότερη ελευθερία με ένα εξειδικευμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο επειδή ο όγκος και οι αναλογίες της αρχιτεκτονικής του αυτοκινήτου είναι διαφορετικές. Με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης εκτός παιχνιδιού, μπορείτε πραγματικά να αλλάξετε τις αναλογίες και τα στυλ αμαξώματος και έχετε πολύ μεγαλύτερη ευελιξία, ιδιαίτερα όσον αφορά τον εσωτερικό σχεδιασμό».
 
Παρά την μεγαλύτερη ελευθερία σχεδιασμού που παρέχεται στα ηλεκτρικά οχήματα λόγω της απουσίας ενός μεγάλου κινητήρα καύσης, ο Bischoff έκλεισε λέγοντας ότι οι σχεδιαστές αυτοκινήτων πρέπει να είναι προσεκτικοί για να μην δημιουργήσουν ριζοσπαστικής σχεδίασης οχήματα τα οποία αποξενώσουν τους αγοραστές.

Autotriti.gr
Moto