ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το Ηνωμένο Βασίλειο σκοπεύει να απαγορεύσει τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, πιθανώς ήδη από το 2030.

Τα ηλεκτρικά θα αντικαταστήσουν τα διάσημα VW

2.325 Επισκέψεις στο άρθρο (15/5/2020)

Πολλές χώρες κάνουν σχέδια για την απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων με κινητήρες καύσης και αυτό σύμφωνα με στελέχη της Volkswagen ίσως αποτελέσει την αιτία για το τέλος ορισμένων εμβληματικών μοντέλων, τις θέσεις των οποίων θα πάρουν τα πιο σύγχρονα ηλεκτρικά.

Με το Ηνωμένο Βασίλειο να απαγορεύει τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, πιθανώς ήδη από το 2030, βρετανικά μέσα ενημέρωσης απευθύνθηκαν στον επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Volkswagen, Jurgen Stackmann, προκειμένου να μάθουν τι μέλει γενέσθαι με ιστορικά μοντέλα της φίρμα όπως για παράδειγμα το Golf. Μάλιστα η ερώτηση που του έγινε αφορούσε στο αν το Golf έχει ακόμα μέλλον από τη στιγμή που θα υπάρχει η ηλεκτρική οικογένεια της μάρκας, η ID.
 
Η απάντηση του στελέχους της VW ήταν σύντομη αλλά περιεκτική. «Πιθανώς όχι» είπε ο Jurgen Stackmann, ο οποίος ουσιαστικά υπογράμμισε πως από τη στιγμή που δεν θα μπορούν να πωληθούν τα μοντέλα με κινητές καύσης η μάρκα στις συγκεκριμένες αγορές θα ρίξει το βάρος στις ηλεκτρικές επιλογές που ετοιμάζει.
 
Παρόλα αυτά, το στέλεχος της μάρκας φάνηκε αισιόδοξο ακόμα και για την επόμενη γενιά του Golf (την 9η), σημειώνοντας πως θα φτάσει σε όλες τις αγορές καθώς δε θα έχουν ισχύσει ακόμα οι απαγορευτικοί νόμοι στις χώρες που τους προωθούν. Ωστόσο σημείωσε πως αν και οι τεχνολογίες που θα έχει θα φτάνουν μέχρι τα όρια του ηλεκτρισμού, από κει και πέρα θα έρχονται τα μοντέλα ID να πάρουν τη σκυτάλη. Σημείωσε μάλιστα πως: «Για πλήρη ηλεκτρική ενέργεια, θέλουμε να έχουμε βελτιστοποιημένες πλατφόρμες με και τα μοντέλα αυτά ονομάζονται ID. Αυτό είναι το μέλλον».
 
Φυσικά στις αγορές που δε θα απαγορευτεί η πώληση μοντέλων με κινητήρες καύσης, σύμφωνα με τον Stackmann: «Το Golf θα παραμείνει ως μια ισχυρή προσπάθεια της μάρκας σε πολλά μέρη και πιστεύω και στην Ευρώπη, αλλά σε πολλά μέρη εκτός Ευρώπης όπου πιθανότατα δεν έχουν την ικανότητα να προετοιμαστούν άμεσα τις υποδομές τους για τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Είμαι πεπεισμένος ότι θα δούμε μια παράλληλη διαδρομή του Golf 9 και των ID», κατέληξε.

Hyundai
Citroen