Τα ηλεκτρικά της Ford: Mustang Mach-E, Explorer, Capri και Puma.
H Μustang Mach-E είναι η κορωνίδα της γκάμας και το ισχυρότερο Ford στην Ευρώπη
To Explorer είναι το boxy οικογενειακό SUV της Ford
Το Capri επιστρέφει μετά από 38 χρόνια απουσίας ως coupe SUV
Έγινε ηλεκτρικό και απέκτησε μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ το Puma
H Μustang Mach-E είναι η κορωνίδα της γκάμας και το ισχυρότερο Ford στην Ευρώπη
H Ford τράβηξε τα βλέμματα πάνω της όταν παρουσίασε την ηλεκτρική Mustang Mach-E, όμως αυτή ήταν μόνο η αρχή. Η μάρκα έχει επεκτείνει την γκάμα της πρώτα με το Explorer και ύστερα αναβιώνοντας το Capri και τώρα κάνει το επόμενο βήμα με την ηλεκτρική έκδοση του Puma. Ας γνωρίσουμε τα ηλεκτρικά της Ford, σημειώνοντας πως αυτή την στιγμή προσφέρονται με προνομιακό επιτόκιο 0,9%, το οποίο συνδυάζεται με προκαταβολή του 40% του ποσού, με διάρκεια αποπληρωμής έως και 60 μήνες.
Η Mustang Mach-E συνδυάζει δύο διαφορετικούς κόσμους, αφού, συνεχίζει την κληρονομιά του θρυλικού sportscar και την ίδια στιγμή, πρόκειται για ένα SUV με coupe οροφή και μήκος 4,7 μέτρα και χώρους αντίστοιχους ενός μεσαίου οικογενειακού SUV. Μέσα, την παράσταση κλέβει η κάθετη οθόνη αφής 15,5 ιντσών για το infotainment και ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,2 ιντσών. Oι επιβάτες θα αισθανθούν άνετα στο εσωτερικό, λόγω της μεγάλης ευρυχωρίας, ενώ όσον αφορά το πορτ-μπαγκάζ, ο οδηγός μπορεί να τοποθετήσει 402 λίτρα αποσκευών πίσω (+100 λτ. στο καπό). Είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά σε πέντε εκδόσεις με ισχύ από 269 έως 487 άλογα (έκδοση GT και GT Rally) και αυτονομία που φτάνει ακόμη και τα 600 χιλιόμετρα.
To Explorer είναι το boxy οικογενειακό SUV της Ford
Το Explorer έχει πολλά κοινά στοιχεία με το ID.4 της VW και σε σχέση με τη Mustang Mach-E, είναι ελαφρώς μικρότερο με μήκος 4,46 μέτρα και τοποθετείται στα οικογενειακά SUV. Highlight στην καμπίνα του είναι η SYNC Move 1 ρυθμιζόμενη οθόνη 14,6 ιντσών, η οποία, πέρα από τον κεντρικό ρόλο της για τη ρύθμιση όλων των λειτουργιών, μπορεί και «γλιστρά» από την κατακόρυφη θέση, έως και 30 μοίρες, ερχόμενη σε μια κεκλιμένη θέση. Με αυτή την κίνηση συγχρόνως η οθόνη μπορεί επίσης να κρύψει ή να αποκαλύψει το MyPrivate Locker, ένα κρυφό χώρο αποθήκευσης για τα προσωπικά αντικείμενα των επιβατών. Η έξτρα πρακτικότητα συνεχίζεται κάτω από το υποβραχιόνιο, όπου βρίσκεται η MegaConsole, ένας ακόμη χώρος αποθήκευσης με χωρητικότητα 17 λίτρων. Όσον αφορά στους χώρους, αυτοί έδειξαν άνετοι για να χωρέσουν πίσω τρεις ενήλικους, ενώ ο χώρος αποσκευών με διπλό πάτο, ανακοινώνεται στα 470 λίτρα. Τρεις είναι οι εκδόσεις ισχύος, με τις δύο πρώτες να είναι πισωκίνητες με 170 ή 286 ίππους, ενώ η πιο ισχυρή τετρακίνητη έκδοση αποδίδει 340 ίππους.
Το Capri επιστρέφει μετά από 38 χρόνια απουσίας ως coupe SUV
Το νέο Capri επέστρεψε μετά από 38 χρόνια απουσίας ως το νεότερο μέλος της ηλεκτρικής γκάμας της Ford υιοθετώντας στην εμφάνισή του στοιχεία από τον πρόγονό του, όπως η coupe οροφή και τα φώτα) αλλά και από το Explorer. Σε σχέση με το τελευταίο, είναι ελαφρώς μακρύτερο κατά 17,5 εκ. και για αυτό τοποθετείται ανάμεσα σε αυτό και τη Mustang Mach-E. Η καμπίνα του νέου Capri είναι ουσιαστικά ίδια με αυτή του Explorer, αφού εκεί δίνουν το παρών η 14,6 ιντσών οθόνη «SYNC Move» αλλά και οι ίδιες αποθηκευτικές λύσις (MyPrivate Locker, MegaConsole). Χάρη στο coupe του σχήμα, το Capri έχει μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ (φτάνει έως και τα 572 λίτρα) και, αν και μοιράζεται τα ίδια κινητήρια σύνολα με το Explorer (286 ή με 340 άλογα), η αυτονομία του είναι γύρω στα 25 χλμ. παραπάνω.
Συνέχεια του άρθρου >>>