ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τα hybrid της Fiat: Το 500ράκι, το 600, το Panda & το Grande Panda

(26/2/2025)
H hybrid γκάμα της Fiat - Panda, 500, 600 και Grande Panda
2 Φωτογραφίες »

H hybrid γκάμα της Fiat - Panda, 500, 600 και Grande Panda

To 500 Hybrid είναι το πιο οικονομικό μοντέλο σε κατανάλωση στην πόλη στην κατηγορία του.
Το Panda (βγαίνει και crossover) έχει κουμπί για να παρκάρεις πιο εύκολα.
To νέο 600ράκι βγαίνει με 100 και 136 άλογα και χωράει ενήλικες με ύψος έως 1,89 στο πίσω κάθισμα.
Το νέο Grande Panda είναι boxy σε σχεδίαση και φουτουριστικό με pixel φώτα μπροστά και πίσω

autotriti team

To 500 Hybrid είναι το πιο οικονομικό μοντέλο σε κατανάλωση στην πόλη στην κατηγορία του

Η Fiat εδώ και χρόνια είναι η μόνη εταιρεία που διαθέτει όχι ένα αλλά δύο ήπια υβριδικά μίνι αυτοκίνητα πόλης στην αγορά, ενώ πλέον, η γκάμα της έχει επεκταθεί με ένα μικρό SUV το οποίο επίσης συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύνολο, το νέο 600ράκι. Ας γνωρίσουμε καλύτερα στην υβριδική γκάμα της ιταλικής φίρμας.

Το Fiat 500 Hybrid είναι το πιο προσιτό μέλος της ήπιας υβριδικής γκάμας της Fiat. Εκτός από τη χαμηλή τιμή (από 15.700 ευρώ), το 500ράκι έχει βασίσει την επιτυχία του στη μοδάτη σχεδίασή του, ενώ ξεχωρίζει και η καμπίνα του. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε καλό επίπεδο για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ οι χώροι είναι οριακά επαρκείς για τους πίσω επιβάτες και άτομα άνω του μέσου ύψους θα χρειαστεί να κάνουν παραχωρήσεις. Ο χώρος αποσκευών στα 185 λίτρα είναι μικρός αλλά ικανοποιεί με το άνοιγμά του και το εκμεταλλεύσιμο σχήμα του. 

Το 500 Hybrid τροφοδοτείται από έναν ήπια υβριδικό 1.000άρη ατμοσφαιρικό, 3κύλινδρο κινητήρα, με δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο και υψηλή σχέση συμπίεσης, με τη συνολική απόδοση του συνόλου να ανακοινώνεται στους 70 ίππους και τη μέγιστη ροπή στα 92 Nm. Στις μετρήσεις μας, είδαμε πως το 500 Hybrid είναι πολύ οικονομικό σε κατανάλωση, αφού καίει μόνο 5,8 λτ./100 χλμ. μέσα στην πόλη και 4,7 λίτρα σε μεικτές συνθήκες, νούμερα που το φέρνουν στην πρώτη θέση μεταξύ των μίνι στο κομμάτι της κατανάλωσης.

Το Panda (βγαίνει και crossover) έχει κουμπί για να παρκάρεις πιο εύκολα

To Panda είναι το δεύτερο ήπια υβριδικό μίνι μοντέλο της Fiat. Προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, την Urban και την Cross, με την δεύτερη να έχει πολλά crossover στοιχεία όπως μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, προστατευτικά πλαστικά, ανασχεδιασμένους προφυλαχτήρες και ποδιές για μεγαλύτερη προστασία. 

Με μήκος μόλις 3,7 μέτρα και τιμόνι που «κόβει», το Panda είναι ιδανικό για όποιον θέλει να παρκάρει εύκολα μέσα στην πόλη, ειδικά με το σύστημα City, που μπορεί με ένα κουμπί να κάνει το τιμόνι πιο ελαφρύ. Στην καμπίνα, είναι λιτό με το επίπεδο της ποιότητας να κυμαίνεται στα γνώριμα επίπεδα, κάτι που σημαίνει στιβαρότητα και καλή συναρμολόγηση αν και τα υλικά χαρακτηρίζονται από ευχάριστες μεν, αλλά σκληρές υφές. Παντού στο εσωτερικό υπάρχουν αποθηκευτικοί χώροι, ενώ το πορτ-μπαγκάζ των 225 λίτρων, είναι από τα καλά νούμερα της κατηγορίας.

Το Panda Hybrid μοιράζεται το ίδιο σύνολο με το 500 Hybrid και είναι επίσης πολύ οικονομικό σε κατανάλωση, αφού μέσα στην πόλη θα κάψει 6,5 λίτρα/100 χλμ. ενώ σε πόλη και αυτοκινητόδρομο, υπολογίστε 5,2 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες.

To νέο 600ράκι βγαίνει με 100 και 136 άλογα και χωράει ενήλικες με ύψος έως 1,89 στο πίσω κάθισμα

Η τελευταία προσθήκη στην γκάμα της Fiat είναι το νέας γενιάς 600ράκι. Πρόκειται για ένα trendy μικρό SUV με μεγάλη απόσταση από το έδαφος (20 εκ.) που ξεχωρίζει χάρη στη vintage και παράλληλα μοντέρνα σχεδίασή του.

Το εσωτερικό του Fiat 600 χαρακτηρίζεται από «καθαρές» ευθείες γραμμές και έχει ως highlight την στάνταρ οθόνη αφής 10,25” στο κέντρο του ταμπλό και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών. Όσον αφορά την συναρμογή, έχουν χρησιμοποιηθεί σκληρά πλαστικά και το φινίρισμα θα ικανοποιήσει ακόμη και τους πιο απαιτητικούς. Χωροταξικά, το Fiat 600 προσφέρει καλούς χώρους για τους πίσω επιβάτες, ακόμη και αν αυτοί έχουν 1,89 μέτρα ύψος, ενώ το πορτ-μπαγκάζ χώρος έχει όγκο 385 λίτρων.

Στην ήπια υβριδική του έκδοση με τα 100 άλογα κοστίζει από 23.990 ευρώ (διαβάστε την δοκιμή του 600 Hybrid) και τροφοδοτείται από ένα 1.200άρι τρικύλινδρο μοτέρ βενζίνης, ένα ηλεκτρικό μοτέρ 29 ίππων που βρίσκεται μέσα στο νέο 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και μια μπαταρία 48V. Ο μικρός ηλεκτροκινητήρας δίνει την δυνατότητα στο 600 να κινείται ηλεκτρικά έως 30 χλμ./ώρα και για περίπου 1 χλμ., πράγμα που μειώνει την κατανάλωση μέσα στην πόλη στα 6,3 λτ./100 χλμ.. Στον αυτοκινητόδρομο, η κατανάλωση πέφτει στα 6 λίτρα. Το 600 Hybrid έρχεται και με ισχύ 136 ίππων με κόστος απόκτησης από 25.500 ευρώ.

Το νέο Grande Panda είναι boxy σε σχεδίαση και φουτουριστικό με pixel φώτα μπροστά και πίσω

Η ήπια υβριδική γκάμα της Fiat αναμένεται τον Ιούνιο να επεκταθεί με ένα νέο μέλος. Πρόκειται για το Grande Panda, ένα μικρό SUV με μήκος 3,99 μέτρα που τοποθετείται κάτω από το 600ράκι και σε αντίθεση με αυτό, έχει πιο φουτουριστική σχεδίαση και ξεχωρίζει χάρη στον boxy σχεδιασμό του και τα pixel φώτα του (διαβάστε εδώ την πρώτη μας επαφή με το Grande Panda στο Τορίνο).

Καινοτόμο είναι και το εσωτερικό του, αφού η σχεδίασή του έχει κυκλικό σχήμα όπως και η θρυλική πίστα που βρίσκεται στην οροφή του εργοστασίου του Lingotto, ενώ μόνο στο ταμπλό του Grande Panda υπάρχουν συνολικά διαθέσιμα 13 λτ. (π.χ. θήκη πάνω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού). Ως προς το χώρο αποσκευών, η ήπια υβριδική έκδοση φτάνει τα 412 λτ.

Το Grande Panda στην ήπια υβριδική του έκδοση κινείται με το 3κύλινδρο, turbo βενζινοκινητήρα 1.200 κ.εκ που υπάρχει στο 600ράκι, ο οποίος μαζί με το ηλεκτρομοτέρ έχει συνδυαστική απόδοση 100 ίππων. Και αυτό, μπορεί να κινείται και μόνο με ρεύμα (για 1 χλμ.), σε συγκεκριμένες οδηγικές περιστάσεις (π.χ. εκκινήσεις και παρκάρισμα). Για να συμβεί αυτό, χρειάζεται η συνδρομή ενός ηλεκτροκινητήρα 21 kW (28,5 ίππων), ο οποίος είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων διπλού συμπλέκτη (eDCT), μαζί με την μονάδα του inverter και του κεντρικού ελέγχου του κιβωτίου ταχυτήτων.

Autotriti.gr
POLISEIS E-VANS