H Bugatti W16 Coupe «Rembrandt» προμήνυε τον ερχομό ενός GT.
Τα «κρυφά» πρωτότυπα της Bugatti
1.883 Επισκέψεις στο άρθρο (20/2/2020)
Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν κατά καιρούς δημιουργήσει πρωτότυπα τα οποία στη συνέχεια δεν κατάφεραν να μεταμορφωθούν σε κάποιο μοντέλο παραγωγής. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και για την Bugatti, η οποία έδειξε τρία από αυτά.
Ποιο είναι τα τρία μοντέλα της πολυτελούς μάρκας που έμειναν μόνο στα χαρτιά; Ο λόγος για την κάμπριο Bugatti Veyron Barchetta, την Bugatti Atlantic Concept και την Bugatti W16 Coupe «Rembrandt».
Κάνοντας την αρχή από τη Bugatti Veyron Barchetta, το εν λόγω μοντέλο αποτέλεσε ιδέα του επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού της μάρκας, Achim Anscheidt, το 2008. Το όχημα βασίστηκε στη Veyron Grand Sport Vitesse αλλά εξοπλίστηκε με ολοκαίνουργιο αμάξωμα. Μάλιστα αρκετά ενδιαφέρον είναι το στοιχείο των φωτιστικών σωμάτων που στο πέρασμα των χρόνων τα είδαμε στην Bugatti Divo.
Πολλά χρόνια μετά τη Veyron Barchetta, η Bugatti οραματίστηκε μια σειρά τριών μοντέλων δημιουργώντας δύο πρωτότυπα. Το πρώτο από αυτά ήταν η Atlantic που δημιουργήθηκε το 2015 ως σύγχρονη έκδοση της Type 57 Atlantic μοντέλο του 1936. Προγραμματίστηκε να παρουσιαστεί στο Pebble Beach εκείνο το έτος. Εντούτοις, το όλο θέμα του dieselgate επηρέασε πολύ γρήγορα και τη μάρκα με αποτέλεσμα το ντεμπούτο να ακυρωθεί και να μην γίνει ποτέ. Φήμες λένε πως αν ερχόταν στην παραγωγή η φίρμα θα το προσέφερε σε coupe και roadster εκδόσεις.
Τέλος η Bugatti W16 Coupe «Rembrandt» προμήνυε τον ερχομό ενός GT με την κίνηση στους μπροστά τροχούς και φυσικά τον γνωστό W16 κινητήρα τετραπλού τούρμπο 8,0 λίτρων. Το γεγονός ωστόσο πως η αγορά ενός μοντέλο παραγωγής θα κόστιζε στους ενδιαφερόμενους ένα ποσό κοντά στα 20 εκατομμύρια ευρώ, είναι σύμφωνα με τα μέσα τους εξωτερικού μία από τις αιτίες που δεν κατασκευάστηκε.