Κιβώτιο διπλού συμπλέκτη: Η τελευταία, high-tech, μόδα στα αυτόματα
62.085 Επισκέψεις στο άρθρο
7 Φωτογραφίες »
Audi A1/A1 Sportback
Audi A1/A1 Sportback
Ford Fiesta 5d
H πεντάθυρη έκδοση του Ford Fiesta με τον 100άρη 1,0 EcoBoost κινητήρα, προσφέρεται και με το Powershift κιβώτιου διπλού συμπλέκτη της φίρμας με το μπλε οβάλ. To κιβώτιο διαθέτει 6 σχέσεις και συνεργάζεται εξαιρετικά με τον κινητήρα. Η σειριακή αλλαγή σχέσεων γίνεται μέσω ενός διακόπτη στο πάνω και πλάι μέρος του λεβιέ, που δεν είναι και τόσο πρακτική. Το κιβώτιο όμως είναι από τα καλύτερα στην κατηγορία.
Skoda Fabia
Ακόμη ένα μικρό μοντέλο του ομίλου VW, που επωφελείται από την τεχνολογία διπλού συμπλέκτη, είναι η Skoda Fabia.
Renault Clio
Tο Renault Clio προσφέρεται με το 6τάχυτο EDC κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της γαλλικής φίρμας στην 1,2 TCe έκδοση βενζίνης με 120 άλογα, αλλά και με την 1,5 dCi έκδοση πετρελαίου των 90 ίππων. Το αυτόματο κιβώτιο EDC προσφέρεται στην εκδοση Dynamic και αξίζει να σημειωθεί η μικρή σχετικά διαφορά αύξηση στην τιμή (600 ευρώ) σε σχέση με την αντίστοιχη χειροκίνητη. Είναι η πιο συμφέρουσα επιλογή στην κατηγορία.
SEAT Ibiza
Tο πεντάθυρο SEAT Ibiza λίγο πριν το τέλος της εμπορικής του καριέρας (αναμένεται η νέα γενιά) προσφέρεται με το 7τάχυτο DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, προίκα της μαμάς VW. Διαθέσιμοι κινητήρες είναι ο 1,0 ECO TSI με 110 άλογα και ο πετρελαιοκινητήρας 1,4 TDI με τα 90 άλογα. Η χειροκίνητη-σειριακή λειτουργία γίνεται από τον επιλογέα
VW Polo
To VW Polo, τόσο σε 3θυρη, όσο και σε 5θυρη έκδοση, χρησιμοποιεί 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στις εκδόσεις με τους 1,0 TSI 110 PS & 1,2 TSI 90 PSκινητήρες βενζίνης και τον 1,4 TDI turbodiesel των 90 ίππων.
Σελίδα 1 | 15 αυτόματα για όλους |
Σελίδα 2 | Συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης (CVT): Όπως στα… σκούτερ |
Σελίδα 3 | Το κλασικό αυτόματο: Ανεση και αξιοπιστία |
Σελίδα 4 | Κιβώτιο διπλού συμπλέκτη: Η τελευταία, high-tech, μόδα στα αυτόματα |
Σελίδα 5 | Μηχανικό αυτοματοποιημένο: Πατάει μόνο του τον συμπλέκτη |
Οι τελειομανεις ιαπωνες χρησιμοποιουν στα μικρα αυτοκινητα ως επι το πλειστον CVT αυτοματα κιβωτια.Η τελειοτητα επιτυγχανεται ΟΧΙ οταν δεν υπαρχει τιποτα να προσθεσεις αλλα οταν δεν υπαρχει τιποτα να αφαιρεσεις.
Ερώτηση έχω να κάνω, έχω Toyota yaris hybrid με ecvt κοιβώτιο, διαπιστώνω πρόβλημα στην αποτελεσματικότητα του φρεναρίσματος στης κοντινές απότομες περίπτωσεις. Δεν έχει καλά κρατήματα και γλιστράει πολύ με καινούργια λάστιχα!!! Γιατί συμβαίνει αυτό;
Παραλειψατε το e-CVT της ΤΟΥΟΤΑ που είναι μια κατηγορία από μόνο του! (Δεν έχει καμία σχέση με το απλό CVT, απλή συνωνυμία 😜 ) Το φοράνε τα υβριδικά της μαρκας.