Το κλασικό αυτόματο: Ανεση και αξιοπιστία
61.773 Επισκέψεις στο άρθρο
7 Φωτογραφίες »
Citroen C3
Citroen C3
DS3& DS3 Cabrio
Tόσο η «κλειστή», όσο και η cabrio έκδοση του μικρού από το πολυτελές παρακλάδι της Citroen είναι διαθέσιμη με το αυτόματο κιβώτιο EAT6 του ομίλου PSA. Και στις δύο περιπτώσεις, ο κινητήρας είναι ο turbo 1,2 PureTech των 110 ίππων.
Opel Corsa
Το Opel Corsa τόσο στην 3θυρη, όσο και στην 5θυρη, έκδοσή του είναι διαθέσιμο με κλασικό αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής σε συνδυασμό με τον ατμοσφαιρικό 1,4 λτ. κινητήρα των 90 ίππων. Από τη δοκιμή του συγκεκριμένου μοντέλου διαπιστώσαμε πως το κιβώτιο μέσα στην πόλη δεν εμφανίζει δονήσεις και κομπιάσματα στις αλλαγές, αλλά οι επιδόσεις είναι μέτριες και δείχνει κάποιο ενδιαφέρον για αλλαγές σχέσεων με σπορτίφ τέμπο. Οι χειροκίνητες αλλαγές γίνονται από κουμπί στο πάνω μέρος του λεβιέ, που δεν είναι και τόσο βολικό. Επίσης υπάρχει και σημαντική αύξηση στην κατανάλωση, αλλά στις εκπομπές CO2, που επιβαρύνουν τα τέλη.
Hyundai i20
To Hyundai i20 στην έκδοση με τον 1,4 λτ. ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης των 100 ίππων και των 134 Nm ροπής είναι διαθέσιμο μόνο με αυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων. Δεν μπορεί να γίνει σύγκριση με χειροκίνητη έκδοση, καθώς αυτές είναι στα 1.000 κυβικά turbo ή στα 1,2 λτ. ατμόσφαιρα. Το αυτόματο κιβώτιο του i20 είναι μάλλον outdated με μόλις 4 σχέσεις, ενώ οι υψηλές εκπομπές CO2 (144 γρ.) το αφήνουν μακριά από το θεωρητικό στοιχείο του, το κέντρο της πόλης.
Peugeot 208
Το μικρό μοντέλο της Peugeot στην 5θυρη έκδοση με τον 1,2 PureTech κινητήρα των 110 ίππων είναι διαθέσιμο με το πολύ καλό αυτόματο κιβώτιο EAT6, του ομίλου PSA. Στην πράξη το κιβώτιο είναι ιδιαίτερα εύχρηστο, ενώ οι επιδόσεις και η κατανάλωση δεν επιβαρύνονται σε σχέση με το χειροκίνητο. Να σημειωθεί πως το 208 στη μικρότερη έκδοση είναι διαθέσιμο με αυτοματοποιημένο χειροκίνητο κιβώτιο.
Suzuki Swift
Το νέο Suzuki Swift είναι προ των πυλών της ελληνικής αγοράς με το λανσάρισμά του να αναμένεται στο αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα. Στην έκδοση με τον 1.000άρη turbo κινητήρα των 111 ίππων και 160 Nm ροπής είναι διαθέσιμο και με κλασικό αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων (η έκδοση 1,2 θα είναι διαθέσιμη με κιβώτιο CVT.
Σελίδα 1 | 15 αυτόματα για όλους |
Σελίδα 2 | Συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης (CVT): Όπως στα… σκούτερ |
Σελίδα 3 | Το κλασικό αυτόματο: Ανεση και αξιοπιστία |
Σελίδα 4 | Κιβώτιο διπλού συμπλέκτη: Η τελευταία, high-tech, μόδα στα αυτόματα |
Σελίδα 5 | Μηχανικό αυτοματοποιημένο: Πατάει μόνο του τον συμπλέκτη |
Οι τελειομανεις ιαπωνες χρησιμοποιουν στα μικρα αυτοκινητα ως επι το πλειστον CVT αυτοματα κιβωτια.Η τελειοτητα επιτυγχανεται ΟΧΙ οταν δεν υπαρχει τιποτα να προσθεσεις αλλα οταν δεν υπαρχει τιποτα να αφαιρεσεις.
Ερώτηση έχω να κάνω, έχω Toyota yaris hybrid με ecvt κοιβώτιο, διαπιστώνω πρόβλημα στην αποτελεσματικότητα του φρεναρίσματος στης κοντινές απότομες περίπτωσεις. Δεν έχει καλά κρατήματα και γλιστράει πολύ με καινούργια λάστιχα!!! Γιατί συμβαίνει αυτό;
Παραλειψατε το e-CVT της ΤΟΥΟΤΑ που είναι μια κατηγορία από μόνο του! (Δεν έχει καμία σχέση με το απλό CVT, απλή συνωνυμία 😜 ) Το φοράνε τα υβριδικά της μαρκας.