ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι υδρόψυκτη και έχει χωρητικότητα 35,5 kWh.

Η ηλεκτρική αυτονομία του μοντέλου δεν θα είναι πολύ μεγάλη.

Τα μυστικά του Honda e

2.771 Επισκέψεις στο άρθρο (13/6/2019)

Το κουβάρι της παρουσίασης του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της Honda ξετυλίγεται σιγά σιγά.

Κάποιες επιπλέον πληροφορίες για την πλατφόρμα και την μπαταρία του επερχόμενου ηλεκτρικού της hatchback μοντέλου αποκάλυψε η Honda.

To επονομαζόμενο Honda e δεν βασίζεται σε κάποιο υπάρχον δάπεδο της μάρκας αλλά θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα επωφεληθεί από την ολοκαίνουρια πλατφόρμα των Ιαπώνων. Όπως συνηθίζεται στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, η μπαταρία, λόγω του μεγάλους βάρους της, είναι τοποθετημένη χαμηλά για να έχει το αυτοκίνητο χαμηλό κέντρο βάρους. Η Honda υπόσχεται πως το μοντέλο έχει τέλεια κατανομή 50:50 και χάρη στην εξαίσια ανάρτησή της, παρατηρείται εξαιρετική σταθερότητα σε όλες τις συνθήκες».
 
Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι υδρόψυκτη και έχει χωρητικότητα 35,5 kWh και μπορεί να φορτιστεί με δύο τρόπους. Με τον ταχυφορτιστή, η Honda υπόσχεται πως η μπαταρία μπορεί μέσα σε 30 λεπτά να φορτιστεί κατά 80%. Το σημείο «ανεφοδιασμού» είναι μπροστά. Η ηλεκτρική αυτονομία του μοντέλου δεν θα είναι πολύ μεγάλη, υπολογίζεται γύρω στα 200 χλμ., ωστόσο είναι αρκετή για τις μετακινήσεις εντός πόλης.

Το Honda e θα βρεθεί τον Ιούλιο στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood αλλά το μοντέλο παραγωγής θα κάνει πρεμιέρα σε μεταγενέστερο χρόνο μέσα στο 2019.
 

Mercedes
TURANZA 6 DOKIMH