Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Ευρώπης, Matt Harrison περιμένει μεγαλύτερη ανάπτυξη για τη μάρκα το 2023 βασιζόμενος στα λανσαρίσματα του της δεύτερης γενιάς του C-HR αλλά και στο δεύτερο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο bZ.
Η Toyota υπολογίζει πως το κλείσιμο του 2022 θα βρει τις πωλήσεις της στην ευρωπαϊκή αγορά αυξημένες σε σχέση με το 2021, ωστόσο η ιαπωνική φίρμα προετοιμάζεται και για το 2023, το οποίο δεν αργεί. Μάλιστα η Toyota αναμένει να αυξήσει τις πωλήσεις ακόμα περισσότερο το επόμενο έτος, χωρίς όμως να είναι σε θέση να θέσει έναν πιο συγκεκριμένο στόχο αυτή τη στιγμή.
Την είδηση αυτή γνωστοποίησε με δηλώσεις του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Ευρώπης, Matt Harrison, ο οποίος μίλησε στην Automotive News Europe την περασμένη εβδομάδα στην ετήσια εκδήλωση Kenshiki της Toyota στις Βρυξέλλες. Αν και ο Harrison δε θέλησε να αναφερθεί σε συγκεκριμένους αριθμούς για το 2023, ωστόσο ο ισχυρός άντρας της Toyota υπολογίζει πως τα λανσαρίσματα της δεύτερης γενιάς του C-HR αλλά και του δεύτερου πλήρως ηλεκτρικού μοντέλο bZ θα είναι οι δύο βασικές αιτίες για να ανεβάσουν ακόμα περισσότερο της πωλήσεις.
Έχουν αποκαλυφθεί τα πρωτότυπα
Θυμίζουμε άλλωστε πως πριν από λίγες ημέρες η Toyota αποκάλυψε το bZ Compact SUV Concept, το ηλεκτρικό concept που προλογίζει τον ερχομό ενός νέου ηλεκτρικού μικρομεσαίου SUV, αλλά και το Toyota C-HR Prologue, που παρουσιάζει το C-HR της δεύτερης γενιάς.
Από κει και πέρα, ο Harrison ανέφερε μεταξύ άλλων ότι η απόσυρση της Toyota από τη ρωσική αγορά μετά την εισβολή στην Ουκρανία έχει βλάψει τις πωλήσεις και κατ' επέκταση την κερδοφορία στην περιοχή της Ευρώπης, την ώρα η έλλειψη τσιπ συνεχίζει ακόμα να μαστίζει την αυτοκινητοβιομηχανία. Παρόλα αυτά ο επικεφαλής του ευρωπαϊκού τμήματος της Toyota υπογράμμισε ότι η εταιρεία έχει επιδείξει ανθεκτικότητα, με τις συνδυασμένες πωλήσεις Toyota και Lexus στην Ευρώπη σε συνολικά 53 αγορές συμπεριλαμβανομένων της Τουρκίας, του Ισραήλ, της Ευρασίας και της Ρωσίας, αναμένεται να είναι σχεδόν 1,1 εκατομμύρια μονάδες το 2022, σε σύγκριση με περίπου 1,08 εκατομμύρια το 2021.
Ανεβασμένες πωλήσεις το 2023 σε σχέση με το 2022 περιμένει η Toyota.
Θα συμβάλουν σε αυτό τα νέα C-HR και bZ.
Έχουν αποκαλυφθεί τα πρωτότυπα.
Αυξημένες οι πωλήσεις του 2022 σε σχέση με 2021, λέει ο CEO του ευρωπαϊκού τμήματος.
Θα μπορέσει το νέο C-HR να μπει στα «παπούτσια» του μοντέλου της πρώτης γενιάς;