4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Peugeot 3008: 219 χλστ.
Γαλλική υπόθεση 1η & 2η θέση
208.208 Επισκέψεις στο άρθρο (3/9/2021)
2. Peugeot 3008 219 χλστ.
Στα 219 χιλιοστά «αέρα» από το έδαφος τοποθετείται το ανανεωμένο Peugeot 3008, o πρώτος εκπρόσωπος του Groupe PSA (πλέον κοινοπραξία με όμιλο Stellantis). Ακόμη και σε καθεστώς πίεσης, το γαλλικό C-SUV επιδεικνύει ουδέτερη συμπεριφορά και το αμάξωμα δεν κλονίζεται από κλίσεις σε γρήγορους ρυθμούς. Η έλλειψη τετρακίνησης θέτει ορισμένους περιορισμούς σε off road διαδρομές, όμως το σύστημα Grip Control έρχεται ως τονωτικό για να ελέγχει την ελκτική πρόσφυση των μπροστινών κινητήριων τροχών μέσω των πέντε διαφορετικών προγραμμάτων (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF) και έτσι να καθιστά το μοντέλο ικανότατο εκτός ασφάλτου. Μάλιστα, στις καλές εκτός δρόμου δυνατότητες του Peugeot 3008 συνεισφέρει και το Hill Assist Descent Control (σύστημα υποβοήθησης κατάβασης), το οποίο δημιουργεί συνολικά μία εικόνα άνεσης σε εκτός δρόμου πατημένες διαδρομές.
1. Citroen C5 Aircross 230 χλστ.
Tο Citroen C5 Aircross (σ.σ. από 25.400 ευρώ) παίρνει την πρωτιά με διαφορά στην κατηγορία ξεχωρίζοντας από τον ανταγωνισμό με 230 χιλιοστά ύψος από το έδαφος, στοιχείο που του προσδίδει έντονο περιπετειώδη χαρακτήρα. Μπορεί να μην ευνοείται η επιθετική οδήγηση και να υπάρχουν αυξημένες κλίσεις σε δρόμο με στροφές, ωστόσο η ξεκάθαρα ψηλή θέση οδήγησης και η καλορυθμισμένη με μεγάλη διαδρομή ανάρτησή του διαμορφώνουν ένα ευχάριστο αυτοκίνητο και σε εκτός δρόμου διαδρομές. Μάλιστα, για τους πιο απαιτητικούς διατίθεται και με σύστημα Grip Control (από την έκδοση Inspire) με τα διαφορετικά οδηγικά προφίλ, στοιχείο που του επιτρέπει να κινηθεί ακόμα πιο εύκολα σε λασπωμένο ή χιονισμένο τερέν. Παράλληλα το Citroen C5 Aircross διαθέτει και σύστημα υποβοήθησης κατάβασης, ενώ η εξαιρετικά άνετη και ρυθμισμένη ανάρτηση, χάρη και στην πατέντα με τα Progressive Hydraylic Cushions, καθιστά δικαίως το γαλλικό SUV ένα από τα κορυφαία σε επίπεδο οδηγικής άνεσης αυτοκίνητα.
Στα 219 χιλιοστά «αέρα» από το έδαφος τοποθετείται το ανανεωμένο Peugeot 3008, o πρώτος εκπρόσωπος του Groupe PSA (πλέον κοινοπραξία με όμιλο Stellantis). Ακόμη και σε καθεστώς πίεσης, το γαλλικό C-SUV επιδεικνύει ουδέτερη συμπεριφορά και το αμάξωμα δεν κλονίζεται από κλίσεις σε γρήγορους ρυθμούς. Η έλλειψη τετρακίνησης θέτει ορισμένους περιορισμούς σε off road διαδρομές, όμως το σύστημα Grip Control έρχεται ως τονωτικό για να ελέγχει την ελκτική πρόσφυση των μπροστινών κινητήριων τροχών μέσω των πέντε διαφορετικών προγραμμάτων (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF) και έτσι να καθιστά το μοντέλο ικανότατο εκτός ασφάλτου. Μάλιστα, στις καλές εκτός δρόμου δυνατότητες του Peugeot 3008 συνεισφέρει και το Hill Assist Descent Control (σύστημα υποβοήθησης κατάβασης), το οποίο δημιουργεί συνολικά μία εικόνα άνεσης σε εκτός δρόμου πατημένες διαδρομές.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
1. Citroen C5 Aircross 230 χλστ.
Tο Citroen C5 Aircross (σ.σ. από 25.400 ευρώ) παίρνει την πρωτιά με διαφορά στην κατηγορία ξεχωρίζοντας από τον ανταγωνισμό με 230 χιλιοστά ύψος από το έδαφος, στοιχείο που του προσδίδει έντονο περιπετειώδη χαρακτήρα. Μπορεί να μην ευνοείται η επιθετική οδήγηση και να υπάρχουν αυξημένες κλίσεις σε δρόμο με στροφές, ωστόσο η ξεκάθαρα ψηλή θέση οδήγησης και η καλορυθμισμένη με μεγάλη διαδρομή ανάρτησή του διαμορφώνουν ένα ευχάριστο αυτοκίνητο και σε εκτός δρόμου διαδρομές. Μάλιστα, για τους πιο απαιτητικούς διατίθεται και με σύστημα Grip Control (από την έκδοση Inspire) με τα διαφορετικά οδηγικά προφίλ, στοιχείο που του επιτρέπει να κινηθεί ακόμα πιο εύκολα σε λασπωμένο ή χιονισμένο τερέν. Παράλληλα το Citroen C5 Aircross διαθέτει και σύστημα υποβοήθησης κατάβασης, ενώ η εξαιρετικά άνετη και ρυθμισμένη ανάρτηση, χάρη και στην πατέντα με τα Progressive Hydraylic Cushions, καθιστά δικαίως το γαλλικό SUV ένα από τα κορυφαία σε επίπεδο οδηγικής άνεσης αυτοκίνητα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »