Η Toyota, ως ο παγκόσμιος συνεργάτης κινητικότητας της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής (ΔΟΕ/IOC) και της Διεθνούς Παραολυμπιακής Επιτροπής (ΔΠΕ/IPC), παρουσίασε την δική της φιλοσοφία κινητικότητας για το «Παρίσι 2024». Η Toyota θα παρέχει βιώσιμες λύσεις κινητικότητας στους αθλητές, τους επισήμους, τους εθελοντές, τους διαπιστευμένους εκπροσώπους των Μέσων ενημέρωσης και τους θεατές, μέσω ενός 100% εξηλεκτρισμένου στόλου 2.674 αυτοκινήτων και 700 ακόμα οχημάτων.
Στο «Παρίσι 2024», η Toyota θα διαθέσει περίπου 250 προσωπικά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία – καθιστά τρίτροχα C+walkS και όρθια τρίτροχα C+walkT. Και τα δύο έχουν μέγιστη ταχύτητα 6 χλμ./ώρα και είναι εξοπλισμένα με συστήματα ανίχνευσης εμπρόσθιων εμποδίων για την ασφάλεια των οδηγών και των γύρω τους. Η καθιστή έκδοση θα είναι διαθέσιμη για αθλητές, διοργανωτές και εθελοντές, ενώ η όρθια έκδοση θα διανεμηθεί στο προσωπικό και τους εθελοντές ώστε να διευκολύνει τις μετακινήσεις τους στους χώρους της διοργάνωσης «Παρίσι 2024. Συνολικά, η Toyota σχεδιάζει να προσφέρει 700 προϊόντα ατομικής κινητικότητας τελευταίου μιλίου(last-mile), όπως C+walkS, C+walkT, ηλεκτρικά μηχανήματα έλξης αμαξιδίων, 250 APM, καθώς και 150 Toyota Proace προσβάσιμα σε αναπηρικό αμαξίδιο, μεταξύ άλλων.
Το 60% του στόλου με μηδενικούς ρύπους
Περίπου το 60% του στόλου θα έχει μηδενικές εκπομπές ρύπων, συμπεριλαμβανομένων των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) Toyota bZ4X, Proace και ProaceVerso και Lexus RZ, και με κυψέλες καυσίμου (FCEV) Toyota Mirai.
Το υδρογόνο σε πρώτο πλάνο με 500 Mirai
Κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων «Παρίσι 2024», η Toyota θα διαθέσει 500 υδρογονοκίνητα Mirai FCEV για τις μετακινήσεις της Ολυμπιακής και Παραολυμπιακής οικογένειας, των αθλητών, των διοργανωτών και των εθελοντών, με μηδενικούς ρύπους. Μετά τους αγώνες, και τα 500 οχήματα θα ενταχθούν στον υπάρχοντα στόλο υδρογονοκίνητων ταξίτου Παρισιού, αυξάνοντας έτσι τον αριθμό των οχημάτων FCEV σε 1.500. Εκτός από τα 500 Toyota Mirai FCEV, η Toyota θα φέρει επίσης ειδικές εφαρμογές που υπερβαίνουν τις παραδοσιακές προτάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας. Συνολικά, η Toyota και οι συνεργάτες της σχεδιάζουν να παρουσιάσουν έως και 10 διαφορετικές εφαρμογές κινητικότητας υδρογόνου, βασισμένες ως επί το πλείστον σε κυψέλες καύσιμου υδρογόνου - σημαντική αύξηση συγκριτικά με το Τόκιο 2020 και το Πεκίνο 2022. Οι εφαρμογές θα περιλαμβάνουν από λεωφορεία και φορτηγά μέχρι σκάφη και περονοφόρα ανυψωτικά μηχανήματα - καταδεικνύοντας τις δυνατότητες της υδρογονοκίνητης κοινωνίας.
1.000 περίπου υβριδικά
Από κει και πέρα, εκτός από τα οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων, η Toyota θα φέρει επίσης περίπου 1.000 υβριδικά (HEV) και plug-in υβριδικά (PHEV) - το κορυφαίο σε πωλήσεις παγκοσμίως RAV4 της Toyota σε εκδόσεις PHEV και HEV, καθώς και τα Toyota Corolla TS, Yaris Cross και Highlander, όλα με υβριδική τεχνολογία.
50% λιγότερο CO2 από τους προηγούμενους Ολυμπιακούς Αγώνες
Πέραν αυτών, ο επίσημος στόλος θα αποκτήσει επιπλέον οχήματα συνδεδεμένα μέσω της υπηρεσίας κοινοχρησίας αυτοκινήτων (car-sharing) KINTO της Toyota. Χάρη στην κοινή χρήση, η Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή οικογένεια θα απολαμβάνει ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία στις μετακινήσεις της. Συνολικά, η Toyota στοχεύει να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των οχημάτων στους Αγώνες του Παρισιού 2024 κατά 50% σε σύγκριση με εκείνες της προηγούμενης διοργάνωσης. Επιπλέον, σχεδόν το 60% του συνόλου του στόλου της Toyota θα παράγεται στην Ευρώπη, με το 37% στη Γαλλία, συμβάλλοντας στο όραμα για βιώσιμους και αυτάρκεις Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες.