ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
H Honda έδωσε λεπτομέρειες για το νέο NSX στην Έκθεση SAE 2015.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

H Honda έδωσε λεπτομέρειες για το νέο NSX στην Έκθεση SAE 2015.

Τα πάντα για το NSX

3.747 Επισκέψεις στο άρθρο (19/5/2015)

Η Honda παρουσίασε με κάθε λεπτομέρεια τις τεχνικές λεπτομέρειες του NSX ενώ έδωσε και πληροφορίες σχετικά με τις τεχνολογίες που θα φέρει το νέο μοντέλο.

Στο πλαίσιο διεξαγωγής του Παγκοσμίου Συνεδρίου και Έκθεσης SAE 2015 η Honda αποκάλυψε πλήρως τη νέα γενιά του NSX και έδωσε πληροφορίες σχετικά με τις τεχνολογίες που θα φέρει το supercar της. Όπως ειπώθηκε από τους ίδιους τους Ιάπωνες, η δεύτερη γενιά του NSX στοχεύει στο σκληρό ανταγωνισμό των supercars, αφού τέτοιο είναι και αυτό.Το πλαίσιό του αποτελείται από χωροδικτύωμα αποτελούμενο από κράμα πολλών υλικών, το οποίο του χαρίζει υψηλή ακαμψία και ταυτόχρονα χαμηλό βάρος. Επιπροσθέτως το NSX έχει την παγκόσμια πρωτιά εφαρμογή της τεχνολογίας χύτευσης με καλούπι που αποσυντίθεται, αλλά και τη νέα τεχνική κατασκευής κολόνας Α για την επιπλέον ενίσχυση της ακαμψίας και της ασφάλειας. Αυτή είναι κατασκευασμένη από ατσάλι υψηλής αντοχής τρισδιάστατης διαμόρφωσης.Αεροδυναμικά είναι εξαιρετικά μελετημένο, όχι μόνο για να έχει κορυφαίο αεροδυναμικό συντελεστή, μέσω και ενεργών αεροδυναμικών στοιχείων που βελτιστοποιούν την κάθετη δύναμη αλλά και για να ψύχονται τα μοτέρ του.Όσον αφορά το μοτέρ του δεν έχουμε κάποιες εκπλήξεις, καθώς επιβεβαιώθηκε o twin-turbo V6 των 3,5 λτ., ο οποίος θα βρίσκεται τοποθετημένος στο διαμήκη άξονα και θα συνεργάζεται με το 9τάχυτο κιβώτιο DCT. Ο νέος κινητήρας χρησιμοποιεί κορυφαία αγωνιστική τεχνολογία, με σχεδίαση που επιτρέπει τόσο τον άμεσο όσο και τον έμμεσο ψεκασμό. Η γωνία V 75 μοιρών και η σχεδίαση ξηρού κάρτερ βελτιστοποιεί την ακαμψία του κινητήρα και υποστηρίζει περαιτέρω το Advanced Sports Package του NSX επιτρέποντας το χαμήλωμα του κινητήρα και των εξαρτημάτων στο πλαίσιο στο μέγιστο βαθμό, με αποτέλεσμα το χαμηλότερο κέντρο βάρους στην κατηγορία του. Επίσης βοηθά στην προηγμένη διάταξη των άλλων εξαρτημάτων του κινητήρα.Τέλος, η Honda αναφέρθηκε στο πλέον εξελιγμένο σύστημα Super Handling All-Wheel Drive. Αυτό διαθέτει την τελευταία έκδοση λογισμικού ενώ κουβαλάει πάνω του δύο δεκαετίες εξέλιξης εξασφαλίζοντας έτσι το βέλτιστο κράτημα.

Το μοτέρ V6 των 3,5 λτ. συνδυάζεται με 9άρι κιβώτιο DCT.

Το μοτέρ V6 των 3,5 λτ. συνδυάζεται με 9άρι κιβώτιο DCT.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
DOBLO VS COURIER