Δείτε τις οικονομικότερες premium προτάσεις, που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά, από τους τρεις κύριους εκπροσώπους της κατηγορίας.
Φθηνά και premium
73.313 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2017)
Αν θεωρείς ότι Audi, BMW και Mercedes έχουν "άπιαστες" τιμές, τότε ξανασκέψου το. Ποιά είναι τα 3 οικονομικότερα premium μοντέλα της αγοράς και πόσο κάνουν;
Μπορεί το μυαλό του καθενός όταν ακούει το όνομα της Audi, της BMW και της Mercedes να πηγαίνει σε κάποιο από τα μεγάλα πολυτελή σεντάν ωστόσο η πραγματικότητα είναι διαφορετική και ο κόσμος της πολυτέλειας για τα τρία γερμανικά και πολυπόθητα σήματα ξεκινά από πιο χαμηλά.
Αν μπορεί να οριστεί μια κοινή είσοδος και για τους τρεις κατασκευαστές αυτή βρίσκεται στο επίπεδο των μικρομεσαίων: στο Audi A3, τη BMW Σειρά 1 και τη Mercedes A-Class. Βέβαια, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο και οι τρεις εταιρείες διαθέτουν εκπροσώπηση σε κατηγορίες με μικρότερα αμαξώματα και πιο προσιτές τιμές (βλέπε ειδική ενότητα). Ωστόσο, από το επίπεδο των μικρομεσαίων αρχίζει και γίνεται ξεκάθαρα αισθητός ο premium χαρακτήρας των εν λόγω εταιρειών. Από το σημείο αυτό αρχίζoυν να φαίνονται ανάγλυφα οι αρχές που έχουν στον πυρήνα τους οι Audi, ΒMW και Mercedes.
Η κατάσταση δεν ήταν πάντα έτσι. Με εξαίρεση ίσως το Audi Α3, το οποίο έκανε το πρώτο βήμα, θεμελιώνοντας την υποκατηγορία αυτή πίσω στο «μακρινό» 1996, τόσο η Mercedes A-Class όσο και ο «Ασος» της BMW δεν ήταν εξΆαρχής στο ίδιο επίπεδο ποιότητας, πολυτέλειας και κύρους με τους μεγαλύτερους συγγενείς τους. Ακόμα και σχηματικά: η A-Class του 1997 ήταν ένα ημίψηλο MPV, συνταγή η οποία κράτησε για δύο γενιές μέχρι να πρυτανέψει η λογική στο τωρινό, το τρίτο κεφάλαιο του μοντέλου. Η δε Σειρά 1 πρώτη γενιάς (2004) ήταν εμφανώς «φτωχός συγγενής» σε θέματα υλικών στο εσωτερικό του απέναντι π.χ. σε μια 3άρα, ενώ, δεν είχε και την αισθητική ισορροπία και συνάφεια με την υπόλοιπη γκάμα, όπως την έχει το τρέχον αυτοκίνητο.
Οι αυξημένες πωλήσεις και οι εμπορικές δυνατότητες που ξεδίπλωσαν τα εν λόγω μοντέλα, τα μετέτρεψε μέσα στα χρόνια σε project τα οποία απλώνονται συνεχώς και αγκαλιάζουν ολοένα και περισσότερες εκτάσεις της μικρομεσαίας κατηγορίας, πέρα από το πεδίο του κλασσικού πεντάθυρου χάτσμπακ.
Χρονικά και τα τρία οχήματα πηγαίνουν βήμα-βήμα έχοντας ήδη κάνει και το λίφτινγκ στο μέσον της τρέχουσας γενιάς του το καθένα. Οι αλλαγές όμως δεν τελειώνουν, ο εξορθολογισμός συνεχίζεται και τα premium μικρομεσαία θα μοιάζουν κι άλλο μεταξύ τους. Για παράδειγμα, η επόμενη γενιά της Σειράς 1 θα αλλάξει ριζικά, και η είσοδος στον κόσμο της BMW θα γίνεται πια με τους εμπρός τροχούς. Όπως και στις άλλες δύο εταιρείες εξάλλου.
Ας δούμε λοιπόν ποιο είναι σήμερα το κατώφλι της πολυτέλειας και τι προσφέρει.
Αντε παλι τα ιδια. Τα βασικα μοντελα των 3 γερμανικων εταιρειων ΔΕΝ εχουν καμμια σχεση με την εννοια premium οσο και να χτυπιεστε να τα βαφτισετε premium! Premium παιρνεις σε αυτες τις μαρκες απο 80.000€ και πανω γιατι η εννοια premium ειναι για οτιδηποτε κατασκευαζει καποιος που ξεχωριζει απο τον ανταγωνισμο! Στα 30.000€ ΔΕΝ παιρνεις premium αλλα απλα ενα υπερτιμημενο αυτοκινητο σε σχεση με τον ανταγωνισμο! Ακου 100 αλογα και σιδερενιες ζαντες η A class στα 26.000€!!! Πλακα μας κανουν οι γερμανοι ετσι? Ειναι σαν να φτιαχνουν οι ιδιοι fake mercedes!
Στο autotriti μόνο τα γερμανικά ειναι premium...
premium τα συγκεκριμενα μοντελα?χαχαχαχαχαχα..ειδικα η audi...τη θυμαστε πριν 20 χρονια ποσα premium ειχε?
Κάτοχος Mercedes C180 και η γυναίκα μου audi A3 πολύ ωραία αυτοκίνητα πλην όμως δεν μπορούμε να μην παραδεχθουμε ότι πλέον μ τη ραγδαία εξέλιξη των αυτοκινήτων έχει επέλθει σοβαρός ανταγωνισμός σε όλες τις κατηγορίες παραδείγματα πάρα πολλά Nissan, Renault, vw, opel, pegeuot, Toyota ,volvo τι να πρωτοπούμε για όλες αυτές τις μάρκες από εκεί και πέρα είναι καθαρά θέμα τσέπης ,αξιοπιστίας όπως ο καθένας μας την εννοεί και την έχει βιώσει, και φυσικά είναι και θέμα γούστου. Πάντως πληροφοριακά με το αμάξι δεν βγάζεις γκομενα εκτός κι αν διαθέτεις supercar εκεί παίζεται γι αυτό μην προβληματιζεστε τοσο πολύ με τα παλιοσιδερα εξεταστε τις ανάγκες σας και την τσέπη σας και τίποτα άλλο
V40 volvo πολύ όμορφο είναι κρίμα που το αφήνετε εκτός το πήρε φίλος πολύ ωραίο
Υπάρχουν premium αυτοκίνητα σήμερα? Ποια είναι αυτά, και γιατί είναι premium? Σε τι διαφέρει ένα golf απ ένα audi a3? Η πλατφόρμα είναι ίδια, η ηχομόνωση και η ποιότητα κύλισης σχεδόν στα ίδια επίπεδα, η συναρμογή και η συναρμολόγηση των τμημάτων του σαλονιού επισης. Σε τι διαφέρει λοιπόν, εκτός από το σηματάκι στη μάσκα? Το στήσιμο ενός focus τι έχει να ζηλέψει από ένα bmw 1? Τα passat – avensis - mondeo-accord τι έχουν να ζηλέψουν από τα a4 - c class - bmw 3, έκτος από το όνομα? Σε τι είναι καλυτέρα? Σε παθητική ασφάλεια? Σε ενεργητική? Σε χώρους? Σε ποιότητα κύλισης και άνεσης, σε ποιότητα σαλονιού? Πέρασε αυτή η εποχή. Κάποτε ναι, τα μοντέλα των ΒΜW - Mercedes, ήταν πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό. Πλέον σε καμία κατηγορία δεν υπάρχουν premium. Το μόνο που συμβαίνει είναι ότι όσο ανεβαίνουμε κατηγορία, ανεβαίνουμε και σε ποιότητα. Άλλη η ποιότητα της BMW 5, άλλη της 7αρας,και άλλη η ποιότητα μιας χειροποίητης Rolls Royce.
Ανεβαινω Γερμανια συχνα......τα μοντελα του αρθρου τα οδηγαν οι φοιτητες.....ακου premium....με σιδερενιες ζαντες αυτοκινητο στην Βορεια Ευρωπη δεν κυκλοφορει....Τωρα εδω που οι Ελληνες ζουμε στο μικροκοσμο μας υπαρχουν αρκετοι που το κανουν παξιμαδι για να νομιζουν οτι οδηγανε premium....οι Τσακαλοι παιρνουν για παραδειγμα focus με των 16 και τα παραπανω τα αφηνουν χιλιομετρα ....ειπατε τιποτα.... Τελος για να μην ειμαστε μηδενιστες οι συγκεκριμενες μπραντες σαφως διαθετουν premium μοντελα αλλα δυστυχως για τους μπατιροελληνες δεν ειναι τα παραπανω....φιλια.
ΦΘΗΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ. Η ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΤΗΝ Α-CLASS ΤΗΣ MERCEDES ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΣΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ MERCEDES ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΑ ΑΚΡΙΒΑ ΕΚΘΕΣΙΑΚΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΗ ΑΡΚΕΤΑ. ΚΥΡΙΩΣ ΤΑ Α160 ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ Α160 ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ. ΚΑΙ ΟΣΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗΣ. ΤΟ ΛΕΩ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ. ΤΟ Α3 ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ. ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ Α3 ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ BMW 1. MERCEDES A-CLASS ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
Έχετε φαγωθεί με τα γερμανικά μόλις βγάλουν κάτι σε γερμανό αμέσως να το κρινετε έχει συνέχεια άρθρα με όλες τις μάρκες.φτανει πια με τα κόμπλεξ σας.κλαρινογαμπροι...
Συμφωνώ με τον κύριο Λογικό... Είναι ΝΤΡΟΠΗ... η mercedes και η bmw να το παίζουν... ότι κατασκευάζουν οχήματα του λαού, που πάλι δεν είναι όπως των ανταγωνιστών τους... καλύτερα ή χειρότερα ας το πουν όλοι οι υπόλοιποι.- Μπορούν να κατασκευάσουν μικρά από δικής τους φιλοσοφίας αν το επιθυμούν, κ.τ.λ. ή έτσι όπως τα κατασκευάζουν να είναι τα πιο ανταγωνιστικά στις τιμές τους, οπότε value for money ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ, κ.τ.λ.
Δεν υπαρχουν premium μαρκες εκτος των γερμανικων ελληνικα μιλαμε.χρονια τωρα αυτες ειναι αιντε