6.000 ακριβότερη η BMW X1 (41.400 έναντι 35.270) και με 4 χρόνια λιγότερη εγγύηση
Το C-HR έχει 30 παραπάνω άλογα και 20% χαμηλότερη κατανάλωση
Πιο ευρύχωρη και με περισσότερη αίσθηση πολυτέλειας η Χ1
Πιο πλούσιο σε εξοπλισμό το C-HR (αναδιπλούμενοι καθρέπτες, μεγαλύτερες οθόνες, περισσότερα συστήματα ασφαλείας)
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
6.000 ακριβότερη η BMW X1 (41.400 έναντι 35.270) και με 4 χρόνια λιγότερη εγγύηση
για το 2024, με το CΗ-R να κερδίζει την εμπιστοσύνη των ιδιωτών (νο. 1 στις πωλήσεις λιανικής) και την X1, αυτή των εταιρικών πωλήσεων. Με αφορμή αυτού, προχωρούμε και στην μεταξύ τους σύγκριση.
Ξεκινώντας από τα βασικά, την τιμή δηλαδή, το δίλιτρο C-HR με τους 198 ίππους (διαβάστε εδώ τη δοκιμή του Toyota C-HR), σε σχέση , ήπια υβριδική Χ1 των 170 ίππων και 1.500 κυβικών (σ.σ. δεν έχει φόρο πολυτελείας), είναι 6.130 ευρώ φθηνότερο, από 35.270 ευρώ έναντι 41.400 ευρώ. Μάλιστα το C-HR καλύπτεται από μεγαλύτερη εγγύηση 6 ετών, έναντι 2 του γερμανικού μοντέλου.
Καίει 3,5 λίτρα στην πόλη το C-HR πραγματικά, 5,9 μέση δηλώνει η Χ1 στα χαρτιά
Πέρα από το κόστος αγοράς και την εγγύηση, το Toyota C-HR εμφανίζει ένα value for money χαρακτήρα του και λόγω του full hybrid συνόλου του το οποίο είναι εξαιρετικά οικονομικό. Η Toyota ανακοινώνει 4,8 λτ./100 χλμ. μέση κατανάλωση και έχει πραγματική κατανάλωση -από τις μετρήσεις του Test Center- στην πόλη μόλις 3,5 λτ./100 χλμ. έναντι 5,8 λτ./100 χλμ. που ανακοινώνει η X1. Μιλάμε για εργοστασιακό νούμερο, το οποίο ξέρουμε πως πάντα είναι χαμηλότερο από το πραγματικό. Μην ξεχνάμε επίσης πως το ιαπωνικό SUV είναι και 30 άλογα παραπάνω, εξΆ ου και το καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα., ενώ επίσης χάρη στις χαμηλές εκπομπές ρύπων δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.
Έκδοση μοντέλου | BMW X1 sDrive 20i 170ps | TOYOTA C-HR 2.0L HEV 198ps |
---|---|---|
Ιπποδύναμη (PS) | 170 | 198 |
Μέγιστη ροπή (Nm) | 280 | - |
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,9 | 4,8 |
Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 133 | 108 |
Εγγύηση (χρόνια) | 2 | 6 |
Τιμή | 41.400 | 35.270 |
Xωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 500 | 364 |
Κεφάλι πίσω | 75 | 25 |
Πλάτος πίσω | 1.410 | 1.360 |
Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες | ΟΧΙ | Ναι |
Keyless entry | ΟΧΙ | Ναι |
Αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων (έξυπνα φώτα) | ΟΧΙ | Ναι |
Ambient φωτισμός καμπίνας | ΟΧΙ | Ναι |
Προειδοποίηση τυφλού σημείου | ΟΧΙ | Ναι |
Σύστημα αναγνώριση σημάτων Κ.Ο.Κ. | ΟΧΙ | Ναι |
Αίσθηση πολυτέλειας | 90 | 77 |
Πιο πλούσιο σε εξοπλισμό το C-HR (αναδιπλούμενοι καθρέπτες, μεγαλύτερες οθόνες, περισσότερα συστήματα ασφαλείας)
Τέλος, όσον αφορά στην σχέση αξίας-τιμής, το SUV της Toyota έχει πλουσιότερο εξοπλισμό, με στοιχεία όπως ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, μεγαλύτερη οθόνη και ψηφιακό πίνακα οργάνων, θερμαινόμενα καθίσματα, keyless entry και ambient φωτισμό στην καμπίνα. Παράλληλα το C-HR έχει πλουσιότερη σουίτα συστημάτων ασφαλείας, προλαμβάνοντας αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων και σύστημα αναγνώριση σημάτων κ.α..
Πιο ευρύχωρη και με περισσότερη αίσθηση πολυτέλειας η Χ1
Συνέχεια του άρθρου >>>Σελίδα 2 | Σχεδίαση - εσωτερικό |
Σελίδα 3 | Κινητήρας - Οδική συμπεριφορά |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |