Εμείς στο AutoΤρίτη, κρίνουμε όλα τα μοτέρ της Απω Ανατολής και διαλέγουμε τα καλύτερα για καθημερινή χρήση.
5 ασιατικά μοτέρ για φίλημα
91.474 Επισκέψεις στο άρθρο (28/11/2018)
5 κινητήρες για φίλημα! Επιλέγουμε τον καλύτερο κινητήρα κάθε εταιρείας με δεδομένη πάντα την ελληνική φορολογική πραγματικότητα και την ανάγκη για χαμηλή κατανάλωση.
O κινητήρας είναι η ψυχή κάθε μοντέλου ανεξαρτήτως καυσίμου. Βενζίνη, πετρέλαιο, υβριδικό, ηλεκτρικό, κάθε μοτέρ έχει τα δικά του χαρακτηριστικά απόδοσης, αλλά και λειτουργίας, ενώ οι κατασκευαστές (οι mainstream τουλάχιστον) διαθέτουν μεγάλη γκάμα κινητήρων την οποία αξιοποιούν κατάλληλα στα μοντέλα τους.
Εμείς στο AutoΤρίτη δοκιμάζουμε συνεχώς νέα μοντέλα σε όλη τη γκάμα των κινητήρων τους και έτσι μπορούμε να αποδώσουμε τα εύσημα στα μοτέρ, που ξεχωρίσαμε. Θα πρέπει να τονίσουμε πως η επιλογή έγινε και με βάση τα ελληνικά φορολογικά / οικονομικά δεδομένα, γιατί σίγουρα ένα πολυκύλινδρο σύνολο μεγάλου κυβισμού και υψηλής απόδοσης, εξιτάρει και προκαλεί συγκινήσεις, αλλά στην ελληνική αγορά έχει απειροελάχιστη εμπορική σημασία. Ο καθημερινός αγοραστής θέλει να μάθει για τους κινητήρες, που θα αγοράσει στο μοντέλο που τον ενδιαφέρει και που μπορεί να αγοράσει σήμερα!
Για αυτό μην εκπλαγείτε αν δεν δείτε το δίλιτρο μοτέρ του Type R με τους 320 ίππους, ή τον V6 3,8 λίτρων του Nissan GT-R, καθώς τέτοιοι κινητήρες κάθε άλλο παρά καθημερινοί είναι.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Εμείς στο AutoΤρίτη δοκιμάζουμε συνεχώς νέα μοντέλα σε όλη τη γκάμα των κινητήρων τους και έτσι μπορούμε να αποδώσουμε τα εύσημα στα μοτέρ, που ξεχωρίσαμε. Θα πρέπει να τονίσουμε πως η επιλογή έγινε και με βάση τα ελληνικά φορολογικά / οικονομικά δεδομένα, γιατί σίγουρα ένα πολυκύλινδρο σύνολο μεγάλου κυβισμού και υψηλής απόδοσης, εξιτάρει και προκαλεί συγκινήσεις, αλλά στην ελληνική αγορά έχει απειροελάχιστη εμπορική σημασία. Ο καθημερινός αγοραστής θέλει να μάθει για τους κινητήρες, που θα αγοράσει στο μοντέλο που τον ενδιαφέρει και που μπορεί να αγοράσει σήμερα!
Για αυτό μην εκπλαγείτε αν δεν δείτε το δίλιτρο μοτέρ του Type R με τους 320 ίππους, ή τον V6 3,8 λίτρων του Nissan GT-R, καθώς τέτοιοι κινητήρες κάθε άλλο παρά καθημερινοί είναι.
Αγαπητο Autotriti πολυ καλα μοτερ αλλα παλι ξεχασατε τη Mitsubishi με τον 1.5 MIVEC turbo στους 163 ιππους με διπλό vvti σε βαλβιδες και εκκεντροφορους και τον μοναδικο κινητηρα με συνδυασμο αμεσο και εμμεσο ψεκασμο. Και να μη ξεχναμε οτι η Mitsubishi ειναι η μοναδικη εταιρεια που δινει εγγυση 10 χρονια στον κινητηρα ( στις Ηνωμενες Πολιτειες οταν Honda Toyota Kia δινουν 7 ετη). Επιπλεον η αξιοπιστια της εταιρειας ηταν κορυφαια στα τεστ στη Γερμανια, κατι αναμενομενο εφοσον τα αυτοκινητα παραγονται μονο στην Ιαπωνια - made in Japan.
στο νούμερο 3. hyundai-kia-suzuki: 1.0