Η Ford Ευρώπης προετοιμάζεται ταχέως για τον εξηλεκτρισμό της και μέρος του πλάνου της είναι μία επένδυση ύψους άνω των 272 εκατομμυρίων ευρώ για την μετάβασή της στις αποκλειστικά ηλεκτροκίνητες πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων.
Ούτε ένα, ούτε δύο, αλλά ένα ποσό άνω των 272 εκατομμυρίων ευρώ (230 εκατομμύρια λίρες) αναμένεται να δαπανήσει το ευρωπαϊκό τμήμα της Ford στο εργοστάσιό της στο Χάλεγουντ στη βορειοδυτική Αγγλία για να το προετοιμάσει ενόψει της μετάβασής της το 2030 στις πωλήσεις αποκλειστικά ηλεκτροκίνητων επιβατικών αυτοκινήτων.
Ηλεκτροκινητήρες για τα νέα Ford θα ετοιμάζει το εργοστάσιο στο Χάλεγουντ
Μέχρι στιγμής το εν λόγω εργοστάσιο κατασκευάζει κινητήριες μονάδες για τα Focus και Fiesta, αλλά από το 2024 θα κατασκευάσει επίσης ηλεκτροκινητήρες για την επόμενη γενιά οχημάτων Ford που θα πωλούνται στην Ευρώπη.
Περιμένει ραγδαία αύξηση των ηλεκτροκίνητων η Ford
Η Ford ισχυρίζεται ότι το 100 τοις εκατό των επιβατικών αυτοκινήτων της και τα δύο τρίτα των επαγγελματικών της μοντέλων που θα πωλούνται έως το 2030 θα είναι πλήρως ηλεκτρικά ή Plug-In υβριδικά (PHEV). Έτσι μέσω αυτής της επένδυσης η αμερικανική φίρμα θα βοηθήσει στην κάλυψη της ζήτησης, αφού το εν λόγω εργοστάσιο θα είχε τη δυναμική να παράγει 250.000 μονάδες ηλεκτροκίνησης κάθε χρόνο.
Βάζει λεφτά και η κυβέρνηση του Ην. Βασιλείου
Αξίζει να σημειωθεί πως πέραν της Ford, στην επένδυση αυτή προσφέρει και το κράτος του Ηνωμένου Βασιλείου με χορηγία ύψους 25 εκατ. λιρών (περίπου 29.575.983 ευρώ). Κάτι ανάλογο είχε συμβεί και στο εργοστάσιο μπαταριών της Nissan στο Σάντερλαντ και στο εργοστάσιο Ellesmere της Stellantis. Η επένδυση αυτή της Ford δίνει επιπλέον ασφάλειας στους 700 εργαζόμενους του εργοστασίου.
Κλείνοντας να σημειωθεί πως η Ford το προσεχές διάστημα αναμένεται να γνωστοποιήσει τη χώρα που θα φιλοξενήσει το πρώτο της ευρωπαϊκό gigafactory, ωστόσο η αμερικανική φίρμα μαζί με την συνεργάτιδα εταιρεία κατασκευής μπαταριών SK Innovation δεν έχουν αφήσει να διαρρεύσει κάτι προς τα έξω.
«Ζεστό» χρήμα ρίχνει η Ford Ευρώπης! -Επενδύει 272 εκατομμύρια ευρώ για ηλεκτροκίνητα συστήματα κίνησης. -Όλα τα χρήματα για το εργοστάσιο του Χάλεγουντ στο Ηνωμένο Βασίλειο. -Από κοντά και η κυβέρνηση της χώρας που βοηθά με επιπλέον χρηματοδότηση. Θα μπορέσει η Ford να πουλάει αποκλειστικά ηλεκτρικά ή Plug-In έως το 2030, που είναι και ο στόχος της;