Το Hyundai Kona Hybrid είναι ένα κλασσικό full hybrid με θερμικό κινητήρα και ηλεκτροκινητήρα στα χνάρια της πρώτης διδάξασας Toyota, όμως με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, κάτι που δεν συναντάται κάπου αλλού στον ανταγωνισμό.
Το Hyundai Kona διαθέτει μία από τις πληρέστερες γκάμες στην κατηγορία του, αλλά γενικότερα και ως αυτοκίνητο. Ενδεικτικά, πωλείται ως βενζινοκίνητο και diesel, έχει αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με αυτονομία περίπου 500 χιλιόμετρα, ενώ πρόσφατα προστέθηκε στην γκάμα του και μια υβριδική έκδοση. Μάλιστα όχι στα πλαίσια του συστήματος των 48V που έχει η Hyundai-Kia, αλλά αμιγώς υβριδική η οποία έρχεται να γεφυρώσει το κενό ανάμεσα στις συμβατικές εκδόσεις με ΚΕΚ και την ηλεκτρική. Έτσι, προς το παρόν είναι το μοναδικό υβριδικό B-SUV, ενώ μια ακόμη ιδιαιτερότητά του είναι πως το σύστημα κίνησης συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Πάμε να το δούμε αναλυτικά;
....Τοση φασαρια για το τιποτα. Συμφωνα με τις εργοστασιακες τιμες, το βενζινοκινητο καιει 5.2 λτ/100χλμ, ενω το hybrid 5 λτ/100χλμ (!!!!!) Δηλαδη δινεις 7-8000 ευρω παραπανω για να εχεις κερδος 0.2 λιτρα στα 100 χλμ???? Δεν αξιζει ουτε καν να το συζηταμε.
....Τοση φασαρια για το τιποτα. Συμφωνα με τις εργοστασιακες τιμες, το βενζινοκινητο καιει 5.2 λτ/100χλμ, ενω το hybrid 5 λτ/100χλμ (!!!!!) Δηλαδη δινεις 7-8000 ευρω παραπανω για να εχεις κερδος 0.2 λιτρα στα 100 χλμ???? Δεν αξιζει ουτε καν να το συζηταμε.