Το Hyundai Kona Hybrid αποτελεί τον καλύτερο τύπο υβριδικού οχήματος εξΆαυτών που δεν μπαίνουν στην πρίζα, μιας και ο βαθμός υβριδοποίησής του είναι σαφώς ανώτερος από ενός 48V υβριδικού. Η τεχνολογική κίνηση ματ θα λέγαμε πως είναι η ύπαρξη κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, κάτι που στα υβριδικά οχήματα του τύπου, δεν συναντάται ιδιαίτερα μιας και τα περισσότερα διαθέτουν παραλλαγή του συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων κιβώτιο. Αυτό δίνει μια υπεροχή στο Kona, τουλάχιστον σε ότι αφορά την μετάδοση. Αναφορικά με τις επιδόσεις, η Hyundai δίνει ένα άκρως συντηρητικό 11,2 δλ. για το σπριντ 0-100 (10,4 δλ. έχουμε μετρήσει εμείς) ενώ με την συνδρομή του ηλεκτροκινητήρα, δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις, αυτές που πραγματικά έχουν σημασία για τον μέσο οδηγό, είναι σαφώς ανώτερες από αντίστοιχης ισχύος θερμικά οχήματα (σ.σ. συγκεκριμένα το 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 5,5 και 7,4 δλ. αντίστοιχα). Τέλος, η τελική ταχύτητα είναι στα 160 χλμ./ώρα.
....Τοση φασαρια για το τιποτα. Συμφωνα με τις εργοστασιακες τιμες, το βενζινοκινητο καιει 5.2 λτ/100χλμ, ενω το hybrid 5 λτ/100χλμ (!!!!!) Δηλαδη δινεις 7-8000 ευρω παραπανω για να εχεις κερδος 0.2 λιτρα στα 100 χλμ???? Δεν αξιζει ουτε καν να το συζηταμε.
....Τοση φασαρια για το τιποτα. Συμφωνα με τις εργοστασιακες τιμες, το βενζινοκινητο καιει 5.2 λτ/100χλμ, ενω το hybrid 5 λτ/100χλμ (!!!!!) Δηλαδη δινεις 7-8000 ευρω παραπανω για να εχεις κερδος 0.2 λιτρα στα 100 χλμ???? Δεν αξιζει ουτε καν να το συζηταμε.