Η μπαταρία υψηλής τάσης & οι καταστάσεις λειτουργίας
35.134 Επισκέψεις στο άρθρο
Η μπαταρία υψηλής τάσης είναι πολυμερών ιόντων λιθίου με ονομαστική τάση 240V και 1.56 kWh χωρητικότητα. Η μέγιστη αποδιδόμενη ισχύς της είναι 42 kW, κάτι που σημαίνει ότι καλύπτονται πλήρως οι ανάγκες του ηλεκτροκινητήρα, ενώ είναι ταχείας φόρτισης-εκφόρτισης, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό με προεκτάσεις και στην αναγεννητική πέδηση. Οι καταστάσεις λειτουργίας του οχήματος είναι 3. Αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία για μικρή απόσταση κάτω των 5 χιλιομέτρων, συνδυασμένη λειτουργία και αμιγώς θερμική. Είναι σαφές αν και δεν αναφέρεται από το εργοστάσιο, ότι στο κιβώτιο θα πρέπει να υπάρχει και ένας τρίτος συμπλέκτης προκειμένου να αποκόπτεται ο θερμικός κινητήρας από την μετάδοση κατά την αμιγώς ηλεκτρική κατάσταση κίνησης.
Τα υβριδικά αυτοκίνητα διαχωρίζονται σε 2 κατηγορίες εν γένει. Αυτά που δέχονται φόρτιση από το ηλεκτρικό δίκτυο και αυτά που φορτίζονται αναγεννητικά. Το Hyundai Kona Hybrid φορτίζεται αναγεννητικά όμως είναι τεχνολογικά ανώτερο από τα ήπια υβριδικά των 48V.
....Τοση φασαρια για το τιποτα. Συμφωνα με τις εργοστασιακες τιμες, το βενζινοκινητο καιει 5.2 λτ/100χλμ, ενω το hybrid 5 λτ/100χλμ (!!!!!) Δηλαδη δινεις 7-8000 ευρω παραπανω για να εχεις κερδος 0.2 λιτρα στα 100 χλμ???? Δεν αξιζει ουτε καν να το συζηταμε.
....Τοση φασαρια για το τιποτα. Συμφωνα με τις εργοστασιακες τιμες, το βενζινοκινητο καιει 5.2 λτ/100χλμ, ενω το hybrid 5 λτ/100χλμ (!!!!!) Δηλαδη δινεις 7-8000 ευρω παραπανω για να εχεις κερδος 0.2 λιτρα στα 100 χλμ???? Δεν αξιζει ουτε καν να το συζηταμε.