Το πλαίσιο του Kona βασίζεται σε αυτό που η Hyundai ονομάζει «Superstructure». Αυτό σημαίνει ότι είναι σε ποσοστό άνω του 50% κατασκευασμένο με ατσάλι πολύ υψηλής αντοχής, τυπικά άνω των 550 MPa ανθιστάμενης πίεσης, αλλά βεβαίως σε στρατηγικά σημεία του αμαξώματος, προφανώς υφίστανται ακόμα ισχυρότεροι χάλυβες. Όλα αυτά μεταφράζονται σε πολύ υψηλή ακαμψία, και καλύτερη συμπεριφορά σε NVH εκ μέρους του πλαισίου. Το δε βάρος του οχήματος κυμαίνεται μεταξύ 1.376-1.453 κιλών αναλόγως εξοπλισμού, χωρίς τον οδηγό.
Σε ότι αφορά την ανάρτηση, αυτή είναι πλήρως ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς. Η εμπρός αποτελείται από τυπικά γόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης για την κατώτερη άρθρωση των τροχών, ενώ πίσω υπάρχει ένας άξονας πολλαπλών (τριών) συνδέσμων καθιστώντας το Kona Hybrid, το μοναδικό προσθιοκίνητο Kona με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση.
....Τοση φασαρια για το τιποτα. Συμφωνα με τις εργοστασιακες τιμες, το βενζινοκινητο καιει 5.2 λτ/100χλμ, ενω το hybrid 5 λτ/100χλμ (!!!!!) Δηλαδη δινεις 7-8000 ευρω παραπανω για να εχεις κερδος 0.2 λιτρα στα 100 χλμ???? Δεν αξιζει ουτε καν να το συζηταμε.
....Τοση φασαρια για το τιποτα. Συμφωνα με τις εργοστασιακες τιμες, το βενζινοκινητο καιει 5.2 λτ/100χλμ, ενω το hybrid 5 λτ/100χλμ (!!!!!) Δηλαδη δινεις 7-8000 ευρω παραπανω για να εχεις κερδος 0.2 λιτρα στα 100 χλμ???? Δεν αξιζει ουτε καν να το συζηταμε.