Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και ο συμπαγής ηλεκτροκινητήρας.
Ηλεκτροκινητήρας & κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
35.139 Επισκέψεις στο άρθρο
Το Hyundai Kona Hybrid είναι ένα πλήρως υβριδικό όχημα παράλληλου τύπου. Αυτό σημαίνει ότι θερμικός κινητήρας, ηλεκτροκινητήρας και κιβώτιο ταχυτήτων είναι σε κοινό άξονα, ενώ ο ηλεκτρικός κινητήρας, είναι μέσα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι σύγχρονος μόνιμου μαγνήτη, που αποτελεί τον καλύτερο τύπο ηλεκτροκινητήρα στην αυτοκίνηση. Σύγχρονος σημαίνει ότι το μαγνητικό πεδίο του στάτορα είναι «κλειδωμένο» με εκείνο του ρότορα και προφανώς έχουν τον ίδιο ρυθμό περιστροφής. Ο τυπικός βαθμός απόδοσης του εν λόγω κινητήρα είναι στο 95% ενώ αποδίδει 43,5 ίππους και 170 Nm ροπής. Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος είναι στους 141 ίππους και η συνδυαστική ροπή στα 265 Nm. Εδώ είναι προφανές ότι η εγγενής αδυναμία του κινητήρα κύκλου Atkinson στην πυκνότητα ισχύος, δεν γίνεται αντιληπτή λόγω της άμεσης απόδοσης ροπής και ισχύος του ηλεκτροκινητήρα και για αυτό το λόγο, αυτού του τύπου οι θερμικοί κινητήρες είναι καταλληλότεροι για υβριδικά οχήματα.
Σε ότι αφορά το κιβώτιο ταχυτήτων, αυτό είναι αυτόματο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, ξηρού τύπου. Η επιλογή της Hyundai κρίνεται εξαιρετική μιας και το εν λόγω κιβώτιο αφενός παρουσιάζει βαθμό απόδοσης σχεδόν 96%, αφετέρου η ποιότητα λειτουργίας του είναι καλύτερη ενός κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης που εγγενώς δίνει την αίσθηση του πατιναρίσματος.
....Τοση φασαρια για το τιποτα. Συμφωνα με τις εργοστασιακες τιμες, το βενζινοκινητο καιει 5.2 λτ/100χλμ, ενω το hybrid 5 λτ/100χλμ (!!!!!) Δηλαδη δινεις 7-8000 ευρω παραπανω για να εχεις κερδος 0.2 λιτρα στα 100 χλμ???? Δεν αξιζει ουτε καν να το συζηταμε.
....Τοση φασαρια για το τιποτα. Συμφωνα με τις εργοστασιακες τιμες, το βενζινοκινητο καιει 5.2 λτ/100χλμ, ενω το hybrid 5 λτ/100χλμ (!!!!!) Δηλαδη δινεις 7-8000 ευρω παραπανω για να εχεις κερδος 0.2 λιτρα στα 100 χλμ???? Δεν αξιζει ουτε καν να το συζηταμε.