Λειτουργώντας με παρόμοιες αρχές με την έκδοση παραγωγής του Puma EcoBoost Hybrid στο οποίο και βασίζεται, το νέο M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1 είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο της Ford.
Πώς λειτουργεί τo υβριδικό σύστημα του Μ-Sport Ford Puma Hybrid Rally1
Το Puma έγινε το πρώτο «ηλεκτρικό» αγωνιστικό της Ford!
Λειτουργώντας με παρόμοιες αρχές με την έκδοση παραγωγής του Puma EcoBoost Hybrid στο οποίο και βασίζεται, το M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1 είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο της Ford. Προσαρμοσμένο στη νέα εποχή του WRC και τους νέους κανονισμούς, το M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1 διαθέτει ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης επόμενης γενιάς που ανακτά ενέργεια κατά το φρενάρισμα και την οδήγηση και την αποθηκεύει σε μια μπαταρία 3,9 kWh. Στη συνέχεια, η ενέργεια χρησιμοποιείται ως «συμπλήρωμα» στις επιδόσεις που προσφέρει ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας EcoBoost των 1,6 λίτρων με επαναλαμβανόμενες «ενέσεις ισχύος» διάρκειας έως και τριών δευτερολέπτων με τη βοήθεια ενός ηλεκτροκινητήρα 100 kW.
Η συνδυαστική απόδοση του υβριδικού συστήματος μπορεί να φτάνει έως και τους 530 ίππους – κάτι που καθιστά το νέο Ford Puma Hybrid Rally1 απίθανα γρήγορο και εξαιρετικά συναρπαστικό στην οδήγηση.
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι ο ίδιος EcoBoost που χρησιμοποιούσε το Fiesta WRC, ενώ το σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων είναι πλέον 5 σχέσεων, με πιο απλοποιημένη τεχνολογία για χαμηλότερο κόστος. Το υπόλοιπο σύστημα μετάδοσης της κίνησης στο νέο M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1, εξακολουθεί να είναι τετρακίνητο χωρίς ωστόσο να διαθέτει κεντρικό διαφορικό. Η συνδυαστική απόδοση του υβριδικού συστήματος μπορεί να φτάνει έως και τους 530 ίππους – κάτι που καθιστά το νέο Ford Puma Hybrid Rally1 απίθανα γρήγορο και εξαιρετικά συναρπαστικό στην οδήγηση.
Το αυτοκίνητο μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει το ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης της κίνησης για να κινηθεί σε πόλεις, στο service park και σε επιλεγμένα τμήματα μεταξύ των ειδικών διαδρομών του αγώνα, χρησιμοποιώντας αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια ήτοι με μηδενική κατανάλωση και μηδέν εκπομπές ρύπων. Η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί χρησιμοποιώντας μια εξωτερική πηγή στα ειδικά σημεία σέρβις μεταξύ των ειδικών διαδρομών, με μια επαναφόρτιση να διαρκεί περίπου 25 λεπτά. Με βάρος μόλις 95 κιλά, το υβριδικό σύστημα ψύχεται με υγρό και αέρα και βρίσκεται μέσα σε ένα εξαιρετικά ανθεκτικό περίβλημα για να αντέχει τόσο στην πρόσκρουση όσο και στις δυνάμεις g που αναπτύσσονται σε περίπτωση ατυχήματος.