Όπως αναφέρουν διεθνή μέσα, τα οποία επικαλούνται πήγες από την εταιρεία, η μάρκα ακολουθεί ένα πρόγραμμα με το οποίο προσπαθεί να περιορίσει τις δαπάνες της, κάτι που σημαίνει, το τέλος της συγκεκριμένης έκδοσης, που διατίθεται στις αγορές για πολλά χρόνια.
Από κει και πέρα για να καλυφθεί το κενό που θα αφήσει το 3θυρο Α3 στη γραμμή παραγωγής, αναμένεται να λανσαριστούν σταδιακά νέες εκδόσεις. Η μία σύμφωνα με τις φήμες, θα είναι αυτή του τετράθυρου σεντάν, η οποία θα προσφέρει μεταξύ άλλων βελτιωμένο χώρο στα πόδια των επιβατών.
Από κει και πέρα γίνεται λόγος για μία ακόμα 5θυρη liftback έκδοση, η οποία θα βρίσκεται προς πώληση το 2021 χωρίς ωστόσο να υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες αυτή τη στιγμή.
Τέλος φήμες αναφέρουν πως ανώτερα διοικητικά στελέχη ποντάρουν πολλά στην παραγωγή της 5θυρης liftback έκδοσης, η οποία αναμένεται να έχει πιο σπορ σχεδιασμό από αυτό του σεντάν και θα είναι σε θέση να ανταγωνιστεί την Mercedes CLA.
Πολλα τελη θα ερθουν στο γκρουπ τα επομενα χρονια...
Απειλες Νικολακη ή εννοεις τα τελη που πληρωνουμε; Για γινε πιο συγκεκριμενος.
Μην ασχολεισαι Σχιστοματη. Το παλληκαρι δεν εχει παει διακοπες και του την εχει βαρεσει.
@Σχιστοματης με πρώτο και καλύτερο το δικό σου...