ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2 φωτογραφίες »

O V8 των 6,75 λτ.

Τέλος ο ιστορικός V8 των 6,75 λτ. από την Bentley

1.677 Επισκέψεις στο άρθρο (3/6/2020)

Μετά από 61 χρόνια ζωής, ο V8 των 6,75 λτ. σταματάει την πορεία του στην γκάμα της βρετανικής φίρμας. Μάθετε λίγα πράγματα για την ιστορία του στο πέρασμα των δεκαετιών.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»


Τέλος εποχής για την Bentley. Η βρετανική φίρμα ανακοίνωσε πως παρήγαγε τους τελευταίους V8 κινητήρες 6,75 λίτρων της Σειράς L στο Crewe, μετά από παραπάνω από 60 χρόνια συνεχούς παραγωγής.

Το πρώτο μοτέρ της Σειράς L κατασκευάστηκε το 1959 σαν αντικαταστάτης του 6κύλινδρου σε σειρά κινητήρα της μάρκας με σκοπό να επιτευχθούν καλύτερες επιδόσεις. Το πρώτο μοντέλο που τον απέκτησε ήταν η Bentley S2 με την ισχύ της να φτάνει τα 180 άλογα, που για εκείνη την εποχή, ήταν κάτι εξωγήινο.

Στο πέρασμα των δεκαετιών, οι βελτιώσεις που έγιναν στο μοτέρ έφτασαν την ισχύ του κινητήρα ακόμα και στους 530 ίππους και τα 1.100 Νm ροπής ενώ και οι εκπομπές ρύπων μειώθηκαν κατά 99%. Ο τελευταίος L κινητήρας που θα κατασκευαστεί θα αποτελέσει την πηγή ισχύος της Mulsanne 6.75 Edition της Μulliner. Συνολικά κατασκευάστηκαν 36.000 κινητήρες στο χέρι, με τον καθένα να χρειάζεται 15 ώρες εργασίας.

Η φίρμα προχωρά πλέον σε νέα εποχή με το V6 υβριδικό κινητήριο σύνολο, τον V8 των 4,0 λίτρων και τον W12 χωρητικότητας 6,0 λίτρων.
 

Autotriti.gr
4green