ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Με την παρουσίαση του νέου RS6 όλοι πάθαν πλάκα με τις απολήξεις της εξάτμισης που θυμίζουν κάτι από το ένδοξο παρελθόν.

Γιατί οι εταιρείες εξαφάνισαν τις εξατμίσεις;

52.611 Επισκέψεις στο άρθρο (15/7/2021)

Που πήγαν οι μπούκες, οι διπλές απολήξεις; Που εξαφανίστηκαν τα καζανάκια και οι εγκοπές στους πίσω προφυλακτήρες που φιλοξενούσαν τα νίκελ στόμια; Γιατί κρύφτηκαν;

Τι απέγιναν οι απολήξεις των εξατμίσεων που στόλιζαν το πίσω μέρος των αυτοκινήτων; Μήπως έγιναν ταμπού και πλέον κρύβονται να μην τις βλέπουμε;

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Ρίξτε μια ματιά γύρω σας στα αυτοκίνητα από πέντε ετών και πάνω. Στο πίσω μέρος θα δείτε ξεκάθαρα τις απολήξεις των εξατμίσεων. Μία ή δύο, να εξέχουν ή να είναι «πρόσωπο» με τον προφυλακτήρα, να κοιτάζουν πίσω ή κάτω, κομμένες ίσια ή λοξά, αλλού μία μικρή, αλλού δύο φαρδιές, αλλού νίκελ και σε περίοπτη θέση, αλλού από μία σε κάθε πλευρά.

Η δεκαετία που πέρασε είχε την απόληξη της εξάτμισης εμφανώς στο πίσω μέρος, μια υπενθύμιση του κινητήρα που κινούσε το αυτοκίνητο, και με μια κάποια περηφάνεια το μέγεθος και η εμφάνιση της απόληξης είχε να πει κάτι και για την απόδοση και τις επιδόσεις του αυτοκινήτου.

Τώρα δείτε τα καινούργια αυτοκίνητα. Κοιτάξτε στο πίσω μέρος. Πού πήγαν; Υπάρχουν τρεις περιπτώσεις. Είτε δεν υπάρχουν πουθενά και είναι καλά κρυμμένες πίσω από τον προφυλακτήρα χωρίς ίχνος τους να φαίνεται από πουθενά. Είτε είναι ενσωματωμένες στον προφυλακτήρα, όπως τα φώτα ομίχλης στον εμπρός, μόνο που πίσω δίνουν την αίσθηση ότι αποτελούν μέρος της σχεδίασης και λιγότερο το σημείο εκπομπής ρύπων. Και τέλος στα αυτοκίνητα επιδόσεων φαίνονται ξεκάθαρα, χωρίς ντροπή δίνουν το «παρών» στην σχεδίαση ως η τελευταία υπενθύμιση ότι το μοτέρ του αυτοκινήτου αυτού δεν «παίζει».

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
FILIKOS DIAK