Επιβεβαιώνεται η πρόθεση της Honda να πάρει διαζύγιο από τους diesel κινητήρες. Πλέον η εταιρεία στρέφει την προσοχή της στα υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα. Δείτε πότε θα σταματήσει η προσφορά πετρελαιοκίνητων μοντέλων.
Τα σενάρια για τον αποκλεισμό των diesel κινητήρων από τη Honda είχαν ξεκινήσει από τον Νοέμβρη του 2018 και σήμερα έρχεται η οριστική επιβεβαίωση τους, καθώς σύμφωνα με δημοσίευμα του πρακτορείου Reuters οι Ιάπωνες θα σταματήσουν να προσφέρουν τα μοντέλα τους με diesel κινητήρα από το 2021 και έπειτα. Αλλωστε έχει ήδη ξεκινήσει η σταδιακή έξωση του diesel από τη γκάμα της εταιρείας παίρνοντας ως παράδειγμα την ελληνική αγορά από την οποία έχει πάψει να προσφέρεται η πετρελαιοκίνητη έκδοση του Civic με τον 1,6 i-DTEC ισχύος 120 ίππων. Το μοναδικό diesel μοντέλο της Honda που πωλείται στη χώρα μας αυτή τη στιγμή είναι το HR-V, μετά την ανανέωση του μεγαλύτερου CR-V που ακολούθησε υβριδικά «μονοπάτια».
Εκτός αυτού, την υβριδική οδό θα ακολουθήσει, σύμφωνα με πληροφορίες που σας έχουμε παρουσιάσει και η νέα γενιά του Honda Jazz, ενώ μεγάλη προσοχή έχει δοθεί από το ιαπωνικό στρατόπεδο και στο πρόσφατα παρουσιασμένο ηλεκτρικό Honda e με ρετρό στιλιστικά στοιχεία, πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο και ηλεκτρική αυτονομία 220 χιλιομέτρων.
Βασικός παράγοντας για αυτή την απόφαση της Honda λέγεται πως είναι τα νέα αυστηρότερα όρια στις εκπομπές ρύπων που θεσπίζονται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και καθιστούν σχεδόν απαγορευτική την ύπαρξη ρυπογόνων μοντέλων στη γκάμα της εκάστοτε εταιρείας αφού τα πρόστιμα για κάθε μοντέλο που θα πωλείται είναι εξαιρετικά τσουχτερά.
Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε ότι απώτερος στόχος της Honda είναι σύμφωνα με παλαιότερα δημοσιεύματα, τα αμιγώς ηλεκτρικά και τα υβριδικά μοντέλα της να αποτελούν τα 2/3 των συνολικών πωλήσεων της μάρκας στην Ευρώπη μέχρι το 2025.