Ο νέος APP 550 ηλεκτροκινητήρας της VW που κινεί το ID.7 είναι ο ισχυρότερος που έχει χρησιμοποιήσει μέχρι σήμερα η γερμανική φίρμα (286 PS).
Πάμε τώρα να μιλήσουμε λίγο παραπάνω για τις τεχνικές προδιαγραφές των δύο μοντέλων. Όπως είπαμε στην αρχή, σε επίπεδο αυτονομίας υπάρχει ισοπαλία βάσει όσων ανακοινώνουν οι δύο εταιρείες. Το ανανεωμένο 4κίνητο Tesla Model 3 Highlander Long Range έχει ηλεκτροκινητήρα 498 ίππων και σύμφωνα με όσα λέει η μάρκα του Elon Musk βγάζει χωρίς φόρτιση μέχρι και 629 χιλιόμετρα. Από την πλευρά της η Volkswagen αναφέρει συνολική αυτονομία 621 χιλιομέτρων για το πισωκίνητο ID.7 με τον νέο APP 550 ηλεκτροκινητήρας των 286 ίππων. Όπως βλέπουμε, το Tesla έχει 212 περισσότερα άλογα (αλλά και μεγαλύτερη τελική ταχύτητα 201 χλμ./ώρα), για αυτό και «πιάνει» σε λιγότερο χρόνο το 0-100 χλμ./ώρα (4,4 δλ. έναντι 6,5 δλ.). Βέβαια, να είμαστε ειλικρινείς με κανένα από τα δύο δεν θα ταξιδέψεις «τάπα» όπως με ένα diesel αφού θα δεις την αυτονομία να πέφτει δραστικά. ¶ρα το νούμερο τελική είναι και λίγο νούμερο εντυπωσιασμού…
Όσον αφορά τους χρόνους φόρτισης έχουμε τα παρακάτω δεδομένα. Το Tesla Model 3 με την μπαταρία των 75 κιλοβατώρων φορτίζει σε 8 ώρες και 36 λεπτά σε 11άρη φορτιστή, ενώ στους Superchargers της μάρκας (250 kW) θέλει 15 λεπτά για 282 χλμ. αυτονομίας. Λιγότερο χρόνο (8 ώρες) θέλει το VW ID.7 με την 77άρα μπαταρία σε WallBox 11 kW, ενώ σε ταχυφορτιστή 175 kW ολοκληρώνει το 10-80% σε 28 λεπτά.