Tesla: Πάσχει σε ποιότητα & αξιοπιστία γιατί δίνει έμφαση στο leasing;
- Συχνά ιδιοκτήτες Tesla «ανεβάζουν» αστοχίες, κακή ποιότητα, κακή αξιοπιστία και ζημιές
- Μήπως τα μοντέλα παράγονται για να ικανοποιήσουν κυρίως πελάτες leasing και όχι ιδιώτες;
- Τα παράπονα από τους ιδιοκτήτες που αγοράζουν μεταχειρισμένα ίσως να μην απασχολούν τη μάρκα
- Οι παραδοσιακοί κατασκευαστές δεν θα άφηναν -λογικά- τη φήμη τους να ποδοπατηθεί
Συχνά ιδιοκτήτες Tesla «ανεβάζουν» αστοχίες, κακή ποιότητα, κακή αξιοπιστία και ζημιές
Πως γίνεται και η Tesla, με όλα όσα καταπληκτικά ακούγονται γι αυτή να πατώνει σε έρευνες ποιότητας, αξιοπιστίας και ικανοποίησης των οδηγών της; Με τόσα λεφτά που επενδύει η μάρκα στην τεχνολογία, είναι δυνατόν να μη μπορεί να «μαζέψει» τα μοντέλα της; Ή μήπως απλά δεν την νοιάζει;
Δεν είναι λογικό ένα αυτοκίνητα στα δύο ή τρία χρόνια να θέλει αναρτήσεις. Να χαλάνε οι πτυσσόμενες λαβές στις πόρτες, να σφηνώνει το πορτάκι για τη φόρτιση, να ξεκουμπώνουν οι καθρέφτες και να κολλάει το λογισμικό αφήνοντας την οθόνη παγωμένη.
Μια βόλτα στο Youtube με αναζήτηση των παραπόνων των ιδιοκτητών Tesla, αρκεί για να δει κανείς όχι μόνο πόσα είναι τα προβλήματα, αλλά και πόσο συχνά είναι τα ίδια ακριβώς προβλήματα. Πράγμα που δείχνει πως η μάρκα απλά δεν ενδιαφέρεται να σουλουπώσει τα αυτοκίνητά της, και όλα της τα λεφτά τα επενδύει σε νέες τεχνολογίες και μείωση του κόστους παραγωγής.
Μήπως τα μοντέλα παράγονται για να ικανοποιήσουν κυρίως πελάτες leasing και όχι ιδιώτες;
Ακόμη και η Tesla που προς το παρόν καλπάζει σε πωλήσεις και είναι η μάρκα που «θέλει και ο κάθε πικραμένος», δεν μπορεί να βγαίνει για πάντα αλώβητη από τέτοιες αστοχίες. Ή όχι; Βλέπεις για τα ελληνικά δεδομένα όπου το αυτοκίνητο αποτελεί μεγάλη αγορά, γίνεται περιουσιακό στοιχείο και μέλος της οικογένειας, τα μοντέλα της Tesla μάλλον δεν ταιριάζουν.
Μιλάμε για αυτοκίνητα που παραγονται με στόχο τις τεράστιες αγορές της Αμερικής και της Δυτικής Ευρώπης όπου η απόκτηση του αυτοκινήτου γίνεται με leasing, όχι αγορά.
Όταν ένα αυτοκίνητο παράγεται βασικά για λήζιγνκ, δεν έχει λόγο να αντέξει πάνω από τα δύο ή τρία πρώτα χρόνια που θα μισθωθεί. Γιατί να είναι ένα τέτοιο αυτοκίνητο αντικείμενο ενδελεχούς ελέγχου ποιότητας; Γιατί να «φοράει» τα καλύτερα αμορτισέρ; Γιατί να είναι φτιαγμένο να κρατήσει «για πάντα»; Ο πελάτης μιας τέτοιας μάρκας είναι η εταιρεία leasing και όσο αυτοί είναι ευχαριστημένοι με τα μικρά έξοδα συντήρησης και τις λίγες ζημιές στα πρώτα δύο-τρία χρόνια, από κει και πέρα, ποιoς νοιάζεται;
Τα παράπονα από τους ιδιοκτήτες που αγοράζουν μεταχειρισμένα ίσως να μην απασχολούν τη μάρκα
Δεν είναι δα πως η μάρκα θα χάσει την καλή της φήμη επειδή κάποιος που το αγόρασε δεύτερο χέρι και του έβγαλε τα χίλια-μύρια θα χαλάσει το όνομα της μάρκας. Εξάλλου η μάρκα θα συνεχίσει να πουλάει στις εταιρείες leasing, με τελικούς αποδέκτες που δεν πληρώνουν καμία ζημιά στο αυτοκίνητό τους. Όσοι αγοράζουν δεύτερο χέρι δεν μπορούν να καταφέρουν τίποτα εναντίον της μάρκας.
Οι παραδοσιακοί κατασκευαστές δεν θα άφηναν -λογικά- τη φήμη τους να ποδοπατηθεί
Αν λοιπόν η Tesla έχει μια τέτοια προτεραιότητα, αυτό θα εξηγούσε όλες αυτές τις γκρίνιες για την ποιότητα και αξιοπιστία της. Και αυτό είναι ακόμη ένα νέο στοιχείο που φέρνει η μάρκα, σε αντίθεση με τους γνωστούς κατασκευαστές που δεν ρισκάρουν ποτέ τη φήμη τους, leasing, δεύτερο χέρι ή ότι άλλο.
Μήπως λοιπόν κάποιες μάρκες είναι μόνο για leasing; Μήπως η Tesla είναι μία από αυτές, και όταν αγοράζεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο με δικά σου λεφτά, απλά θα μείνεις απογοητευμένος; Τι λες;