Η εταιρεία, που ονομάζεται Holthausen Group, υποστηρίζει ότι με αυτόν τον τρόπο κατάφερε να διπλασιάσει την αυτονομία του αυτοκινήτου, η οποία ανέρχεται πια στα 1.000 χιλιόμετρα. Ωστόσο, δεν έχει διευκρινιστεί ακόμα ποια έκδοση του Model S χρησιμοποιήθηκε.
Το συγκεκριμένο πακέτο μετατροπής, που ονομάζεται Hesla, θα διατίθεται προς πώληση και θα κοστίζει 50.000 ευρώ, με την Holthausen Group να δηλώνει πως υπάρχει ήδη μεγάλο ενδιαφέρον, τόσο από την Ολλανδία, όσο και από άλλες χώρες.
Μάλιστα, δεδομένου του ότι η Tesla δεν ενεπλάκη στη διαδικασία, η εκπλήρωση του εγχειρήματος ήταν ακόμα δυσκολότερη, με τον μηχανικό της Holthausen, Max Holthausen να χαρακτηρίζει το μηχανικό μέρος του αυτοκινήτο «έναν μεγάλο λαβύρινθο». Εν τέλει η ομάδα των μηχανικών κατάφερε να κάνει το αυτοκίνητο να λειτουργήσει, και τώρα πια χρησιμοποιεί δύο πηγές ενέργειας. Η πρώτη είναι η ήδη εγκατεστημένη μπαταρία και η δεύτερη είναι το υδρογόνο που αποθηκεύεται σε δεξαμενές εγκατεστημένες στο εσωτερικό του οχήματος.
Αξίζει πάντως να σημειωθεί, ότι αυτήν τη στιγμή στην Ευρώπη δεν υπάρχει εκτεταμένο δίκτυο σταθμών ανεφοδιασμού ούτε για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά ούτε και για αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν υγρό υδρογόνο.
Επιπλέον πολλοί υποστηρίζουν ότι αυτή η μετατροπή αγγίζει τα όρια της ιεροσυλίας, καθώς η Tesla είναι μια αυτοκινητοβιομηχανία συνδεδεμένη με την ηλεκτροκίνηση, αλλά και τις υψηλές επιδόσεις. Επιπλέον, είναι γνωστό ότι η στάση του CEO της Tesla, Elon Musk, απέναντι στα ορυκτά καύσιμα είναι ιδιαίτερα αρνητική.