Τα τέσσερα mainstream μικρομεσαία της συγκριτικής παρουσίασης κλείνουν το μάτι στους οικογενειάρχες, που επιζητούν την ευρυχωρία, την οικονομία, αλλά και τα αρκετά άλογα των diesel εκδόσεων.
Η Citroen C4 δίνει έμφαση μεταξύ άλλων, στην ευρυχωρία και στην άνεση. Παράλληλα, έχει καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση.
Απέναντί της βρίσκει τα Nissan Pulsar, Ford Focus και VW Golf με ανάλογα χαρακτηριστικά. Φυσικά για την αντιπαράθεση επιλέξαμε τις diesel εκδόσεις των 4 μοντέλων, που πουλάνε σαν ζεστά ψωμάκια.
Το καθένα με τον χαρακτήρα του Το καθένα από τα μοντέλα της συγκριτικής παρουσίασης διαθέτει το δικό του χαρακτήρα. Αυτό με την πιο έντονη σκηνική παρουσία είναι το Focus, το οποίο στην ανανεωμένη εκδοχή του διαθέτει έντονη προσωπικότητα εμπρός, χάρη στην μεγάλη τραπεζοειδή μάσκα. Η πρόσφατη ανανέωση του C4 ενίσχυσε την οπτική παρουσία του γαλλικού μοντέλου. Σε πιο διακριτικούς τόνους κινείται τοPulsar, με πιο ενδιαφέρον να είναι το μπροστινό μέρος, το οποίο ενσωματώνει την νέα γρίλια της Nissan σε σχήμα V. Το Golf μπορεί να μην τόλμησε ακόμη μια φορά να αλλάξει, αλλά αποτελεί μια σταθερή σχεδιαστική αξία, που δείχνει φυσική συνέχεια όλων των προηγούμενων μοντέλων.
Δεν υπάρχει πιο ζημιάρικο από το Golf! Εγω θα επέλεγα Nissan Pulsar αφού όταν το είχα δει από κόντα είχα πάθει πλάκα με τους χώρους. Βλέπω πως έχει και την πιο χαμηλή κατανάλωση και τιμή, και είναι και όμορφο :)
Έχετε κάνει 50 διαφορετικά "τεστ" με τα ίδια ακριβώς μοντέλα ενώ άλλα εξίσου αξιόλογα μοντέλα δεν τα ακουμπάτε καν.Έχει αρχίσει να γίνεται κουραστικό και αν μη τι άλλο περίεργο.Από έναν πολύ παλιό αναγνώστη σας.
Καλημέρα σας. Από τα τρία αυτοκίνητα το μόνο που είναι για "ανήσυχους" οικογενειάρχες είναι το focus. Αυτό είναι γενικά αποδεκτό εδώ και χρόνια, στο τομέα αυτό δε παίζεται. Απο θέμα αξιοπιστίας μπροστά είναι το pulsar και το focus. Το golf απλά είναι το χειρότερο της σύγκρισης... Σχεδιαστικά μόνο το focus αξίζει... προσωπική μου άποψη πάντα...
Πρέπει να ξαναπροσδιορίσουμε την έννοια ευρύχωρο, επειδή κάποιο από τα αυτοκίνητα του συγκριτικού, έχει μικρό πίσω πλάτος, χώρο αποσκευών μικρού αυτοκινήτου και γενικά δεν πουλάει στην Ελλάδα. Τώρα το αν είναι fun to drive θα το δει ο υποψήφιος αγοραστής με ένα test drive.
Δεν υπάρχει πιο ζημιάρικο από το Golf! Εγω θα επέλεγα Nissan Pulsar αφού όταν το είχα δει από κόντα είχα πάθει πλάκα με τους χώρους. Βλέπω πως έχει και την πιο χαμηλή κατανάλωση και τιμή, και είναι και όμορφο :)
Έχετε κάνει 50 διαφορετικά "τεστ" με τα ίδια ακριβώς μοντέλα ενώ άλλα εξίσου αξιόλογα μοντέλα δεν τα ακουμπάτε καν.Έχει αρχίσει να γίνεται κουραστικό και αν μη τι άλλο περίεργο.Από έναν πολύ παλιό αναγνώστη σας.
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ C4 ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΚΗ ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΧΘΗΚΕ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ Ή Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΑΠΛΑ ΞΕΧΑΣΕ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΣΤΟ CITROEN;
Καλημέρα σας. Από τα τρία αυτοκίνητα το μόνο που είναι για "ανήσυχους" οικογενειάρχες είναι το focus. Αυτό είναι γενικά αποδεκτό εδώ και χρόνια, στο τομέα αυτό δε παίζεται. Απο θέμα αξιοπιστίας μπροστά είναι το pulsar και το focus. Το golf απλά είναι το χειρότερο της σύγκρισης... Σχεδιαστικά μόνο το focus αξίζει... προσωπική μου άποψη πάντα...
Πρέπει να ξαναπροσδιορίσουμε την έννοια ευρύχωρο, επειδή κάποιο από τα αυτοκίνητα του συγκριτικού, έχει μικρό πίσω πλάτος, χώρο αποσκευών μικρού αυτοκινήτου και γενικά δεν πουλάει στην Ελλάδα. Τώρα το αν είναι fun to drive θα το δει ο υποψήφιος αγοραστής με ένα test drive.