Το Audi Q7 είναι εντυπωσιακό τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα.
Test: Audi Q7 3,0 TDI
22.239 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2016)
Η νέα 2η γενιά της ναυαρχίδας των SUV της Audi έρχεται με «φόρα» να κάνει την διαφορά στην premium SUV κατηγορία, επιδεικνύοντας, ένα πλούσιο και ενδιαφέρον προφίλ σε όλα τα επίπεδα.
What is new
3,0 ΤDI με 272 ίππους
7θέσιο εσωτερικό
Κορυφαία εφαρμοσμένη τεχνολογία
Από 86.100 ευρώ
+ Κορυφαία ποιότητα κατασκευής, απόδοση κινητήρα, επιδόσεις, χώροι, οδική συμπεριφορά, εικόνα εσωτερικού
- Εργονομία, κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες
Η κορωνίδα των SUV της Audi περνάει στην δεύτερη γενιά της συνεχίζοντας να αποτελεί ένα ιδιαίτερα προηγμένο τεχνολογικά, ασφαλές και ποιοτικό αυτοκίνητο. Το νέο Q7 βασίζεται σε αυτούς τους -βασικούς για την κατηγορία που ανήκει-πυλώνες, όμως διαφέρει ριζικά από τον προκάτοχό του σε όλους τους άλλους τομείς, κάτι που το καθιστά πλήρες από κάθε άποψη. Βασισμένο στην νέα πλατφόρμα του ομίλου MLB Evo, το νέο Q7 ζυγίζει 325 κιλά λιγότερα από το προηγούμενο και αυτό είναι μόνο η αρχή. Πάνω σε αυτή ενσωματώθηκε το νέο σύστημα τετρακίνησης quattro και μια νέα ανάρτηση με πέντε συνδέσμους πίσω, ενώ προαιρετικά διαθέτει και τετραδιεύθυνση, στοιχεία τα οποία διαμορφώνουν ένα εξαιρετικό οδηγικό προφίλ για τα δεδομένα της κατηγορίας. Το νέο Q7 είναι ένα αυτοκίνητο που προσφέρει πολλά περισσότερα από όσα μπορεί να ζητήσει κανείς σε όλους τους τομείς, ιδιαίτερα από ένα μοντέλο αυτής της κατηγορίας.
Από 86.100 ευρώ
Το πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο του νέου Q7, ο ισχυρός 3λιτρος diesel κινητήρας του, η κάτι παραπάνω από… κορυφαία ποιότητα κατασκευής του και ο εκλεπτυσμένος εν γένει χαρακτήρας του, διαμορφώνουν ένα σύνολο το οποίο δίκαια βρίσκεται στην ελίτ της μάρκας και κοστίζει φυσικά ανάλογα. Η τιμή του Q7 ξεκινά από τα 86.100 ευρώ με τον εξοπλισμό να είναι πλήρης, ενώ για τους πιο απαιτητικούς επιδέχεται και επιπλέον στοιχείων άνεσης-ασφάλειας και πολυτέλειας, με το ανάλογο φυσικά τίμημα σε ευρώ.
Εν αρχή είναι η εμφάνιση
Το πρώτο πράγμα που μετράει σε ένα αυτοκίνητο είναι η εμφάνιση και αν και αυτό το μοντέλο της Audi συνεχίζει να ακολουθεί την γνωστή συνταγή της μάρκας που θέλει όλα τα αυτοκίνητά της να έχουν το ίδιο εταιρικό προφίλ, σχεδιαστικά δεν έχει καμία σχέση με το πρώτης γενιάς. Το νέο Q7 προβάλλει ένα περισσότερο εκλεπτυσμένο και συνάμα δυναμικό προφίλ και φέρνει έντονα στον παρατηρητή την εικόνα ενός μεγάλου allroad μοντέλου της Audi. Αν και ελαφρώς πιο μαζεμένο σε διαστάσεις από το προηγούμενο, το νέο Q7 συνεχίζει να επιβάλλεται μέσω του όγκου του, όμως το αμάξωμα είναι πολύ πιο κομψό και καλαίσθητο στο σύνολό του. Στο εμπρός μέρος η εικόνα είναι γνώριμη από τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας, με την χαρακτηριστική 6γωνη μάσκα να αποτελεί και το σημείο κατατεθέν, ενώ τα φωτιστικά σώματα είναι στενά και εντυπωσιακά μέσω της τεχνολογίας LED Matrix που ενσωματώνουν. Το πίσω μέρος είναι και εκείνο πιο καλαίσθητο από το προηγούμενο, με την αναλογία μεταξύ του παρμπρίζ και της πόρτας του χώρου αποσκευών να έχει ισορροπήσει.
Toyota Land Cruiser LUXURY (5-θέσιο) από 92.720,00 €
Σε αυτή την κατηγορία χρημάτων, και αν σε ενδιαφέρει και το off-road, το προσπερνάς και σαν στραβός πας στο land cruiser.Το πατημένο χώμα δεν είναι εκτός δρόμου!
Oπως είπαν οι προλαλήσαντες και να συμπληρώσω και το Range Rover Evogue και μένουν και πολλά χιλιάρικα για ρέστο,και με βαρύ όνομα και κληρονομιά αγαπητοί του αουτοτριτη.Ετσι απλά τα πράματα.
loipon ksekinisane ta sxolia poso xalia einai kai ti poles epiloges exei kapoios me ta idia ta lefta!!!!!!!!!!! ayto poy lew egw einai oti to Q7 einai se mia omada aytokoniton poy oi perisoteroi oyte zografista tha ta exoyme pote!!!!!!!!!!!! ara otan to AYTOTRITI mata fernei sto p.c nata thaymazoyme kai oxi na sxoliazoyme arnitika xoris logo mono kai mono na bgaloyme kakies san eimaste oi idikoi!!!!!!!!!!!!!!
To Q7 έχει ανταγωνισμό μοντέλα όπως η νέα GLE- BMW X5. Kαμία σχέση με τα μοντέλα που αναφέρετε ρε παιδιά. Το δε land cruiser είναι μια κατηγορία από μόνο του, με αυτόν τον off road χαρακτήρα. όσο τα land rover & ragne rover ίσως οι Ινδοί που τα έχουν να τα φτιάχνουν καλύτερα τώρα, αλλά από μεταπώληση άστα να πάνε.
Σε λίγο θα βγει και ο καρμοίρης από την Λούτσα και θα πει ότι το δικό του Lada Niva είναι καλύτερο εκτός δρόμου και στοιχίζει το 1/100 της τιμής του Q7 και είναι πολύ ευχαριστημένος και αν αγόραζε 4x4 πάλι Lada Niva θα αγόραζε ...
,η, καγκελα δε θα αγοραζα ποτε...
Δεν νομιζω οτι ειναι καλυτερο απο Subaru Outback σε αξιοπιστια ανεση τετρακινιση σε πραγματικη κινηση εκτος δρομου κοστος αποκτισης και χρησης.