- Σχεδίαση στο εσωτερικό, κατανάλωση υπό πίεση, αίσθηση τιμονιού
Όταν πριν από μερικά χρόνια η Ford παρουσίασε τον 1.000άρη EcoBoost, έφερε τα πάνω κάτω στην αυτοκίνηση εισάγοντας μία νέα τάση, αυτή του downsizing, όπου με την προσθήκη του τούρμπο κατάφεραν οι τεχνικοί να μειώσουν κυβισμό και κατανάλωση και να βελτιώσουν την κατανάλωση καυσίμου.
Σήμερα, το downsizing έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και το παιχνίδι μεταξύ των μηχανικών των εταιριών μεταφέρεται σε άλλο γήπεδο, σε αυτό του αριθμού των κυλίνδρων καθώς ολοένα και περισσότερες είναι οι εταιρείες που παρουσιάζουν μικρού κυβισμού 3κύλινδρα μοτέρ. Μεταξύ αυτών είναι και η Kia η οποία αποκτά για πρώτη φορά ένα κινητήρα του είδους. Το δοκιμάζουμε κάτω από το καπό του Kia Ceed, το οποίο μαζί με τον κινητήρα έχει αποκτήσει και μία ανανεωμένη εμφάνιση.
Tιμή
Το βενζινοκίνητο Kia Ceed των 120 ίππων ξεκινάει στην πλήρη εξοπλιστική έκδοση Uptown από τα 19.660 ευρώ (18.260 ευρώ με όφελος απόσυρσης). Η επόμενη έκδοση, η GT-line, που αφορά και στο μοντέλο της δοκιμής μας κοστίζει 19.100 ευρώ με έκπτωση και απόσυρση και θα τολμούσαμε να την προτιμήσουμε καθώς διαθέτει αρκετά πιο πλούσιο εξοπλισμό και δεν υπερβαίνει το ψυχολογικό όριο των 20.000 ευρώ.
Οι νέοι προβολείς ομίχλης και οι επανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες εμπρός πίσω έχουν ενισχύσει δυναμικά την εικόνα του Kia Ceed.
Ό,τι και να λέτε εγώ χωρίς φόβο και με πολύ πάθος θα προτιμούσα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και δει στην έκδοση diesel...Όχι, να δώσω 20 και βάλε χιλιάρικα για να πάρω γερμανικό ή ιταλικό που στο κάτω κάτω έχουν αποδείξει την αναξιοπιστία τους....Και χωρίς να αδικώ τους ιταλούς τους κατατάσσω πάνω από τα γερμανικά τανκ που μου είναι αδιάφορα...
Προς τον φίλο xprs: Δεν πρόκειται να αλλάξει νοοτροπία ο Έλληνας... Αν είχε σηματάκι VW πιστεύω θα το ζαχάρωναν πολλοί... Μακάρι κι άλλες μάρκες εκ Γερμανίας να είχαν ένα τέτοιο "καροτσίνι" όπως λες φίλε μου, στη γκάμα τους... Διότι σε αξιοπιστία και σε σχεδίαση ούτε που την πιάνουν την ΚΙΑ αγαπητέ... Αλλά κολλήματα είναι αυτά...δεν αλλάζουν...Πως θα ζήσουν και τα συνεργεία άλλωστε;
Το ο,τι η ΚΙΑ εχει αναβαθμιστει παρα πολυ νομιζω ειναι εμφανες..Πολυ καλο αυτοκινητο με ωραιο design τοσο εξωτερικα οσο και εσωτερικα αν και το εσωτερικο με τοσα κουμπια και λειτουργιες που προσφερει στον οδηγο περιοριζει τις πωλησεις στις μικροτερα ηλικιακα ομαδες.Οσο για τη τιμη οντως ειναι ακριβο αλλα εναι η σειρα gt line, με 120 ps και full extra εξοπλισμο..Το κακο για την KIA ειναι οτι οτι δεν εχει πολλα εξοπλιστικα προγραμματα και σε αναγκαζει αν θελεις να παρεις 1000cc 100ps να παρεις τον uptown εξοπλισμο αν θελεις 120 τον full extra εξοπλισμο.
Ό,τι και να λέτε εγώ χωρίς φόβο και με πολύ πάθος θα προτιμούσα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και δει στην έκδοση diesel...Όχι, να δώσω 20 και βάλε χιλιάρικα για να πάρω γερμανικό ή ιταλικό που στο κάτω κάτω έχουν αποδείξει την αναξιοπιστία τους....Και χωρίς να αδικώ τους ιταλούς τους κατατάσσω πάνω από τα γερμανικά τανκ που μου είναι αδιάφορα...
20 χιλιαδες ευρω για kia (τα οποια τα γουσταρω πολυ σαν αυτοκινητα ) και χιλια κυβικα ,ρε που παμε ?
Προς τον φίλο xprs: Δεν πρόκειται να αλλάξει νοοτροπία ο Έλληνας... Αν είχε σηματάκι VW πιστεύω θα το ζαχάρωναν πολλοί... Μακάρι κι άλλες μάρκες εκ Γερμανίας να είχαν ένα τέτοιο "καροτσίνι" όπως λες φίλε μου, στη γκάμα τους... Διότι σε αξιοπιστία και σε σχεδίαση ούτε που την πιάνουν την ΚΙΑ αγαπητέ... Αλλά κολλήματα είναι αυτά...δεν αλλάζουν...Πως θα ζήσουν και τα συνεργεία άλλωστε;
Με τετοια τιμη δεν βλεπω να τσουλαει στην Ελληνικη αγορα.
Πανεμορφο για μενα το πιο ομορφο μικρομεσαιο
Autotriti οι τιμές τελικής ταχυτητας που δίνετε στα τεστ που πραγματοποιείτε ειναι τινες κατασκευαστή η δικης σας μέτρηση?
Απάντηση: Για λόγους ασφάλειας, δίνουμε τιμές κατασκευαστή.
Το ο,τι η ΚΙΑ εχει αναβαθμιστει παρα πολυ νομιζω ειναι εμφανες..Πολυ καλο αυτοκινητο με ωραιο design τοσο εξωτερικα οσο και εσωτερικα αν και το εσωτερικο με τοσα κουμπια και λειτουργιες που προσφερει στον οδηγο περιοριζει τις πωλησεις στις μικροτερα ηλικιακα ομαδες.Οσο για τη τιμη οντως ειναι ακριβο αλλα εναι η σειρα gt line, με 120 ps και full extra εξοπλισμο..Το κακο για την KIA ειναι οτι οτι δεν εχει πολλα εξοπλιστικα προγραμματα και σε αναγκαζει αν θελεις να παρεις 1000cc 100ps να παρεις τον uptown εξοπλισμο αν θελεις 120 τον full extra εξοπλισμο.
Για 9000χιλ μια χαρά είναι, για 19000 ούτε για αστείο. Άντε που θέλουν να θησαυρίσουν μερικοί πουλώντας καροτσίνια με 4 ρόδες.