Ποιος είπε πως τα SUV δεν στρίβουν; Θα περίμενες ένα «θηρίο» να περνάει τόσο γρήγορα το τεστ αποφυγής κινδύνου, σαν ένα GTi, και μάλιστα ένα από τα αγαπημένα του ελληνικού κοινού;
Μπορούν τα SUV να «στρίβουν» σαν ένα GTi μοντέλο; Και όμως, υπάρχουν κάποια που μπορούν. Και δεν μιλάμε για οποιοδήποτε GTi αλλά για το κορεάτικο «υπερόπλο» της Hyundai, το i30 N των 280 ίππων, του οποίου τη δοκιμή αποφυγής κινδύνου θα διαβάσεις ακριβώς εδώή το i20 N Performance Pack των 200 ίππων (δες και για αυτό εδώ τη δοκιμή του) Μιλάμε για την δοκιμασία αποφυγής κινδύνου που καθιέρωσε το Test Center του AutoΤρίτη.
Ποια είναι όμως τα SUV που παρά τον όγκο και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος καταφέρνουν να στρίψουν σαν… τρένα;
Το Ford Puma, αποτελεί μια από τις πιο καυτές επιλογές στην κατηγορία των μικρών SUV, καθώς εκτός από την εμφάνιση α λα «baby Porsche», ξεχωρίζει και για την κορυφαία οδική του συμπεριφορά.
Αυτό άλλωστε φάνηκε και στις δοκιμασίες αποφυγής κινδύνου που πραγματοποιεί μόνο το Test Center του AutoΤρίτη, τόσο στο «απλό» Puma St-Line όσο και στο σκληροπυρηνικό Puma ST των 200 ίππων. Πιο συγκεκριμένα και στις 2 περιπτώσεις το SUVάκι της φίρμας με το «μπλε οβάλ» κατάφερε να περάσει με ταχύτητα 77 χλμ./ώρα τη δοκιμασία, όχι μια αλλά πολλές φορές, αποδεικνύοντας τις ικανότητές του με χειροπιαστές αποδείξεις.
Το Ford Puma, αποτελεί μια από τις πιο καυτές επιλογές στην κατηγορία των μικρών SUV, καθώς εκτός από την εμφάνιση α λα «baby Porsche», ξεχωρίζει και για την κορυφαία οδική του συμπεριφορά.
Αυτό άλλωστε φάνηκε και στις δοκιμασίες αποφυγής κινδύνου που πραγματοποιεί μόνο το Test Center του AutoΤρίτη, τόσο στο «απλό» Puma St-Line όσο και στο σκληροπυρηνικό Puma ST των 200 ίππων. Πιο συγκεκριμένα και στις 2 περιπτώσεις το SUVάκι της φίρμας με το «μπλε οβάλ» κατάφερε να περάσει με ταχύτητα 77 χλμ./ώρα τη δοκιμασία, όχι μια αλλά πολλές φορές, αποδεικνύοντας τις ικανότητές του με χειροπιαστές αποδείξεις.