Μετρήσεις AutoΤρίτη: SUV που «στρίβουν» καλύτερα από το «όπλο» i30N

Ποιος είπε πως τα SUV δεν στρίβουν; Θα περίμενες ένα «θηρίο» να περνάει τόσο γρήγορα το τεστ αποφυγής κινδύνου, σαν ένα GTi, και μάλιστα ένα από τα αγαπημένα του ελληνικού κοινού;
autotriti team
- Το μικρό SUV με το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ της κατηγορίας!
- Νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Ford Puma GEN-E. Με 23.900€* και 8 χρόνια εγγύηση
- Στρίβει και πατάει αρχοντικά στο δρόμο
- SUVάκι που στρίβει σαν GTi και σου δίνει 5 επιλογές για να διαλέξεις
- Κινητό γραφείο με οθόνη 13” και τιμόνι που γίνεται βάση για laptop
Τα «ψηλά» δεν στρίβουν. ΛΑΘΟΣ!
Μπορούν τα SUV να «στρίβουν» σαν ένα GTi μοντέλο; Και όμως, υπάρχουν κάποια που μπορούν. Και δεν μιλάμε για οποιοδήποτε GTi αλλά για το κορεάτικο «υπερόπλο» της Hyundai, το i30 N των 280 ίππων, του οποίου τη δοκιμή αποφυγής κινδύνου θα διαβάσεις ακριβώς εδώ ή το i20 N Performance Pack των 200 ίππων (δες και για αυτό εδώ τη δοκιμή του) Μιλάμε για την δοκιμασία αποφυγής κινδύνου που καθιέρωσε το Test Center του AutoΤρίτη.
Ποια είναι όμως τα SUV που παρά τον όγκο και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος καταφέρνουν να στρίψουν σαν… τρένα;
Σημερινή τιμή |
24.990 ευρώ: Nissan Qashqai 1.3 140 PS MT |
26.313 ευρώ: Ford Puma 1.0 125 PS mHEV |
37.900 ευρώ: Alfa Romeo Tonale 1.5 DDCT 160 PS MHEV |
Ford Puma & Puma ST
Το Ford Puma, αποτελεί μια από τις πιο καυτές επιλογές στην κατηγορία των μικρών SUV, καθώς εκτός από την εμφάνιση α λα «baby Porsche», ξεχωρίζει και για την κορυφαία οδική του συμπεριφορά.
Αυτό άλλωστε φάνηκε και στις δοκιμασίες αποφυγής κινδύνου που πραγματοποιεί μόνο το Test Center του AutoΤρίτη, τόσο στο «απλό» Puma St-Line όσο και στο σκληροπυρηνικό Puma ST των 200 ίππων. Πιο συγκεκριμένα και στις 2 περιπτώσεις το SUVάκι της φίρμας με το «μπλε οβάλ» κατάφερε να περάσει με ταχύτητα 77 χλμ./ώρα τη δοκιμασία, όχι μια αλλά πολλές φορές, αποδεικνύοντας τις ικανότητές του με χειροπιαστές αποδείξεις.
Σελίδα 2 | Τα Nissan Qashqai & Alfa Romeo Tonale που εντυπωσίασαν |