Συμπληρώνοντας φέτος 8 χρόνια από την σύγχρονη αναβίωσή του, το Fiat 500 ανανεώνεται και συνεχίζει την έτσι κι αλλιώς επιτυχημένη εμπορική του πορεία. Πλέον, η νέα αυτή ανανέωση αφορά στην ενίσχυση του εσωτερικού κυρίως σε ό,τι έχει να κάνει με τα ζητούμενα της εποχής για συνδεσιμότητα, σύστημα infotainment κ.ο.κ., αλλά και το ελαφρύ στιλιστικό φρεσκάρισμα του πάντα μοδάτου αμαξώματος.
Μικροαλλαγές φρεσκάδαςΣτιλιστικά, στο γνώρισμο, κουκλίστικο και trendy αμάξωμα του 500, το ανανεωμένο μοντέλο ενισχύεται με κάποιες μικροεπεμβάσεις, που το καθιστούν πιο φρέσκο.
Γρήγορες επιδόσεις από λίγα κυβικά
Ο λιλιπούτειος αλλά «ψυχωμένος» 2κύλινδρος 0,9 turbo (TwinAir) της Fiat, στην ισχυρότερη έκδοση των 105 ίππων βρίσκεται κάτω από το 500 της δοκιμής, χωρίς αλλαγές σε σχέση με πριν. Με βάση και την αυξημένη του ισχύ, το μοτέρ αυτό κινεί γρήγορα το ελαφρύ «500ράκι»
Διατηρείται ευχάριστο και ασφαλές
Με γεροδεμένο πλαίσιο, αντιστρεπτικές εμπρός-πίσω και αναρτήσεις με Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, το Fiat 500 στο δρόμο διατηρείται ευχάριστο, σταθερό και ασφαλές
Με 15.700 ευρώ και προσφορά για το dieselΤο ανανεωμένο Fiat 500 προσφέρεται σήμερα όπως προείπαμε, μόνο σε βενζινοκίνητες εκδόσεις. Η τιμή της έκδοσης της δοκιμής με τον 0,9 TwinAir 105 PS διαμορφώνεται στα 15.700 ευρώ με πλήρη εξοπλισμό (με προνομιακή χρηματοδότηση με επιτόκιο 5,25%).
Διαβάστε την πλήρη δοκιμή του Fiat 500 0,9 TwinAir 105 PS στο τεύχος του Auto Τρίτη που κυκλοφορεί στις 6/10/2015.
Ειμαι περίεργος να δω τι κατανάλωση εχει ο λιλιπουτειος αυτός κινητήρας! Και επίσης πόσο καλά "τραβάει"! Η απάντηση στο περιοδικό ελπίζω!