Mε μήκος στα 4.294 χλστ., το HR-V βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην πλατφόρμα του νέου Jazz
Test: HR-V 1,6 i-DTEC
(16/9/2016)
Το νέο Honda HR-V θα μπορούσε να διεκδικήσει σημαντικό μερίδιο στην κατηγορία, που το ίδιο ίδρυσε πριν από 17 χρόνια, αν η τιμή του (ειδικά της diesel έκδοσης) δεν ήταν τόσο τσιμπημένη…
+ Σχεδίαση, ευρυχωρία και πρακτικότητα καμπίνας, καθίσματα Magic Seats, οδική συμπεριφορά, στιβαρότητα, 3+2 χρόνια εγγύηση
- Τιμή, σκληρά πλαστικά, χωρίς τετρακίνητη επιλογή, θόρυβος από κινητήρα και ανάρτηση
Από το 2005, που η Honda έβαλε «στοπ» στο ΗR-V (Hi-rider Revolutionary Vehicle), η κατηγορία των compact crossover γνωρίζει στιγμές εμπορικής δόξας. H ειρωνεία είναι πως όλο αυτόν τον καιρό, που ο κόσμος έχει πέσει με τα μούτρα στην ιδιαίτερη αυτή κατηγορία, ο θεμέλιος λίθος της, το Honda HR-V, απουσίαζε! Σήμερα όμως ήρθε η 2η γενιά του την οποία και δοκιμάζουμε, για αρχή, στην έκδοση diesel.
Κομψό και αεροδυναμικόMε μήκος στα 4.294 χλστ., το HR-V βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην πλατφόρμα του νέου Jazz και είναι στο άνω άκρο της κατηγορίας από πλευράς μεγέθους. Μάλιστα τοποθετείται ανάμεσα ακριβώς από το Nissan Juke και το Nissan Qashqai. Από εκεί και πέρα, το αποκλειστικά 5θυρο νέο Honda HR-V (το 1ης γενιάς μοντέλο ήταν διαθέσιμο και ως 3θυρο) προβάλλει μία δυναμική εικόνα με έντονα ανάγλυφο αμάξωμα, του οποίου η κλίση της οροφής και οι κρυμμένες χειρολαβές των πίσω θυρών παραπέμπουν σε κουπέ. Οι άνθρωποι της Honda κάνουν λόγο για κορυφαία αεροδυναμική επίδοση στην κατηγορία crossover, που επετεύχθη τόσο με τον σχεδιασμό, όσο και με την προσθήκη τριών ειδικών καλυμμάτων στο δάπεδο του αυτοκινήτου.
HR-V με πόσοοο;O μεγαλύτερος αντίπαλος του νέου HR-V είναι ο εαυτός του ή καλύτερα η τιμή του, καθώς ξεκινά από τα 28.000 ευρώ στην (ομολογουμένως πλούσια εξοπλισμένη) βασική, 4Χ2, πετρελαιοκίνητη έκδοση.
Η τιμή το καίει εντελώς το αμάξι. Δε φταίει άμεσα ο σαρακακης αλλά ο φόρος ταξινόμησης. Αν βγει ο φόρος ταξινόμησης το αμάξι έχει τις χαμηλότερες τιμές στην Ευρώπη. Ο σαρακακης πρέπει να κάνει ένα deal με τη Honda τέτοιο όπως και ο Θεοχαράκης, η CosmoCar η Mercedes και πολλοί άλλοι που θα βοηθήσουν τα αμάξια να έχουν καλύτερη τιμή. Δε γίνετε ένα αμάξι σαν το HR-V που υπάρχει λίστα αναμονής 6 μήνες σε όλη την Ευρώπη στην Ελλάδα να μη πουλάει καθόλου.
Αυτοκινητο εξαιρετικο τιμη ομως θανατος!! Παλι εκανε το θαυμα του ο κυριος σαρακακης!!
Η τιμή το καίει εντελώς το αμάξι. Δε φταίει άμεσα ο σαρακακης αλλά ο φόρος ταξινόμησης. Αν βγει ο φόρος ταξινόμησης το αμάξι έχει τις χαμηλότερες τιμές στην Ευρώπη. Ο σαρακακης πρέπει να κάνει ένα deal με τη Honda τέτοιο όπως και ο Θεοχαράκης, η CosmoCar η Mercedes και πολλοί άλλοι που θα βοηθήσουν τα αμάξια να έχουν καλύτερη τιμή. Δε γίνετε ένα αμάξι σαν το HR-V που υπάρχει λίστα αναμονής 6 μήνες σε όλη την Ευρώπη στην Ελλάδα να μη πουλάει καθόλου.