3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Test: Honda Jazz 1,3
112.811 Επισκέψεις στο άρθρο (20/5/2016)
Τα καλά ξενοδοχεία έχουν μεγάλα και καλά δωμάτια. Είναι όμως και ακριβά…
-Με νέο κινητήρα 1,3 λτ. 102 ίππων
-Κορυφαία πρακτικότητα και ευρυχωρία
-Αλμυρή τιμή
Από το 2001 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά και στα 14 χρόνια που έχουν ακολουθήσει, το Honda Jazz, ή Fit σε άλλες αγορές, έχει γίνει συνώνυμο της πρακτικότητας και της ευρυχωρίας στη μικρή κατηγορία έχοντας μάλιστα σημειώσει περισσότερες από 5.500.000 πωλήσεις παγκοσμίως.
Σήμερα, περνάει πια στην τρίτη του γενιά, η οποία διατηρεί όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά και φυσικά το ενός όγκου αμάξωμα, ενώ ταυτόχρονα αποκτά ένα πιο σύγχρονο στιλ με έντονες γραμμές, πατάει σε νέα πλατφόρμα και κάτω από το καπό διατίθεται -αποκλειστικά- με ένα νέο κινητήρα 1.300 κυβικών απόδοσης 102 ίππων. Αυτός λειτουργεί σε κύκλο Atkinson στις χαμηλές στροφές και Otto στις υψηλές.
Αναφορικά, τέλος, με τις διαστάσεις του, το μήκος του έχει μακρύνει κατά 95 χλστ. και έχει φτάσει τα 3.995 χλστ, ενώ μακρύτερο είναι και το μεταξόνιο κατά 30 χλστ. (συνολικά είναι 2.530 χλστ.) κάτι που έχει ενισχύσει την ευρυχωρία στην καμπίνα.
Ενός όγκου, όμως με προσωπικότητα
Όσον αφορά στην εξωτερική του εμφάνιση, το Honda Jazz έχει διατηρήσει το ενός όγκου αμάξωμα, το οποίο παραπέμπει λίγο και σε MPV, ωστόσο έχει καταφέρει να αποκτήσει μία σχεδιαστική ταυτότητα που του έλειπε στις προηγούμενες δύο γενιές. Έτσι, στο μπροστινό μέρος υιοθετεί το σχεδιαστικό θέμα «solidwing» της Honda όπου μάσκα και φώτα ενώνονται σε ένα ενιαίο δυναμικό σχήμα, ο προφυλακτήρας σηκώνεται προς τα πάνω και ταυτόχρονα στις άκρες του ενσωματώνει κάθετα τα φώτα ημέρας τα οποία τονίζουν το φάρδος του αμαξώματος. Στο πλάι, από την άλλη, χαρακτηριστικό είναι το έντονο νεύρο που διατρέχει το αμάξωμα και οι κεκλιμένες κολόνες που «κλέβουν» λίγο το αμάξωμα του ενός όγκου, ενώ στο πίσω μέρος την παράσταση κλέβουν τα μεγάλα φώτα. Επίσης, άξια αναφοράς είναι η μεγάλη πόρτα με το χαμηλό κατώφλι, κάτι που βοηθά στη φόρτωση μεγάλων αντικειμένων.
Στο μπροστινό μέρος υιοθετείται το σχεδιαστικό θέμα «solidwing» της Honda όπου μάσκα και φώτα ενώνονται σε ένα ενιαίο δυναμικό σχήμα.
Οποιος θελει να παρει το JAZZ να κιταξει να το παρει απο ισπανια το εχουν προσφορα το Trend Pop στα 12650 Ευρο και με CVT sta 13650 ... οποιος αγοραζει απο ελλαδα σε αυτες τις τιμες εχει λευτα για πεταμα.
παιρνεις ενα dacia και σου μενουν και 8 χιλιαρικα για βολτες και επισκευες
Είχα το προηγούμενο με τράκαραν το 2009 μου το αποζημίωσαν και όταν πήρα τα χρήματα ΉΘΕΛΑ ΝΑ ΠΆΡΩ ΤΟ ΝΈΟ που είχε μόλις έρθει . Όταν ρώτησα που κατασκευάζεται και πόσο έχει μου είπαν και ακριβότερα και ότι εκτός τότε του άσπρου (made in japan)όλα τα άλλα έρχονται κατασκευής made in china. Τους είπα ότι δεν είμαι ..@λ..κ@ς και όταν μου είπαν ότι το εγγυάται η HONDA τους είπα να κόψουν τις ανοησίες γιατί όλοι ξέρουμε γιατί έκαναν εργοστάσιο εκεί φτηνά εργατικά -υλικά αλλά πλήρωνε ανόητε αγοραστή .Δηλαδή σου πουλάμε Κινέζικο αυτοκίνητο με Γιαπωνέζικη τιμή. ....................................ΧΑ...............................ΧΑ..................... Διάλεξα άλλο άλλης μάρκας που κατασκευάζεται στην χώρα του. ΣΗΜΕΙΩΣΗ:Το νεο μοντελο δεν το βλεπω στους δρομους . Γιατι .......
ISPANIA KAI ITALIA I TIMES EKKINISIS EINAI 2000 EOS 2500 EYRO LIGOTERO
Πολυ καλο αυτοκινητο , αλλα η τιμη εκκινησης θα πρεπει να επαναπροσδιοριστει αμμεσα απο τον ελληνα Αντιπροσωπο, αν θελει να ΄χει τυχη στην Ελληνικη αγορα..
Το 2009 αγορασα το πρώτο JAZZ για την γυναίκα μου και το 2013 το αλλάξαμε και πήραμε το νέο με το face lifting,και τα δύο τα καταευχαριστήθήκαμε αλλά οι τιμές δεν ήταν τόσο ψηλές. Το πρώτο που ήταν και η ακριβή έκδοση το είχαμε αγοράσει γύρω στις 17,000 το δεύτερο που ήταν η μεσαία εκδοση το 2013 μας κόστισε περίπου 13,000 τώρα τι συνέβη μέσα στη κρίση και ανέβηκαν οι τιμές;Κάτι δεν αξιολογείται σωστά......
Το 2012 αγόρασα το τελευταίο jazz (πριν την έλευση του τωρινού) με το μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού και cvt κιβώτιο με € 14.700. Περίμενα το καινούργιο να δω αν αξίζει να το αλλάξω. Σήμερα ζητάνε € 6.000 παραπάνω!!! Τί δεν καταλαβαίνω;
Το Κάρο και το αυτοκίνητο. Πάρα πολλοί έχωντας εμπειρία οδήγησης από τις σούστες στα κάρα με τον Γάιδαρο νομίζουν πως έτσι πρέπει και είναι η συμπεριφορά του αυτοκινήτου τους . Δεν είστε τιμωρημένοι....δεν σημαίνει πως βλέπωντας άλλους να χοροπηδούν μέσα στο αυτοκίνητό τους πρέπει και εσείς , οχι , το αυτοκίνητο είναι οδηγική απόλαυση ! Δεν είναι τυχαίο που όλα τα περιοδικά εδώ και πολλά χρόνια γράφουν.....η άριστη παραδοσιακή Γαλλική σχολή στην ανάρτηση . Αυτή η σχολή ανάρτησης σας φιλτράρουν λακούβες ,σαμαράκια και κυματισμούς του οδοστρώματος για δική σας απόλαυση !......πρίν αγοράσετε οδηγήστε και άλλες μάρκες και συγκρίνετε .
Να δηλώσω ότι το θεωρώ το καλύτερο βενζινοκίνητο μικρο. Και ότι έχω σχεδόν πάθος για αυτό. αλλά τα ακόλουθα μου απαγορεύουν να το αγοράσω. http://www.honda.es/cars/new/jazz-2016/specifications.html http://www.honda-cars.gr/jazz-my15/
Στην κυπρος πωλιτε μονο το jazz cvt με τιμη 15900 στην Ελλαδα με CVT 20000+
Τι τύχη μπορεί να έχει αυτό το μπουζουκι,τ ασχημόπαπο,μέχρι kαι το ασχημο golf είναι μια ιδεα ποιο όμορφο
Τον τελευτεο καιρο ο ησαγογεας της Honda στην ΕΛΛΑΔΑ κανει μια αναλιτικη αναληση γιατι ζιταει 16000+ ευρο. Μαλλον μας θεωρουν τοσο ηλιθιους και δεν ξερουμε μαθηματικα. Στην Ισπανια κοστιζει 12650 ευρο και ειναι μεσα και ΦΠΑ 21% επομενος βαλε και Τελος ταξινομησης στην Ελλαδα κανει 13150 βαλτε και 3% διαφορα στον ΦΠΑ με Ελλαδα 450 ευρο περιπου μας κανει 13600 ευρο εκει θα επρεπε να ειναι η τιμη σε B segment. Αλλο παραδηγμα Γερμανια 13000 ευρο με ΦΠΑ 19% μεσα στην τιμη και παει λεγοντας. Σε αυτά τα χρήματα που ζητάνε στην ελλαδα αγοραζω nissan pulsar και ειναι C segment.
εγώ βλέπω ένα αυτοκίνητο με χώρους κ αυτό,είναι honda δεν διαφωνώ αλλά μόνο ένα brandname δεν φτάνει...
Ωραια τα λέμε. Άντε το αγοράζω Ισπανία,Ιταλία ή Κύπρο. Πώς βγάζω ελληνικούς αριθμούς??? Η μηπως είμαστε στην ΣΕΓΚΕΝ και είναι δωρεάν? Όπως και να 'ναι κρίμα γιατί μου αρέσει!!!