ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Test: Honda Jazz 1,3
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Test: Honda Jazz 1,3

112.864 Επισκέψεις στο άρθρο (20/5/2016)

Τα καλά ξενοδοχεία έχουν μεγάλα και καλά δωμάτια. Είναι όμως και ακριβά…

Whats new
-Με νέο κινητήρα 1,3 λτ. 102 ίππων
-Κορυφαία πρακτικότητα και ευρυχωρία
-Αλμυρή τιμή
Από το 2001 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά και στα 14 χρόνια που έχουν ακολουθήσει, το Honda Jazz, ή Fit σε άλλες αγορές, έχει γίνει συνώνυμο της πρακτικότητας και της ευρυχωρίας στη μικρή κατηγορία έχοντας μάλιστα σημειώσει περισσότερες από 5.500.000 πωλήσεις παγκοσμίως.
Σήμερα, περνάει πια στην τρίτη του γενιά, η οποία διατηρεί όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά και φυσικά το ενός όγκου αμάξωμα, ενώ ταυτόχρονα αποκτά ένα πιο σύγχρονο στιλ με έντονες γραμμές, πατάει σε νέα πλατφόρμα και κάτω από το καπό διατίθεται -αποκλειστικά- με ένα νέο κινητήρα 1.300 κυβικών απόδοσης 102 ίππων. Αυτός λειτουργεί σε κύκλο Atkinson στις χαμηλές στροφές και Otto στις υψηλές.
Αναφορικά, τέλος, με τις διαστάσεις του, το μήκος του έχει μακρύνει κατά 95 χλστ. και έχει φτάσει τα 3.995 χλστ, ενώ μακρύτερο είναι και το μεταξόνιο κατά 30 χλστ. (συνολικά είναι 2.530 χλστ.) κάτι που έχει ενισχύσει την ευρυχωρία στην καμπίνα.
Ενός όγκου, όμως με προσωπικότητα
Όσον αφορά στην εξωτερική του εμφάνιση, το Honda Jazz έχει διατηρήσει το ενός όγκου αμάξωμα, το οποίο παραπέμπει λίγο και σε MPV, ωστόσο έχει καταφέρει να αποκτήσει μία σχεδιαστική ταυτότητα που του έλειπε στις προηγούμενες δύο γενιές. Έτσι, στο μπροστινό μέρος υιοθετεί το σχεδιαστικό θέμα «solidwing» της Honda όπου μάσκα και φώτα ενώνονται σε ένα ενιαίο δυναμικό σχήμα, ο προφυλακτήρας σηκώνεται προς τα πάνω και ταυτόχρονα στις άκρες του ενσωματώνει κάθετα τα φώτα ημέρας τα οποία τονίζουν το φάρδος του αμαξώματος. Στο πλάι, από την άλλη, χαρακτηριστικό είναι το έντονο νεύρο που διατρέχει το αμάξωμα και οι κεκλιμένες κολόνες που «κλέβουν» λίγο το αμάξωμα του ενός όγκου, ενώ στο πίσω μέρος την παράσταση κλέβουν τα μεγάλα φώτα. Επίσης, άξια αναφοράς είναι η μεγάλη πόρτα με το χαμηλό κατώφλι, κάτι που βοηθά στη φόρτωση μεγάλων αντικειμένων.

Στο μπροστινό μέρος υιοθετείται το σχεδιαστικό θέμα «solidwing» της Honda όπου μάσκα και φώτα ενώνονται σε ένα ενιαίο δυναμικό σχήμα.

Στο μπροστινό μέρος υιοθετείται το σχεδιαστικό θέμα «solidwing» της Honda όπου μάσκα και φώτα ενώνονται σε ένα ενιαίο δυναμικό σχήμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS