Με το αυτόματο κιβώτιο CVT το Jazz γίνεται ακόμη πιο ευκολοδήγητο.
Test: Honda Jazz 1,3 CVT
23.849 Επισκέψεις στο άρθρο (21/3/2016)
Στην έκδοση με το αυτόματο CVT κιβώτιο, το Honda Jazz γίνεται ακόμα πιο ευκολοδήγητο, ενώ σε συνδυασμό με την ευελιξία και τους τεράστιους χώρους που προσφέρει, λειτουργεί ως αγχολυτικό στους πηγμένους δρόμους των πόλεων.
Μετά την δοκιμή της χειροκίνητης έκδοσης του Honda Jazz, ήρθε η ώρα της κρίσης για αυτήν με το αυτόματο κιβώτιο CVT. Το μοντέλο διατηρεί στο έπακρο τα πλεονεκτήματα της ευρυχωρίας, της πρακτικότητας και της ευελιξίας μέσα στην πόλη, προσθέτει την ευκολία που προσφέρει το αυτόματο κιβώτιο στα σταμάτα-ξεκίνα, όμως ταυτόχρονα επιτείνεται και το μειονέκτημα της αλμυρής τιμής, αφού με το extra κόστος των 1.500 ευρώ, η τιμή εκκίνησης (με απόσυρση) για την κατά τα άλλα υπέρ-πλούσια έκδοση Comfort υπερβαίνει το σκαλοπάτι των 20.000 ευρώ.
Για άνετες και ήπιες μετακινήσειςΣυνήθως, τα CVT κιβώτια επιλέγονται για να προσφέρουν ήπιες και άνετες μετακινήσεις, χωρίς όμως να συνάδουν στην ευχαρίστηση της οδήγησης ή στη συμμετοχή του οδηγού όπως ένα πιο σύγχρονο ή αν προτιμάτε, πολύπλοκο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Και αυτό ακριβώς συμβαίνει και στην περίπτωση του Jazz, αφού στην πόλη ο οδηγός εκτιμά την ευκολία στην οδήγηση και την ήπια λειτουργία του κιβωτίου που συμβάλλει και στον περιορισμό της κατανάλωσης. Σε περίπτωση, όμως, που απαιτηθεί περισσότερη δύναμη και ισχύς π.χ. για μια προσπέραση, τότε το CVT φανερώνει κάποιες αδυναμίες, αφού και δεν θα ανταποκριθεί γρήγορα, αλλά και θα κάνει αισθητή ηχητικά την παρουσία του με ένα βουητό στο εσωτερικό.
Χαίρομαι που η Χόντα πάντα ένιωθε τους παλμούς των αγοραστών, ειδικά αυτή την εποχή που διανύουμε και προσφέρει ένα μοντέλο σε προσιτή τιμή....μόνο 20.000 ευρώ...
Ούτε τα μεταφορικά, ούτε οι φόροι δικαιολογούν αυτή την τιμή. Π.χ στην Γερμανία έχει 18290 χωρίς απόσυρση η comfort cvt έκδοση (πάλι ακριβό είναι)...Εχουμε λιγότερους φόρους σε αυτοκίνητα ως 1800κ.εκ. Μεταφορικά από Ιαπωνία σχεδόν ίδια απόσταση...Οπότε; Κάτι παίζει με την "λατρευτή" μας αντιπροσωπία!
Το 2012 αγόρασα το μοντέλο που κυκλοφορούσε μέχρι τώρα με το μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού (comfort) με cvt κιβώτιο στα € 14.700. Και τώρα ζητάνε 6.000 παραπάνω!!! Τί δεν καταλαβαίνω;;;
ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ ?
Assembly Yorii, Japan
Sumaré, Brazil
Karawang, Indonesia (from 2014)
Malacca, Malaysia
Guangzhou, China (Guangqi Honda)
Celaya, Guanajuato, Mexico (from Feb 2014)
Rajasthan, India (from Jan 2015)
Χαίρομαι που η Χόντα πάντα ένιωθε τους παλμούς των αγοραστών, ειδικά αυτή την εποχή που διανύουμε και προσφέρει ένα μοντέλο σε προσιτή τιμή....μόνο 20.000 ευρώ...
Ούτε τα μεταφορικά, ούτε οι φόροι δικαιολογούν αυτή την τιμή. Π.χ στην Γερμανία έχει 18290 χωρίς απόσυρση η comfort cvt έκδοση (πάλι ακριβό είναι)...Εχουμε λιγότερους φόρους σε αυτοκίνητα ως 1800κ.εκ. Μεταφορικά από Ιαπωνία σχεδόν ίδια απόσταση...Οπότε; Κάτι παίζει με την "λατρευτή" μας αντιπροσωπία!
Το 2012 αγόρασα το μοντέλο που κυκλοφορούσε μέχρι τώρα με το μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού (comfort) με cvt κιβώτιο στα € 14.700. Και τώρα ζητάνε 6.000 παραπάνω!!! Τί δεν καταλαβαίνω;;;
ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ ? Assembly Yorii, Japan Sumaré, Brazil Karawang, Indonesia (from 2014) Malacca, Malaysia Guangzhou, China (Guangqi Honda) Celaya, Guanajuato, Mexico (from Feb 2014) Rajasthan, India (from Jan 2015)
η τιμη του ειναι υψηλη λογω του οτι κατασκευαζεται στην ιαπωνια κ ερχεται σε μας εδω στην ευρωπη γενικα με ψιλη ισοτιμια γεν/euro