Tο νέο Renegade δεν κρύβει την καταγωγή του, μιας και τα πάντα πάνω του διαλαλούν πως είναι Jeep. Αμέσως γίνεται αναγνωρίσιμο από τη μάσκα με τις εφτά κατακόρυφες γρίλιες.
Test: Jeep Renegade 1,4 Multiair2
36.516 Επισκέψεις στο άρθρο (23/10/2015)
Το Jeep Renegade διατίθεται πλέον με τετρακίνηση, η οποία συνδυάζεται με τον 1.400 κ.εκ. turbo κινητήρα των 170 ίππων, και με 9ταχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Whats new-Με κινητήρα 170 ίππων & τετρακίνηση-Με το νέο αυτόματο 9 σχέσεων-Καίει 6,9 λτ./100 χλμ-Από 27.940 ευρώΌταν είχαμε γνωρίσει αρχικά το Renegade με τον 1,4 Multiair, ήταν προσθιοκίνητο κάτι που σίγουρα είχε ξενίσει τους οπαδούς της φίρμας, αλλά και του ονόματος. Όποιος ήθελε τις κλασσικές αρετές των Jeep έπρεπε να αποτανθεί στο 2λιτρο diesel. Όμως πλέον η 4κινηση είναι διαθέσιμη και με τον μικρότερο κινητήρα βενζίνης, ενώ με τον ίδιο κινητήρα ενσωματώνεται και το νέο αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων.Είναι Jeep και το δείχνειΕξωτερικά, το νέο Renegade δεν κρύβει την καταγωγή του, μιας και τα πάντα πάνω του διαλαλούν πως είναι Jeep. Πρώτη και καλύτερη, η μάσκα με τις εφτά κάθετες γρίλιες, αλλά και οι τετραγωνισμένοι θόλοι των τροχών. Εμείς οδηγήσαμε το τετρακίνητο Renegade τόσο στο δρόμο, όσο και στην πίστα off road που διαθέτει η Jeep στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης για να διαπιστώσουμε από πρώτο χέρι πως δουλεύει το σύστημα 4κινησης του σε συνδυασμό με το 9ταχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Το γεγονός ότι κατασκευάζεται από την Φίατ αντί για την Τζίπ (Κράισλερ) μάλλον είναι θετικό για το κόστος συντήρησης και αξιοπιστία (αν και μάλλον στο ίδιο εργοστάσιο, Μέξικο, θα παράγονται). Από την άλλη, η τιμή είναι 100% Τζίπ και δεδομένου ότι -με εξαίρεση τη μάσκα- μοιάζει πιο πολύ με Φίατ (ειδικά στο εσωτερικό), δύσκολα θα προχωρήσει εμπορικά.
Ενα FIAT που παει παντου! ΣΟΥΠΕΡ ΟΥΑΟΥ!
6.9 δεν καίει ούτε σε κατήφορο. κατα τα άλλα θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να το δούμε με αυτόματο κιβώτιο, τετρακίνηση και 1600άρη diesel
Γιατί δεν βγάζουν και το 1600 πετρέλαιο με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο ? Γιατί δηλαδή να παραχωρούν έδαφος στο νέο Vitara ?
Οχι δεν έχει...το εχω παραγγείλει!!!
Το γεγονός ότι κατασκευάζεται από την Φίατ αντί για την Τζίπ (Κράισλερ) μάλλον είναι θετικό για το κόστος συντήρησης και αξιοπιστία (αν και μάλλον στο ίδιο εργοστάσιο, Μέξικο, θα παράγονται). Από την άλλη, η τιμή είναι 100% Τζίπ και δεδομένου ότι -με εξαίρεση τη μάσκα- μοιάζει πιο πολύ με Φίατ (ειδικά στο εσωτερικό), δύσκολα θα προχωρήσει εμπορικά.
Προς AutoΤρίτη: Η συγκεκριμένη έκδοση έχει κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων;