5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Τα diesel αυτοκίνητα είναι το hot thing αυτή τη στιγμή, απτό παράδειγμα είναι και η Α160 CDI, η μικρότερη πετρελαιοκίνητη A-Class.
Test: Mercedes A160 CDI
206.415 Επισκέψεις στο άρθρο (19/8/2015)
Η φθηνότερη πετρελαιοκίνητη A-Class δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις μεγαλύτερες και ακριβότερες επιλογές της γκάμας και είναι η κατάλληλη επιλογή
Αν η A-Class είναι το εισιτήριο για τον κόσμο της Mercedes-Benz, η A160 CDI είναι το εισιτήριο για το πετρελαιοκίνητο όνειρο ή, καλύτερα, την κυρίαρχη τάση που υπάρχει αυτήν την περίοδο στην ελληνική αγορά. Γιατί κατά τα ψέματα, τα diesel αυτοκίνητα είναι το hot thing αυτή τη στιγμή, τα οποία όλοι τα θέλουν, αφού και υπόσχονται -και το πραγματοποιούν- οικονομικές μετακινήσεις.
Αυτός είναι και ο λόγος που επαναφέρουμε στην επικαιρότητα μια δοκιμή που κάναμε έναν και πλέον χρόνο πριν, καθώς η δική σας διάθεση χάρισε στο θέμα μια δημοφιλία που μας "ανάγκασε" να επικαιροποιήσουμε το test και να το βγάλουμε εκ νέου στη "φόρα".
Απτό παράδειγμα λοιπόν, η Α160 CDI, η μικρότερη πετρελαιοκίνητη A-Class. Κάτω από το καπό της βρίσκεται ένας κινητήρας 1.500 κυβικών που αποδίδει 90 ίππους και καταναλώνει 3,8 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Τώρα θα πείτε κάποιοι, γιατί να μην επιλέξει κανείς την A180 CDI, η οποία αποδίδει 109 ίππους και έχει την ίδια κατανάλωση;
Ο λόγος είναι απλός: Γιατί στη καθημερινή χρήση δεν υστερεί κάπου σε επιδόσεις και κατανάλωση, όμως είναι πιο οικονομική να την αποκτήσεις. 950 ευρώ για την ακρίβεια που μπορεί σε πρώτο άκουσμα να ακούγονται λίγα, όμως αν το δείτε διαφορετικά, 950 ευρώ σήμερα είναι ένα αξιοσέβαστο ποσό και -ίσως πιο σημαντικό- με αυτά μπορείς να της «φορέσεις» κάτι από τον μακρύ κατάλογο του προαιρετικού εξοπλισμού και να την φέρεις στα μέτρα σου, να την κάνεις πιο προσωπική…
Π.χ. το πακέτο αποθηκευτικών χώρων (225 ευρώ) και το πακέτο Style (390 ευρώ), ή το πακέτο καθρεπτών (401 ευρώ), το συναγερμό (545 ευρώ), το πακέτο φωτισμού και ορατότητας (395 ευρώ) αν πρόκειται για κάτι που αφορά την άνεση και την εμφάνιση. Εναλλακτικά, μπορεί κάποιος με αυτά τα 900 ευρώ να επιλέξει κάτι από την ασφάλεια και την τεχνολογία, όπως το σύστημα υποβοήθησης τυφλού σημείου, πλευρικούς αερόσακους για τους πίσω επιβάτες, το σύστημα προστασίας επιβατών PRE SAFE, το σύστημα Lane Keeping Assist, προβολείς ομίχλης και κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού και ο κατάλογος συνεχίζεται… Με λίγα λόγια, αυτά τα 950 ευρώ που φαίνονται λίγα, μπορεί να «μετατραπούν» σε κάτι πολύ σημαντικό και άρα η εν λόγω έκδοση αποκτά νόημα. Ανάλογα βέβαια με τις προτεραιότητες του εκάστοτε αγοραστή...
Το εσωτερικό της A160 CDI είναι μοντέρνο σχεδιαστικά και νεανικό, ενώ η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή κορυφαία για την κατηγορία.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- (τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
Το να σκέφτεσαι και να μιλάς για οικονομία στο καύσιμο ενώ από την άλλη πληρώνεις συνολικά 25.570 ευρώ με απόσυρση ένα όχημα που δεν σου προσφέρει στη συγκεκριμένη έκδοση ούτε τους προβολείς ομίχλης... είναι σαν να αγοράζεις iphone 700 ευρώ και να σκέφτεσαι αν θα βάλεις κάρτα των 10 ευρώ...Σίγουρα αυτός που αναζητά πραγματικά την οικονομία πηγαίνει σε πολύ πιο οικονομικά μοντέλα με ανάλογους κινητήρες και επιδόσεις.
25μιση χιλιάρικα για αυτόν τον κινητήρα είναι απλά κοροϊδία. Επίσης, αναλογικά τα 900 παραπάνω ευρώ για τα 109 άλογα είναι ένα πολύ μικρό ποσό. Βέβαια, αν σκεφτεί κανείς ότι τον κινητήρα αυτόν τον φοράει και το Dacia Duster, το marketing της Mercedes είναι για γέλια.
Κορόιδο είσαι φίλε μετά συγχωρήσεως... Έχεις ίδιο κινητήρα με το Ρενό το dci και στην ευθεία σε βάζει κάτω...πλήρωσες ένα 10χιλιαρο παραπάνω για να πεις ότι έχεις αστέρι... Μούρη μόνο πουλάς... Τα περί αμάξιου κι επιδόσεων ξέχνα τα
ME 24500 EYRO AGORAZO HONDA CIVIC 1600cc 120 ALOGA 300Nm SPORT EKDOSI POU TA EXEI OLA KAI PORTBAGAZ 400+LITRA KAI PANO APO OLA AKSIOPISTIA KAI PIOTITA HONDA
Αποκτηθηκε προ 10 ημερων.Τυγχανω ιδιοκτητης αυτοκινητων Μερσεντές από 1994 με 3 διαφορετικα μοντελλα αρα ψυχραιμος σχολιαστης. Λοιπον,πολυ καλο αυτοκινητο που δεν σε προβληματιζει καθολου,καταναλωση γυρω στο 5.8-5.9 με ψυχραιμο ποδι και διαδρομες πολης-Λαγονησιου.Οπτικες γωνιες οδηγου περιορισμένες λογω μπακετ καθισμάτων και μικρου τζαμιου στις οπισθιες πορτες.Χειρισμος κλιματισμου εργονομικα δυσκολος λογω θεσης του.
στο GLA που φοραει τον ιδιο κινητηρα μετα 110 αλογα και ξεκιναει απο τα 33000 τι να πει κανεις ....
Και δεν ειναι μονο ο κινητήρας renault.βεβαια μονο κακο δεν ειναι αυτο,αλλα οταν σου λενε αλλο ενα αυτοκινητο διαφορα στην τιμη για ενα αστέρι και ποιοτικά πλαστικά ( γιατι αν μιλήσουμε για κοστος ανταλλακτικων...) τοτε μαλλον dacia
Από όσο ξέρω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο φοράει κινητήρρα Renault-Nissan, θα έπρεπε να το αναφέρεις στην κριτική σου. Τέλος γνωρίζει κάποιος να μου πει γιατί αποσύρθηκε το μοντέλο με τον κινητήρα των 1798cc diesel ο οποίος φορούσε πραγματικό κινητήρα Mercedes. Το είχα οδηγήσει σε ένα test drive και ακόμα το θυμάμαι, απλά άψογη οδηγική εμπειρία για περίπου 30 χλμ.διαδρομή.
και εγώ μαζί με loukia !!!
Συμφωνώ με loukia.
Ο κινητήρας ακούγεται από επιδόσεις πτώμα και το κόστος κτίσεις μεγάλο. Έχω το Honda civic 1.6 I-dtec 39000 Km η χαρά του οικογενειαρχει 10sec τα 100 , ροπή 305 Nm 4,6 λίτρα ανα 100 km . Παλιά αγοράζαν Mercedes για εφέ τώρα στο συγκεκριμένο μοντέλο πρέπει να το πάρεις με το μοτερ 2.2 diesel. Δεν είναι καιρός για βασιλιάδες.
ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΙΝΗΤΕ ΤΟ Α160 , ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΦΑΛΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ , ΚΑΙ ΑΣΤΕΡΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ , ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΟΧΗΜΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΑΤΟ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΓΙΑ ΔΥΟ ΖΩΕΣ .....
Ωωω!!ένας τίγρης. Ω..!!ένα renault megane!! Τί ποσοστό κατόχων A class ΜΚ3(εκτός 4matic editions) γνωρίζουν ότι το αυτοκίνητό τους είναι μπροστινοκίνητο και το πρώτο μπροστινοκίνητο αυτοκίνητο στην ιστορία της Mercedes-Benz? Πάντα φιλικά...
@nolian,μάθε να γραφεις ελληνικα,δεν θα ασχοληθεί κανεις μαζι σου με έτοιμος τροπο γραφής.εκτος κι αν εισαι 16 χρονων και δεν εχεις καταλάβει ποσο κακο κανεις στον εαυτό σου
PAIDIA KATI ASKETO ME TO THEMA, POS EINAI DYNATON H ELLHNES NA MILANE ASKIMA GIA TO VW KAI EIDIKA GIA TO GOLF KAI TOYS PROTOYS 5 MINES TOY 2015 TO GOLF NA EINAI STHN PROTOI THESI TON POLISEON STHN ELLADA, THELO THN GNOMH SAS
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ 90 ΙΠΠΟΥΣ ΝΑ ΚΙΝΗΣΕΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΜΑΞΩΜΑΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΝ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ 156 ΙΠΠΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ Ή ΤΟΝ 1800CC ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ 136 ΙΠΠΟΥΣ.