Στιβαρό, άνετο και ικανό σε όλες τις οδηγικές συνθήκες εμφανίζεται το Mitsubishi ASX 1,6 DI-D. H αυτόματη τετρακίνησή του δουλεύει εξαιρετικά.
Test: Mitsubishi ASX 1,6 DI-D 4WD
40.071 Επισκέψεις στο άρθρο (23/7/2015)
Το Mitsubishi ΑSX αποκτά περισσότερο ενδιαφέρον, αφού «φόρεσε» έναν οικονομικό σε κατανάλωση και εύπεπτο σε φορολογία, μοντέρνο, 1.600άρη diesel, που μπορεί μάλιστα να συνδυαστεί και με την εξελιγμένη τετρακίνηση του πάλαι ποτέ 1,8 diesel κινητήρα.
Στα γρήγορα: • Κοστίζει 24.860 ευρώ• Είναι 1,6 turbodiesel με 114 άλογα• Καίει 5,0 λτ./100 χλμ.• Πληρώνει 145,2 ευρώ τέλη+ Ελαστικότητα κινητήρα, ποιότητα κατασκευής και αίσθηση στιβαρότητας, οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης, λειτουργία τετρακίνησης, ευχρηστία και φιλικός χαρακτήρας, χώροι επιβατών- Απουσία ρεζέρβας, διάκοσμος εσωτερικού, άτολμη σχεδίαση Σχεδόν ένα χρόνο μετά την ευρύτερη ανανέωσή του, το Mitsubishi ΑSX αντικαθιστά τον 1,8 DI-D πετρελαιοκινητήρα (ο πρώτος σε επιβατικό αυτοκίνητο diesel με μεταβλητό χρονισμό), με έναν 1.600άρη DI-D. Μπορεί από τα 150 άλογα, η ισχύς να πέφτει στα 114, αλλά ο νέος κινητήρας είναι σαφώς πιο κοντά στο πνεύμα της εποχής, αφού είναι αρκετά πιο οικονομικός σε κατανάλωση και σαφώς πιο εύπεπτος φορολογικά. Μάλιστα συνεχίζει να συνδυάζεται με τετρακίνηση. Στην εξωτερική σχεδίαση του μοντέλου δεν έχει αλλάξει τίποτα, παρά από τις νέες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών της κορυφαίας εξοπλιστικής έκδοσης Intense Plus Panorama.Aπό 24.860 ευρώ το 4Χ4Το Mitsubishi ASX 1,6 DI-D έρχεται με μειωμένες τιμές σε σχέση με το 1.800άρη. Οι τιμές για την δικίνητη έκδοση Invite Plus ξεκινούν από 22.560 ευρώ με απόσυρση και προσφορά (23.526 για το 1,8 DI-D και στο επίπεδο εξοπλισμού Invite). Για την τετρακίνηση έκδοση Invite Plus θα πρέπει να προσθέσει κανείς 2.300 ευρώ φτάνοντας στα 24.860 ευρώ (25.981 ευρώ για το 1,8 DI-D Invite). Η εξοπλιστική πληρότητα της συγκεκριμένης έκδοσης θα καλύψει σε μεγάλο ποσοστό τους υποψήφιους αγοραστές. Η κορυφαία έκδοση Intense Plus Panorama κοστίζει 26.860 ευρώ.
Τίποτα στην εξωτερική εικόνα του φρεσκαρισμένου Mitsubishi ASX δεν μαρτυρά το πάντρεμα με το νέο 1,6 DI-D κινητήρα.
270 (285) / 1.750? Όταν η ροπή του ανταγωνισμού φτάνει τα 300 με 320 εκτός των γερμανικών πατατών, με αυτόν τον κινητήρα και με αυτή την τιμή υστερεί πολύ έναντι του ανταγωνισμού.
ο ανταγωνισμος βρισκεται σε καλυτερα επιπεδα
Τι εγινε,κατεβάσατε την ανάρτηση μου;Δεν αρεσε το σχόλιο περί μηχανολογίας αλλα το αρθρο δεν το διορθώσετε;τα συγχαρητηρια μου λοιπον
270 (285) / 1.750? Όταν η ροπή του ανταγωνισμού φτάνει τα 300 με 320 εκτός των γερμανικών πατατών, με αυτόν τον κινητήρα και με αυτή την τιμή υστερεί πολύ έναντι του ανταγωνισμού.
Μα καλα ειναι δυνατον να μην υπαρχει ρεζερβα; Μηπως κανετε λαθος ;
Απάντηση: Πολλά αυτοκίνητα έχουν πλέον κιτ επισκευής.