Το Mitsubishi ΑSX αποκτά περισσότερο ενδιαφέρον, αφού «φόρεσε» έναν οικονομικό σε κατανάλωση και εύπεπτο σε φορολογία, μοντέρνο, 1.600άρη diesel, που μπορεί μάλιστα να συνδυαστεί και με την εξελιγμένη τετρακίνηση του πάλαι ποτέ 1,8 diesel κινητήρα.
Σχεδόν ένα χρόνο μετά την ευρύτερη ανανέωσή του, το Mitsubishi ΑSX αντικαθιστά τον 1,8 DI-D πετρελαιοκινητήρα (ο πρώτος σε επιβατικό αυτοκίνητο diesel με μεταβλητό χρονισμό), με έναν 1.600άρη DI-D. Μπορεί από τα 150 άλογα, η ισχύς να πέφτει στα 114, αλλά ο νέος κινητήρας είναι σαφώς πιο κοντά στο πνεύμα της εποχής, αφού είναι αρκετά πιο οικονομικός σε κατανάλωση και πιο «εύπεπτος» φορολογικά. Μάλιστα συνεχίζει να συνδυάζεται με τετρακίνηση. Στην εξωτερική σχεδίαση του μοντέλου δεν έχει αλλάξει τίποτα, εξαίρεση αποτελούν οι νέες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών της κορυφαίας εξοπλιστικής έκδοσης Intense Plus Panorama.
Τίποτα στην εξωτερική εικόνα του φρεσκαρισμένου Mitsubishi ASX δεν μαρτυρά το πάντρεμα με το νέο 1,6 DI-D κινητήρα.
Κάντε το συγκριτικό με το tiguan,να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος της vw,το μόνο όντως που θα υπερτερεί το vw θα είναι στο ταμπλό και πουθενά αλλού.Εμπρός τι περιμένετε;
Το Qashqai είναι αξεπέραστο.
Κάντε το συγκριτικό με το tiguan,να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος της vw,το μόνο όντως που θα υπερτερεί το vw θα είναι στο ταμπλό και πουθενά αλλού.Εμπρός τι περιμένετε;
απο στιγμη που σε ανατολικη μακεδονια βαζουν λουκετο οι αντιπροσωπειες χοντα- μιτσουμπισι δεν με αφορα
Όμορφο, και με προκαλεί να το βγάλω και εκτός δρόμου, σε σχέση με το Qashqai... Αλλά μέσα πολύ φτωχό...
EXOYME KAΠΟΙΟ ΝΕΟ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ASX 2016???