Δοκιμάζουμε την sedan έκδοση του Opel Astra, με τον ισχυρό 1.600άρη diesel των 136 ίππων.
Test: Opel Astra 4d 1,6 CDTI 136 PS
42.177 Επισκέψεις στο άρθρο (14/5/2015)
Σβέλτα, οικονομικά και οικογενειακά. Αυτές είναι οι τρεις λέξεις που χαρακτηρίζουν πρωτίστως την σεντάν εκδοχή του Opel Astra με τον 1,6 diesel κινητήρα των 136 ίππων που φέρει κάτω από το καπό της.
Σίγουρα τα μικρομεσαία σεντάν δεν έχουν την ίδια απήχηση εμπορικά με τα χάτσμπακ, ωστόσο έχουν και αυτά το κοινό τους. Ένα κοινό, το οποίο είναι πιστό στη φιλοσοφία του αμαξώματος τριών όγκων, ή διαφορετικά της κούρσας... Ανάμεσα σε αυτά, στους βασικούς «παίκτες» ξεχωρίζει και το Astra sedan το οποίο απέκτησε με τη σειρά του τον νέο «whisper diesel» 1.600άρη κινητήρα των 136 ίππων της Opel.
Από 19.440 ευρώ και σε μία έκδοσηΟ εν λόγω κινητήρας συνδυάζεται μόνο με την έκδοση Dream της γκάμας, η οποία είναι η μεσαία εξοπλιστικά, όμως παραπάνω από πλήρης, αφού πέρα από τα βασικά διαθέτει ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες, σύστημα infotainment με GPS, διζωνικό κλιματισμό, cruise control, προβολείς ομίχλης και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Η τιμή της ανέρχεται στα 19.440 ευρώ και με δεδομένο τον πλούσιο εξοπλισμό και τον προηγμένο κινητήρα, η εν λόγω έκδοση -παρά τον περιορισμένο ανταγωνισμό- κρίνεται αρκετά δελεαστική.
Ποιοτικό είναι το εσωτερικό, ωστόσο λιγότερο φορτωμένη θα θέλαμε την κεντρική κονσόλα.
Περι ορεξεως κολοκυθοπιτα...
Απο ποτε η Citroen πιο αξιοπιστη; Η πειρα μου σε γαλλικα αλλα λεει...
Οσο για το design... οι γαλλοι παντα προσπαθουν λιγο παραπανω
απο το κανονικο αλλα σπανια βγαζουν σχηματα που να αντεχουν στον χρονο.
Οσο πιο trendy προσπαθεις να εισαι τοσο πιο ευκολα φαινεται μετα ποια χρονια βγηκες.
Το Astra 4d σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με το citroen c-elysse τόσο σχεδιαστικά όσο και σε επίπεδο εξοπλισμού όπου το c-elysse είναι μακράν φτωχότερο.Το c-elysse ανήκει στην κατηγορία των μικρών οικογενειακών sedan και αποτελεί το alter ego του peugeot 301.Προσωπικά κατέληξα και απόκτησα το chevrolet Aveo 4d 1300 95 ίπποι( φοράει GM κινητήρα όπως και το Αstra )που τόσο σχεδιαστικά όσο και εξοπλιστικά είναι πλουσιότερο σε αυτή την την κατηγορία sedan
Το Astra 4d σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με το citroen c-elysse τόσο σχεδιαστικά όσο και σε επίπεδο εξοπλισμού όπου το c-elysse είναι μακράν φτωχότερο.Το c-elysse ανήκει στην κατηγορία των μικρών οικογενειακών sedan και αποτελεί το alter ego του peugeot 301.Προσωπικά κατέληξα και απόκτησα το chevrolet Aveo 4d 1300 95 ίπποι( φοράει GM κινητήρα όπως και το Αstra )που τόσο σχεδιαστικά όσο και εξοπλιστικά είναι πλουσιότερο σε αυτή την την κατηγορία sedan
soundofvoid συμφωνώ περί ορέξεως μπουγάτσα.
Περι ορεξεως κολοκυθοπιτα... Απο ποτε η Citroen πιο αξιοπιστη; Η πειρα μου σε γαλλικα αλλα λεει... Οσο για το design... οι γαλλοι παντα προσπαθουν λιγο παραπανω απο το κανονικο αλλα σπανια βγαζουν σχηματα που να αντεχουν στον χρονο. Οσο πιο trendy προσπαθεις να εισαι τοσο πιο ευκολα φαινεται μετα ποια χρονια βγηκες.
Το Astra 4d σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με το citroen c-elysse τόσο σχεδιαστικά όσο και σε επίπεδο εξοπλισμού όπου το c-elysse είναι μακράν φτωχότερο.Το c-elysse ανήκει στην κατηγορία των μικρών οικογενειακών sedan και αποτελεί το alter ego του peugeot 301.Προσωπικά κατέληξα και απόκτησα το chevrolet Aveo 4d 1300 95 ίπποι( φοράει GM κινητήρα όπως και το Αstra )που τόσο σχεδιαστικά όσο και εξοπλιστικά είναι πλουσιότερο σε αυτή την την κατηγορία sedan
Το Astra 4d σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με το citroen c-elysse τόσο σχεδιαστικά όσο και σε επίπεδο εξοπλισμού όπου το c-elysse είναι μακράν φτωχότερο.Το c-elysse ανήκει στην κατηγορία των μικρών οικογενειακών sedan και αποτελεί το alter ego του peugeot 301.Προσωπικά κατέληξα και απόκτησα το chevrolet Aveo 4d 1300 95 ίπποι( φοράει GM κινητήρα όπως και το Αstra )που τόσο σχεδιαστικά όσο και εξοπλιστικά είναι πλουσιότερο σε αυτή την την κατηγορία sedan
Προτιμώ το C-Elysée 1,6 HDi 90. Οι γραμμές του είναι ποιο αρμονικές, επίσης έχω περισσότερο εμπιστοσύνη στην Citroen από ότι στην GM.