To Opel Astra Sports Tourer κρύβει επιμελώς τον όγκο του τόσο σε εμφάνιση όσο και οδηγικά.
Test: Opel Astra ST
24.701 Επισκέψεις στο άρθρο (23/12/2016)
Με πορτ-μπαγκάζ που ξεκινάει από τα 540 λίτρα και 160 άλογα κάτω από το καπό, το Opel Astra Sports Tourer της δοκιμής είναι ιδανικό όχημα για τους οικογενειάρχες που θέλουν να καλύψουν τις οικογενειακές (λογική), αλλά και προσωπικές (συναίσθημα) ανάγκες…
Η οροφή που «κατηφορίζει» ελαφρώς, η λωρίδα χρωμίου που ξεκινά από εμπρός και καταλήγει έως πίσω και η έντονη γραμμή στο πλάι συνθέτουν ένα δυναμικό σε σχεδίαση και αεροδυναμικό σύνολο. Απο την άλλη το λογότυπο BiTurbo αποκαλύπτει τον κινητήρα των 160 ίππων.
Όσοι είστε πολέμιοι των στέσιον βάγκον, γιατί… απλά έτσι συνηθίζεται στην Ελλάδα, καλό θα είναι να βρείτε ουσιαστικά επιχειρήματα για να συνεχιστεί ο μεταξύ μας διάλογος. Γιατί το Opel Astra της δοκιμής αυτής ικανοποιεί όχι μόνο τη λογική με τους χώρους και την πρακτικότητά του, αλλά και το συναίσθημα, αφού με τα 160 άλογά του έρχεται να προσφέρει γρήγορες μετακινήσεις. Μάλιστα, πρόκειται για το ισχυρότερο πετρελαιοκίνητο μικρομεσαίο σε αυτά τα κυβικά. Το επόμενο ισχυρότερο, είναι πάλι ο ίδιος του ο εαυτός, με 136 άλογα. Όσο για την εμφάνισή του, σημείο στο οποίο «στάζουν χολή» οι περισσότεροι για τα στέισον; Δείτε τις φωτογραφίες. Είναι δυναμικό όπως το 5θυρο Astra στο μπροστινό μέρος, και αρμονικά, αθλητικά σχεδιασμένο από τη μέση και πίσω. Αν, βέβαια, θέλετε να προτάξετε άλλα επιχειρήματα εναντίον του, δεν σας εμποδίζουμε…
Από 26.077 ευρώ
Η τιμή του Astra Sports Tourer ξεκινάει από τα 26.077 ευρώ για το 1,6 BiTurbo των 160 ίππων, αφορά όμως την τρίτη και πλουσιότερη εξοπλιστικά έκδοση Dynamic η οποία προσφέρει όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις και συστήματα ασφάλειας. Με τον 1,6 CDΤI των 110 ίππων ξεκινά από τα 20.600 ευρώ στην αρχική έκδοση Business, ενώ η έκδοση Excellence με τα 136 PS κοστίζει 22.887 ευρώ.
30 xιλιαρικάκια για νεκροφόρα 1600cc είναι πολλά...κι οσο για τα εικονικα 160 άτια ,τσιπάκια made in china που φουσκωνουν τις τουρμπινες και τα μυαλά των πιστών πλημμύρισε πια ο τόπος(και τα συνεργεια φυσικά εκ των υστερων που τριβουν τα χερια τους απο χαλασμενες τουρμπινες που καλούνται να ατικαταστήσουν...)
Σπυρο ολοι αγοραζουν φτηνα ιαπωνικα γιατι νομιζουν οτι τα πολλα λεφτα αξιζει να τα δινεις σε ευρωπαϊκες "premium" (και καλα) μαρκες. Εγω ομως που αγορασα ακριβο ιαπωνικο το μονο που εχω να πω ειναι οτι τετοιο χαμογελο στο προσωπο μου καθε φορα που το οδηγω δεν ειχα με κανενα αλλο ακριβο και γρηγορο "premium" στο παρελθον!!!
Ο ιδρυτής Adam Opel έφτιαχνε ραπτομηχανές. Όταν αποφάσισε να κατασκευάσει αυτοκίνητα αγοράστηκε η εταιρία του από την αμερικάνικη απρόσωπη εταιρία GM (General Motors). H GM από τότε κατασκευάζει αυτοκίνητα χωρίς χαρακτήρα, ακριβά γι' αυτό που προσφέρουν και αναξιόπιστα αφού μια τέτοια πολυεθνική εταιρία δεν μπορεί να έχει πάθος για τα αυτοκίνητα. Μην ξεχνάμε ότι πτώχευσε το 2009 και πέρασε στο αμερικανικό δημόσιο.
Japan flag καλα και πολοι ιαπωνες κατασκευαστες φτιαχνουν και αλλα πραγματα η ξεκινησαν αλλιως.και σχεδον στο συνολο τουε τα ιαπωνεζικα αυτοκινητα δεν τα λες και συναρπαστικα στον τομεα της οδικης συμπεριφορας.αυτα που εχω οδηγησει εγω τουλαχιστον.υ.γ. δεν ειμαι της γερμανικης σχολης,ειμαι ιταλοφιλος.
Όταν πλησιάζουμε το ψυχολογικό όριο των 30.000, υπάρχουν άλλα τουτούνια, με πολύ περισσότερα καρύδια...βλεπε Subaru Levorg, για τα οποία ΔΕΝ σκέφτεσαι το κάτι τι παραπάνω για τα πολύ παραπάνω που παίρνεις...:-)
Πάντως η έκδοση Excellence με τα 136 PS, πετρέλαιο που έχω εγώ μια χαρά πάει, πλούσιο σε τεχνολογία και καίει και λίγο. Συμφωνώ για την τιμή είναι ακριβό το bi-turbo. Καλύτερα GM πάντως παρά να οδηγείς αμάξι του group...
30 xιλιαρικάκια για νεκροφόρα 1600cc είναι πολλά...κι οσο για τα εικονικα 160 άτια ,τσιπάκια made in china που φουσκωνουν τις τουρμπινες και τα μυαλά των πιστών πλημμύρισε πια ο τόπος(και τα συνεργεια φυσικά εκ των υστερων που τριβουν τα χερια τους απο χαλασμενες τουρμπινες που καλούνται να ατικαταστήσουν...)
BRAVO OPEL
Σπυρο ολοι αγοραζουν φτηνα ιαπωνικα γιατι νομιζουν οτι τα πολλα λεφτα αξιζει να τα δινεις σε ευρωπαϊκες "premium" (και καλα) μαρκες. Εγω ομως που αγορασα ακριβο ιαπωνικο το μονο που εχω να πω ειναι οτι τετοιο χαμογελο στο προσωπο μου καθε φορα που το οδηγω δεν ειχα με κανενα αλλο ακριβο και γρηγορο "premium" στο παρελθον!!!
Ο ιδρυτής Adam Opel έφτιαχνε ραπτομηχανές. Όταν αποφάσισε να κατασκευάσει αυτοκίνητα αγοράστηκε η εταιρία του από την αμερικάνικη απρόσωπη εταιρία GM (General Motors). H GM από τότε κατασκευάζει αυτοκίνητα χωρίς χαρακτήρα, ακριβά γι' αυτό που προσφέρουν και αναξιόπιστα αφού μια τέτοια πολυεθνική εταιρία δεν μπορεί να έχει πάθος για τα αυτοκίνητα. Μην ξεχνάμε ότι πτώχευσε το 2009 και πέρασε στο αμερικανικό δημόσιο.
Japan flag καλα και πολοι ιαπωνες κατασκευαστες φτιαχνουν και αλλα πραγματα η ξεκινησαν αλλιως.και σχεδον στο συνολο τουε τα ιαπωνεζικα αυτοκινητα δεν τα λες και συναρπαστικα στον τομεα της οδικης συμπεριφορας.αυτα που εχω οδηγησει εγω τουλαχιστον.υ.γ. δεν ειμαι της γερμανικης σχολης,ειμαι ιταλοφιλος.
Όταν πλησιάζουμε το ψυχολογικό όριο των 30.000, υπάρχουν άλλα τουτούνια, με πολύ περισσότερα καρύδια...βλεπε Subaru Levorg, για τα οποία ΔΕΝ σκέφτεσαι το κάτι τι παραπάνω για τα πολύ παραπάνω που παίρνεις...:-)
Πάντως η έκδοση Excellence με τα 136 PS, πετρέλαιο που έχω εγώ μια χαρά πάει, πλούσιο σε τεχνολογία και καίει και λίγο. Συμφωνώ για την τιμή είναι ακριβό το bi-turbo. Καλύτερα GM πάντως παρά να οδηγείς αμάξι του group...