Με 3θυρο νεανικό αμάξωμα, όμορφους χρωματισμούς και κυρίως, τον 1,0 turbo κινητήρα των 115 ίππων κάτω από το καπό του, το Opel Corsa της δοκιμής είναι ένα από τα πιο… σπιρτόζικα 1.000άρια της αγοράς
+: Εμφάνιση, ποιότητα, απόδοση και λειτουργία κινητήρα, αίσθηση κιβωτίου, άνεση-ποιότητα κύλισης-: Πρακτικότητα, αίσθηση τιμονιούΣτα γρήγορα: • Είναι 1.000άρι turbo με 115 άλογα• Καίει 4,9 λτ./100 χλμ.• Κοστίζει από 14.195 ευρώ• Πληρώνει 103 ευρώ τέλη κυκλοφορίαςΨυχωμένο 1.000άρι!Η κορυφαία έκδοση των 115 ίππων του 3κύλινδρου 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα του Corsa, συνδυάζεται στην έκδοση της δοκιμής μας με το 3πορτο και πιο νεανικό αμάξωμα στη γκάμα, σε μια έκδοση που προβάλει τα περισσότερα σπορτίφ στοιχεία στη γκάμα, πλην βέβαια του κορυφαίου Corsa OPC των 207 ίππων. Για να τονίσει μάλιστα τη διαφορετικότητα της επιλογής, η Opel συνδυάζει το μοτέρ αυτό με το δεύτερο τη τάξει στάδιο εξοπλισμού Color Edition, όπου εκτός της εξοπλιστικής πληρότητας σε άνεση και ασφάλεια, υπάρχουν και κάποια έξτρα σπορ στοιχεία (καθίσματα, απόληξη εξάτμισης κ.λπ.). Τιμολογιακά, το κόστος βρίσκεται στα 14.195 ευρώ και κρίνεται λογικό για το αυτοκίνητο.
Μικρός το δέμας, αλλά με γρήγορες επιδόσειςΟ 3κύλινδρος 1.000άρης turbo βενζινοκινητήρας του Corsa φέρει μια σειρά από τεχνολογίες και βελτιώσεις, που του δίνουν τη δυνατότητα να συνδυάσει με επιτυχία τη δύναμη, με την καλή οικονομία και την πολιτισμένη λειτουργία. Διαθέτει άμεσο ψεκασμό, μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων και turbo, αποδίδοντας 115 ίππους μεταξύ 5.000 και 6.000 σ.α.λ. Στην πράξη, προσφέρει δυνατό τράβηγμα από χαμηλά, είναι ιδιαίτερα γραμμικός και έχει γρήγορες επιδόσεις. Παράλληλα, διατηρείται εξαιρετικά πολιτισμένος σε λειτουργία, χωρίς τους συνηθισμένους κραδασμούς των τρικύλινδρων κινητήρων, ελέω και του άξονα εξισορρόπησης που διαθέτει. Στο κομμάτι της οικονομίας, η Opel δίνει μέση εργοστασιακή τιμή 4,9 λτ./100 χλμ., με την πράξη να είναι κοντά στα 6,4 λτ./100 χλμ.
Ευθύβολο και με καλή άνεσηΣτο δρόμο, το Corsa της δοκιμής μας συνδυάζει την οδική ασφάλεια με την άνεση. Η ανάρτηση, χωρίς να είναι μαλακή, καταφέρνει να φιλτράρει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, αλλά και παράλληλα, να κρατά σταθερά στην πορεία του το αυτοκίνητο στις στροφές. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι επίσης μικρές και οι όποιες υποστροφικές τάσεις περιορίζονται άμεσα από το ESP. Καλή είναι και η πληροφόρηση από το τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση, όπως και η αίσθηση και το βάρος του.
Το εσωτερικό παραμένει ποιοτικό και ενδιαφέρον σχεδιαστικά. Καλοδεχούμενα τα σπορ καθίσματα της έκδοσης Color Edition, με πολύ καλή στήριξη και ικανοποιητική άνεση.
Autotriti μήπως έχετε τιμές ελαχιστης και μεγιστης κατανάλωσης κατά τη διάρκεια της δοκιμής σας?
Απάντηση: Mέση δοκιμής στα 6,4 λτ./100 χλμ.
Το χιλιαρακι είναι χιλιαράκι ότι και να το κάνεις δεν...Αν δεν εχει κυβικά με δυο άτομα μεσα και σ ανηφορα θα ψαχνεις να βρεις την πρώτη...