Το Renegade, το νέο μικρό SUV της Jeep που έχουμε υποδεχθεί στη χώρα μας από τις αρχές του έτους, συνδυάζεται με τον 1,4 turbo MultiAir2 βενζινοκινητήρα των 170 ίππων, τετρακίνηση και 9άρι αυτόματο κιβώτιο, για να δημιουργήσει την top βενζινοκίνητη επιλογή του. Σχεδιαστικά, η έκδοση αυτή δεν διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες του Renegade, με το αυτοκίνητο να διατηρεί ένα παραδοσιακά τετραγωνισμένο αμάξωμα με compact διαστάσεις (π.χ. μήκος 4,255 μέτρα), με χαρακτηριστικά στοιχεία (στρογγυλά εμπρόσθια φωτιστικά, γρίλια με 7 κάθετες γραμμές κ.λπ.), που «φωνάζουν» τη Jeep καταγωγή του.
Με 31.135 ευρώΤιμολογιακά, το πλήρες εξοπλιστικά Jeep Renegade 1,4 MultiAir2 Turbo των 170 ίππων κοστίζει 31.135 ευρώ. Συνδυάζεται με χρηματοδότηση με προκαταβολή από 0% και έντοκη εξόφληση έως 72 μήνες, ενώ ισχύει και 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια. Εναλλακτικά, ισχύει πρόγραμμα με άτοκη χρηματοδότηση 5 ετών, 5 χρόνια δωρεάν service, 5 χρόνια οδική βοήθεια και δώρο η απόσυρση. Τέλος, υπάρχει επιλογή και για πρόγραμμα με 5 χρόνια χρηματοδότηση με επιτόκιο μόνο 1,95% 5 χρόνια δωρεάν service, 5 χρόνια οδική βοήθεια και δώρο απόσυρση.
Η τετραγωνισμένη σχεδίαση του Renegade ακολουθεί τις παραδοσιακές σχεδιαστικές νόρμες της Jeep.
Συμβίωσα μαζί του για έξι μήνες με την συγκεκριμένη έκδοση, και άλλους έξι με την δικίνητη diesel των 1,6 λίτρων. Γενικά λόγο ότι μου παρέχονται από την εταιρεία μου αλλάζω συνεχώς μοντέλα και μάρκες, leasing πάντα όλα. Έμεινα απλά εντυπωσιασμένος από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και είναι ότι καλύτερο έχω οδηγήσει πάρα πολύ καιρό μέχρι τώρα. Συνδυάζει άψογα στην κορυφή της κατηγορίας απίστευτο κράτημα για τα δεδομένα με πολύ καλή άνεση απίστευτη δύναμη μεστή και αντρίκια στην έκδοση diesel 1.6 με μέση πραγματική κατανάλωση 6,5λτ diesel με φουλ γκάζια. Είναι το μόνο αυτοκίνητο τα τελευταία 20χρ. που πραγματικά με εντυπωσίασε και δεν το περίμενα με τίποτα. Εάν σταματήσει η εταιρεία μου να μου παρέχει αυτοκίνητο ξέρω τι θα αγοράσω με κλειστά μάτια. Τέλος λόγο σχήματος οι χώροι του είναι μέχρι τελευταίο χιλιοστό εκμεταλεύσιμοι, συγκρίνονται μόνο με μεγάλο Jeep.
Άρη ούτε όμορφο το λες ούτε προσιτό. 1.400'αρι με 32 χιλιάρικα δεν είναι προσιτό. Καλύτερα θα ήταν τετρακίνητο με τον 1.6 λίτρα diesel και τιμή κάνα 22άρι χιλιάρικα. Και μία σπαρτιάτικη έκδοση τετρακούνα με τον 1.6 diesel και κάτω από τα 20 χιλιάρικα, ακόμα καλύτερα θα ήταν.. Θα πουλούσαν χιλιάδες κάθε μήνα....
Στην Ελλάδα οι πατέντες (και καλά κάνουν) των κατασκευαστών δεν εξαντλούνται.Στην προκειμένη περίπτωση, το μικρό μοτεράκι 'φορέθηκε' λόγω φορολογίας και από την άλλη ανεβάσαν την ισχύ του στα 170 άλογα για να κινήσει αξιοπρεπώς εντός και εκτός δρόμου ένα τέτοιου τύπου αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο είναι πανέμορφο με μακρυά παράδοση αξιοπιστίας και ποιότητα κατασκευής και δοκιμασμένο σε δύσκολα εδάφη που πρακτικά είναι και το πεδίο κύλισής του. Οι αρετές σε ένα τέτοιου τύπου αυτοκίνητο ξεχωρίζουν όταν έχει μεγάλους σε κυβισμό κινητήρες , ασχέτου ίππων. Κρίμα σε ένα πανέμορφο αυτοκίνητο ειδικού σκοπού να πνίγεται με ένα μοτεράκι τόσο μικρό και απο την άλλη μπράβο στους κατασκευαστές που βρήκαν την χρυσή τομή λόγω φορολογίας και που καταστήσαν προσιτό στο αγοραστικό κοινό ένα αξιόλογο αυτοκίνητο
Επειδή είναι διάδοχος ενός off-road θρύλου, στα όσα αναφέρονται έχω να προτείνω ένα τεστάκι σε αντιπαραβολή με το Wrangler-rubicon (του ίδιου ομίλου).Ο ίδιος δρόμος με αυτόν της φωτογραφίας, με τα ίδια λάστιχα και τα δύο (ίδιου τύπου), και κροκάλες διαμέτρου 5-10 εκατοστών παντού στο πεδίο κίνησης.Αν και γνωρίζω το αποτέλεσμα, είναι ο τρόπος διαχωρισμού των αμνών από τα ερείφια (μπορεί και να το γράφω λάθος)...;-)
Συμβίωσα μαζί του για έξι μήνες με την συγκεκριμένη έκδοση, και άλλους έξι με την δικίνητη diesel των 1,6 λίτρων. Γενικά λόγο ότι μου παρέχονται από την εταιρεία μου αλλάζω συνεχώς μοντέλα και μάρκες, leasing πάντα όλα. Έμεινα απλά εντυπωσιασμένος από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και είναι ότι καλύτερο έχω οδηγήσει πάρα πολύ καιρό μέχρι τώρα. Συνδυάζει άψογα στην κορυφή της κατηγορίας απίστευτο κράτημα για τα δεδομένα με πολύ καλή άνεση απίστευτη δύναμη μεστή και αντρίκια στην έκδοση diesel 1.6 με μέση πραγματική κατανάλωση 6,5λτ diesel με φουλ γκάζια. Είναι το μόνο αυτοκίνητο τα τελευταία 20χρ. που πραγματικά με εντυπωσίασε και δεν το περίμενα με τίποτα. Εάν σταματήσει η εταιρεία μου να μου παρέχει αυτοκίνητο ξέρω τι θα αγοράσω με κλειστά μάτια. Τέλος λόγο σχήματος οι χώροι του είναι μέχρι τελευταίο χιλιοστό εκμεταλεύσιμοι, συγκρίνονται μόνο με μεγάλο Jeep.
Άρη ούτε όμορφο το λες ούτε προσιτό. 1.400'αρι με 32 χιλιάρικα δεν είναι προσιτό. Καλύτερα θα ήταν τετρακίνητο με τον 1.6 λίτρα diesel και τιμή κάνα 22άρι χιλιάρικα. Και μία σπαρτιάτικη έκδοση τετρακούνα με τον 1.6 diesel και κάτω από τα 20 χιλιάρικα, ακόμα καλύτερα θα ήταν.. Θα πουλούσαν χιλιάδες κάθε μήνα....
Στην Ελλάδα οι πατέντες (και καλά κάνουν) των κατασκευαστών δεν εξαντλούνται.Στην προκειμένη περίπτωση, το μικρό μοτεράκι 'φορέθηκε' λόγω φορολογίας και από την άλλη ανεβάσαν την ισχύ του στα 170 άλογα για να κινήσει αξιοπρεπώς εντός και εκτός δρόμου ένα τέτοιου τύπου αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο είναι πανέμορφο με μακρυά παράδοση αξιοπιστίας και ποιότητα κατασκευής και δοκιμασμένο σε δύσκολα εδάφη που πρακτικά είναι και το πεδίο κύλισής του. Οι αρετές σε ένα τέτοιου τύπου αυτοκίνητο ξεχωρίζουν όταν έχει μεγάλους σε κυβισμό κινητήρες , ασχέτου ίππων. Κρίμα σε ένα πανέμορφο αυτοκίνητο ειδικού σκοπού να πνίγεται με ένα μοτεράκι τόσο μικρό και απο την άλλη μπράβο στους κατασκευαστές που βρήκαν την χρυσή τομή λόγω φορολογίας και που καταστήσαν προσιτό στο αγοραστικό κοινό ένα αξιόλογο αυτοκίνητο
Έχω το 1,6 Diezel απλά απαιχτο Γκάζι κρατημα το 4 αυτοκίνητο για μένα έμελλε να είναι το καλύτερο.. ....
Επειδή είναι διάδοχος ενός off-road θρύλου, στα όσα αναφέρονται έχω να προτείνω ένα τεστάκι σε αντιπαραβολή με το Wrangler-rubicon (του ίδιου ομίλου).Ο ίδιος δρόμος με αυτόν της φωτογραφίας, με τα ίδια λάστιχα και τα δύο (ίδιου τύπου), και κροκάλες διαμέτρου 5-10 εκατοστών παντού στο πεδίο κίνησης.Αν και γνωρίζω το αποτέλεσμα, είναι ο τρόπος διαχωρισμού των αμνών από τα ερείφια (μπορεί και να το γράφω λάθος)...;-)