6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η τετρακίνηση του Vitara είναι γρήγορη και αποτελεσματική και το καθιστά εξαιρετικά ικανό εκτός δρόμου.
Test: Suzuki Vitara 1,4 T
(9/9/2016)
Το Suzuki Vitara αποκτά για πρώτη φορά στην ιστορία του έναν 1.400 τούρμπο βενζινοκινητήρα 140 ίππων και σε συνδυασμό με τις εξαιρετικές εκτός δρόμου ικανότητές του αποκτά νέο ενδιαφέρον.
Eμφάνιση: Με S πινελιέςΌσον αφορά στην εξωτερική του εμφάνιση το Vitara αντλεί την έμπνευσή του από το πρωτότυπο iV-4 Concept και καταφέρνει να δημιουργεί ένα νεανικό προφίλ. Χωρίς σχεδιαστικές εξάρσεις, το ιαπωνικό μοντέλο δείχνει αρκετά σύγχρονο με την εμπρόσθια μάσκα και τον προφυλακτήρα με τους LED προβολείς να αποπνέουν δυναμικότητα. Μάλιστα, στην έκδοση S φέρει επιπλέον πινελιές σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις όπως διαφοροποιημένη εμπρός μάσκα, μαύρες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, ασημί σατινέ εξωτερικούς καθρέφτες και κόκκινου χρώματος κάλυμμα προβολέα LED. Από την άλλη, η σχεδίαση του πίσω τμήματος είναι γνώριμη και λίγο πιο συγκρατημένη παραπέμποντας στο μεγαλύτερο SX4 S-CROSS. Τέλος, να σημειώσουμε πως η ιαπωνική εταιρεία έχει δώσει ιδιαίτερη σημασία στις επιλογές εξατομίκευσης του αυτοκινήτου, αφού είναι διαθέσιμοι 14 εξωτερικοί χρωματισμοί και παράλληλα ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει την οροφή του αυτοκινήτου σε μαύρο ή λευκό χρώμα.
Από 27.460 ευρώΤο Suzuki Vitara με τον νέο 1.400άρη Boosterjet κινητήρα διατίθεται σε μία μόνο έκδοση και κοστίζει 27.460 ευρώ. Η τιμή του είναι λίγο αλμυρή για τα δεδομένα της κατηγορίας, ωστόσο να σημειώσουμε πως η έκδοση S είναι παραπάνω από υπερπλήρης. Ενδεικτικά, πέραν των «βασικών», όπως οι 7 αερόσακοι, το ESP και οι ηλεκτρικές ανέσεις, διαθέτει LED προβολείς, αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες, θερμαινόμενα καθίσματα με suede ταπετσαρία, διζωνικό κλιματισμό και προηγμένο σύστημα πολυμέσων με ενσωματωμένο navi.
Το νέο Vitara για πρώτη φορά έρχεται με τούρμπο μοτέρ 1,4 λτ.
Γνωρίζει κάποιος αν το μοτέρ ειναι το συγκεκριμένο που κατάργησε η FIAT σε όλα τα μοντέλα του Gruppo η κάποιο της Suzuki? Ευχαριστώ
Τα εχει ολα και συμφερει θα μπορουσες να πεις. Αν εξαιρεσουμε την τιμη αγορας που την βρισκω αρκετα τσιμπημενη η αποδοση του σε καθε σημειο ειναι πανω του μεσου ορου. Ποιος ο λογος λοιπον να μην το προτιμησω σε σχεση με το tiguan οταν προσφερεται 6 χιλ. ευρω λιγοτερα και ειναι suzuki αρα αξιοπιστο και vitara αρα πασιγνωστο?
σκεφτομαι να δωσω το Pulsar diesel που εχω και να παρω το Vitara diesel GL+ , ενας γνωστος εκλεισε χρονο με 55000 χιλιομετρα και ουτε κιχ του εκανε , αυτος εχει παρει το 4χ4 κιολας και το παει πολυ σε εκτος δρομου και παχιες λασπες..
Τρεις ερωτήσεις έχω μόνο : 1)Σε ποιούς απευθύνεται αυτό το αυτοκίνητο; 2)Τι ακριβώς ισοπεδώνει στο χώμα; 3)Τι κοινό έχει με τον προκάτοχό του;
Κάνει θαύματα ο 1.4T Jet της Fiat στο Suzuki Vitara.
Και μια kinder ερώτηση : αν αυτό το αυτοκίνητο είναι ισοπεδωτικό εκτός δρόμου, το Hilux mk4/mk5 (aka bad ass), το merc G wagen, το αλουμινένιο (και "ζημιάρικο") defender, και αρκετά άλλα unique αυτοκίνητα, σε ποιά κατηγορία όσον αφορά τις εκτός δρόμου δυνατότητες, θα τα βάζατε;