O 1,6 diesel κινητήρας του SsangYong Tivoli της δοκιμής τοποθετεί το κορεατικό SUV στο μάτι του κυκλώνα της κατηγορίας. Πως θα τα καταφέρει στη σκληρή αυτή μάχη;
+ Εμφάνιση, σχέση εξοπλισμού-τιμής, ποιότητα στο εσωτερικό
- Κατανάλωση, αλλαγές ταχυτήτων στη γρήγορη οδήγηση
Όταν είχαμε δοκιμάσει την βενζινοκίνητη έκδοση του SsangYong Tivoli είχαμε πει πως στέκεται και με το παραπάνω στο ύψος των περιστάσεων της σκληρής κατηγορίας των μικρών crossover διαθέτοντας εντυπωσιακή εμφάνιση, ολοκληρωμένη οδική συμπεριφορά και καλή συνολικά ποιότητα κατασκευής. Ωστόσο, η απουσία του turbo από τον εν λόγω βενζινοκινητήρα και άρα της ροπής χαμηλά, σε συνδυασμό με την κυριαρχία των diesel μας έκανε να προσμένουμε με μεγαλύτερη ένταση τον 1,6 πετρελαιοκινητήρα των 115 ίππων. Πλέον ήρθε η στιγμή που το δοκιμάζουμε και ευπειθώς αναφέρουμε!
Από 24.940 ευρώ και καλό εξοπλισμό
Η τιμή του πετρελαιοκίνητου SsangYong Tivoli ξεκινάει από τα 24.940 ευρώ για τo 4x4. Αν τώρα επιθυμείτε να το συνδυάσετε με αυτόματο κιβώτιο, όπως το μοντέλο της δοκιμής, τότε η τιμή του ξεκινάει από τα 26.540 ευρώ για την πολύ πλούσια έκδοση DLX. Δεδομένης της συνολικής εικόνας του μοντέλου, αλλά και του εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας με τον οποίο συνδυάζεται, η τιμή κρίνεται άκρως ανταγωνιστική για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Μοντέρνα και διαφορετική είναι η εξωτερική σχεδίαση του SsangYong Tivoli από όποια γωνία και αν το κοιτάξεις.Τα λογότυπα στο πλάι και πίσω υποδηλώνουν πως πρόκειται για την 4x4 πετρελαιοκίνητη έκδοση.
Εχω την βενζινοκίνητη έκδοση (dlx, manual) και μπορώ να πώ οτι στα λεφτά του, ειναι ενα πολύ ευχάριστο αυτοκίνητο, ευκολοδήγητο, με πάρα πολύ πλούσιο εξοπλισμό.
Εχω την βενζινοκίνητη έκδοση (dlx, manual) και μπορώ να πώ οτι στα λεφτά του, ειναι ενα πολύ ευχάριστο αυτοκίνητο, ευκολοδήγητο, με πάρα πολύ πλούσιο εξοπλισμό.
"γραφει" ομορφα τσουλωντας