To VW Golf Variant στην έκδοση 1,4 λτ. TGI με τους 110 ίππους δίνει προτεραιότητα στην οικονομία.
Test: VW Golf Variant
14.138 Επισκέψεις στο άρθρο (29/6/2016)
Με κατανάλωση λίγο πάνω από τα 3 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα και τις ευκολίες που μπορεί να προσφέρει ένα station wagon αμάξωμα, το Golf Variant 1,4 TGΙ, ένα από τα αυτοκίνητα CNG που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά, μπορεί να εξυπηρετήσει τις οικογενειακές ανάγκες με εξαιρετική οικονομία.
What is new
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
1.400άρης κινητήρας 110 ίππων
Καίει 3,1 ευρώ στα 100 χλμ.
Κοστίζει 24.800 ευρώ με απόσυρση
+ Οικονομία, Ποιότητα, Εξοπλισμός, Ανεση ανάρτησης
- Χώρος αποσκευών, Λιτή σχεδίαση εσωτερικού
Εκτός της hatchback έκδοσης, το γερμανικό μικρομεσαίο μοντέλο διατίθεται σε φυσικό αέριο και σε station wagon αμάξωμα. Ειδικότερα, το Golf Variant 1,4 TGI εξοπλίζεται και αυτό με τη σειρά του με τον 1,4 ΤGI κινητήρα, ο οποίος αποδίδει και εδώ 110 ίππους και μπορεί να λειτουργεί με βενζίνη και φυσικό αέριο. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι η θεωρητική αυτονομία του μοντέλου ξεπερνά τα 1.360 χιλιόμετρα, με τον ιδιοκτήτη να επωφελείται της χαμηλής τιμής του φυσικού αερίου (0,88 ευρώ το κιλό αυτή τη στιγμή). Έτσι, αν συμπεριλάβει κανείς τις αρετές του στέισον αμαξώματος, η συγκεκριμένη έκδοση του Golf είναι σε θέση να καλύψει όλες τις οικογενειακές ανάγκες, με ισχυρές… δόσεις οικονομίας. Εξωτερικά το μοντέλο δεν φέρει παρουσιάζει καμία αλλαγή, σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, παρά μόνο τα λογότυπο TGI & ΒlueMotion. Το πρώτο υποδηλώσει ότι ο κινητήρας μπορεί να χρησιμοποιεί και φυσικό αέριο, ενώ με το δεύτερο σημαίνει ότι το αυτοκίνητο διαθέτει μια σειρά από συστήματα εξοικονόμησης καυσίμου (σύστημα ανάκτησης ενέργειας & start/stop, αεροδυναμικές βελτιώσεις κ.α.).
Από 24.800 ευρώ και με πλήρη εξοπλισμό
Η τιμή του VW Golf Variant 1,4 TGI 110 PS BMT τοποθετείται στα 24.800 ευρώ, με τον βασικό εξοπλισμό να περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα: ζάντες αλουμινίου, 6 αερόσακους + 1 για τα γόνατα του οδηγού, κλιματισμό, cruise control, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες κ.α.
δηλαδη 1450 κιλα το αμαξι 4 ατομα και τα παγκαζια δεν παω στο χωριο που ειναι και βουνο γτ δν τραβαει?! εε τι να τα κανω τα 3,5 ευρω που μου καει μονο στον κατηφορο? πολυ λιγα τα 110 για εναμιση τονο αμαξι!
Πα πα,τι ανιαρό αυτοκινητο, τι ασχήμια είναι αυτή θεε μου,ειλικρινά δε βλέπετε,τουλάχιστον ναταν κι αξιόπιστο..
Ο βασικός εξοπλισμός καλό θα ήταν να έχει στοιχεία του 4motion, δηλαδή 15άρες ζάντες με πιο ψηλό προφίλ.Επίσης, καλό θα ήταν να υπάρχει και το πολυλειτουργικό τιμόνι-ως χρήστης του variant για 1.5 χρόνια και 47000 χλμ, αυτό μου έλειπε.Η οθόνη αφής, απλά άχρηστη για 3 ώρες κάθε μέρα στο αυτοκίνητο.Αν θέλετε έχω κι άλλα comments, δεν θέλω όμως να στεναχωρήσω τα fun-boys...
καλυτερη ιδεα;
Η ροπή είναι 200 Nm, όχι 250 Nm
Μου ερχεται αναγουλα,νταξει πρωτα ειναι οι γιαπωνεζοι στην ασχημια και μετα το vag.