Το MINI Clubman Cooper D είναι πρακτικό και ευρύχωρο, χωρίς να χάνει τον trendy χαρακτήρα του.
Test:MINI Clubman Cooper D
19.928 Επισκέψεις στο άρθρο (24/6/2016)
Ακούγεται οξύμωρο, αλλά το Clubman είναι το πιο… μάξι MINI αποτελώντας την πιο πρακτική και ευρύχωρη έκφανση του αγαπημένου «παιδιού» του lifestyle.
What is new
To πιο μακρύ ΜΙΝΙ
Στο πάτωμα της BMW Σειρά 2 Active Tourer
2,0 turbodiesel με 150 άλογα
8άρι αυτόματο κιβώτιο
Από 29.616 ευρώ
+ Πρακτικότητα-ευρυχωρία, οδική συμπεριφορά και fun to drive χαρακτήρας, κινητήρας-επιδόσεις, λειτουργία κιβωτίου, ποιότητα κατασκευής, φρένα
- Τιμή, φορολογικά βάρη 2λιτρου, 4 αστέρια στο EuroNCAP, απόκλιση από την εργοστασιακή κατανάλωση
Ένα MINI με 6 πόρτες και μήκος 4.253 χλστ; Ναι, και είναι τόσο οξύμωρο, όσο ακούγεται. Το νέο Clubman είναι κατά 271 χλστ. πιο μακρύ, κατά 73 χλστ. πιο πλατύ και κατά 16 χλστ. πιο ψηλό από το πεντάθυρο Μini. Από την άλλη, το μεταξόνιο είναι 2.670 χλστ. (+103 χλστ. από το 5θυρο), όντας ίδιο με αυτό της BMW Σειρά 2 Active Tourer και αυτό μόνο τυχαίο δεν είναι: To νέο Clubman δεν βασίζεται στην πλατφόρμα UKL1 των άλλων μελών της οικογένειας MINI, αλλά στην UKL2 της ΒMW Σειρά 2 Active Tourer!
Trendy πρακτικότητα
Με το σχεδιαστικά γονίδια του MINI στο DNA του, το Clubman ξεχωρίζει και σίγουρα είναι το πιο trendy στέισον της αγοράς. Οι αναλογίες είναι αρμονικές και σίγουρα έχει τον τρόπο να γοητεύει. Από εκεί και πέρα η έκδοση Cooper D της δοκιμής, σε αντίθεση με τα Μini και MINI 5d Cooper D με τον 3κύλινδρο 1,5 λτ. turbodiesel, έχει 2λιτρο turbodiesel κινητήρα. Έτσι και το εμπορικό ενδιαφέρον είναι μειωμένο, αλλά και η τιμή είναι υψηλή. Ο εξοπλισμός βέβαια είναι πλούσιος, αλλά τα 28.616 ευρώ (με απόσυρση) είναι πολλά. Για το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (για πρώτη φορά μπαίνει σε MINI) υπολογίστε ακόμη 2.391,95 ευρώ.